Plussa?

Meillä onneksi mies on se joka valaa uskoa minun epäuskoiseen päähäni.
Juoksisin varmaan seinillä jos ei oisi tota peruskalliota tuossa vierellä :Heartred
 
Täällä myös mies äsken valitti siitä kun luen näitä foorumeita, ja puhun hänelle raskaudesta sekä oireista. Kuulemma vaahtoan liikaa, vaikka en kyllä omasta mielestäni :sad001 epäilen että hän pelkää uutta keskenmenoa, eikä uskalla innostua raskaudesta ennen ekoja ultria. Jotenkin lohduttavaa kuulla että muidenkin miehet on asian suhteen vähän vaisuja.

Nyt rupes silmiä painaa, vaikka kello on vasta kymmenen. Taitaa hormonit hyrrätä :)
 
Täällä myös mies äsken valitti siitä kun luen näitä foorumeita, ja puhun hänelle raskaudesta sekä oireista. Kuulemma vaahtoan liikaa, vaikka en kyllä omasta mielestäni :sad001 epäilen että hän pelkää uutta keskenmenoa, eikä uskalla innostua raskaudesta ennen ekoja ultria. Jotenkin lohduttavaa kuulla että muidenkin miehet on asian suhteen vähän vaisuja.

Nyt rupes silmiä painaa, vaikka kello on vasta kymmenen. Taitaa hormonit hyrrätä :)
Minusta on vaan hyvä, että voit keskustella kanssamme täällä netissä ja saada vertaistukea. Raskaus on niin iso asia, että kyllä sitä saakin puida! :)
 
Mies sano et hän uskoo jotenki todeksi vasta kun näkee ultrassa jotain elävää. Et toki puhutaan tästä ja pohditaan ääneen (niin ettei esikoinen ymmärrä mistä keskustellaan) mutta me molemmat tarvitaan jotain vahvistusta tälle pelkälle plussalle tikussa ja (vähäisille) oireille.
 
Nyt tää teki uudet testit, esin eilen aamuna vahvistuneen plussa ja tänä aamuna digitestin , joka näytti 2-3vkoa:-) ja mulla menossa 4+6. Jotenkin toi digitesti on niin ihana, kun se ilmoittaa Raskaana, niin uskottava se on. Eikä tarvitse arpoa viivan tummuutta.Ma:na sit sinne verikokeeseen.
 
Ymmärtäähän sen toisaalta ettei nuo miehet käy samoin läpi raskautta kun me naiset. :) Ei he istu foorumilla jakamassa oireita tai kuullostele niitä :laughing002
Mä luulen että tuo oma ukko uskoo sitten kun toivottavasti päästään ultriin ja nähdään pikkuinen joka voi hyvin.
Täytyy antaa aikaa sulatella asiaa :)
 
täällä meni ihan koko yö valvoessa tän flunssan kanssa :sad001 Vatsa jo kipeä tästä yskimisestä ja niistämisestä... Ukko on kyllä tyytyväinen kun mulla on ääni pois :laughing021
 
Hihi Mariska :D mulla oli joulukuun ääni pois lähes kokonaan, jo mies ja muksu 3v kiusasivat. "Ai mitä sanoit? Ainiin ethän sä voi puhua" ja käyttivät hyväksi kun en voinu kieltää tms :D

Mua nyt huolestuttaa ettei ole oireita. Tai no joo, nukun huonommin, klo 17 aikoihin ällöttää (eilen aika vähän, parina muuna päivänä enemmän), nännit on kipeet ku nipistää. Nenään käy hajut eikä kaikki maistu nyt hyvälle. Mutta. Mahaa ei oo supistanut, nippaillutkin ihan vähän vaan eilen. Esikoisesta oli aivan kamalat krampit ja ne onneksi helpotti viikon parin päästä plussasta. Muistelisin et sillonkin tuli vaihe et oireet hävis mutta silti huolestuttaa! Kun yskii ni tulee niitä repäsyjä mut niitä voi tulla ilman raskauttakin. Ressi ressi ressi....
 
Älä tuplamami ressaa :) helpommin sanottu kun tehty, tiedän.
Täällä myös yksi joka on eilis illasta saakka kuunnellut oloja, joita ei ole. Paitsi pieni jomotus vatsalla... Pitäskö meidä koittaa rentoutua ? :)

Juu mies nukkuu tuolla vielä. Mulla on kyllä niin eroottinen pihinä äänen paikalla, et saas kattoo mitä sanoo kun herää :laughing021
 
Huomenta vaan :) Täälläkin testattu, nyt tuli digiinkin sentään tulos; 1-2 viikkoa, ja prismasta ostettuun testiliuskaan punainen viiva. Ei ihan niin punainen kuin kontrolli mutta kuitenkin selkeä viiva. Odotin että digi ois näyttänyt isommat viikot, mutta toisaalta nythän on vasta kp 31:wink
 
Oireiden vähyys on normaalia, eivätkä kovatkaan oireet takaa yhtään mitään. Esim. sen sai todeta eräs ystäväni, joka oksensi yötä päivää, mutta sai silti km:n viikolla 7-8.

Täälläkin vain vähän oireita, mutta jotenkin "tunnen", että raskaana olen. :)
 
Jos on vähäiset oireet, niin täytyy vaan silloin yrittää nauttia olostaan ja tehdä kivoja asioita. Eihän sitä tiedä varmuudella voi tietä millaiseksi vointi muuttuu myöhemmin raskauden edetessä. :)
 
Kyllähän se niin on, että kannattaa nauttia nyt kun voi :) mulla ei kyllä tyttöjen alkuraskaudessakaan kamalia oireita ollut.

Me käytiin kirppiksellä :) olis ollut vauvoillekkin kaikkee, mut itse en oo mitään uskaltanut hankkia vielä...
Mites te muut ? :)
 
Viimeksi uskalsin tehdä ekan hankinnan rakenneultran jälkeen :P että saa nähdä, miten tällä kertaa. Oon kyllä säästäny lähes kaiken esikoiselta, joten mitään ei varsinaisesti tarvitse hankkia.
 
En mäkään vielä uskalla mitään hankkia. Kaikki nyt tuntuu muutenkin vielä niin epätodelliselta, välillä tulee sellasia "ainiin oon raskaana!" -välähdyksiä. Tiedän kyllä, et kun vähän enemmän tulee viikkoja ja varmuutta asiaan, niin mun on varmaan hankala olla hankkimatta kaikkea heti :D Tulee varmaan paljon kierreltyä erityisesti kirppareita. Ainakin täällä pk-seudulla on aika paljon ihan lastenkirppiksiä, mikä on musta kauheen kätevää. Kävinkin tossa ennen plussailuita raskaana olevan kaverin kans pyörimässä sellasissa, ja varmasti tulee paljon hyödynnettyä itekin.

Onko muilla raskaana olevia tuttuja, tai lähipiirissä pieniä? Mulla on siitä ihana tilanne, että yhdellä kaverilla on laskettu aika ens viikolla, toisella kaverilla maaliskuun lopulla ja miehen sisko on myös raskaana. :)
 
Meillä on monelle kaverille tulossa tänä vuonna perheenlisäystä :)
Moni on plussannut samoihin aikoihin kun minä keskenmenneiden aikaan, me saadaan nyt odottaa kauemmin.
Se oli aika rankkaa aikaa, mutta onnellinen olen kaikkien plussanneiden puolesta ollut vilpittömästi :)

Mulla ei oo enää tyttöjen juuri mitään vauvajuttuja tallessa, siitä on jo kumminkin 5 ja 7 vuotta :) on tuolla sentään joku nyytti, missä niitä kaikkein tärkeimpiä aarteita on tallessa :wink
 
Mulla on kaksi ystävääni raskaana. Molemmilla on lasketut ajat heinäkuussa.

Hankintoja varmaan uskaltaa sitten joskus viikon 12 jälkeen, kuhan ultrassa on käyty niin alkaa tekemään. Aika paljon uskon löytyvän lähipiiristäkin, kun useammalta pienokaisia tällä hetkellä on.
 
Jep, me käytiin miehen kans tänään ihan muuten vaan kirppiksillä ja mies sitten osti halvalla rintarepun;-) totes että annetaan se sit vaikka jollekin jos jotain käy.. näin meillä.
Kun on jo tähän ikään päässyt, niin eipä ole ketään ystävää yhtä aikaa raskaana. Viime vuonna olisi ollut parikin, mutta nyt on hiljaista. Osa kavereista voi kohta olla mummoja ite:-)
 
Takaisin
Top