Uudelleenraskautuneet

Onnittelut Lennulle tytöstä :)

Lauran pienelle annettu tosi kaunis nimi <3 Niin ja on sillä Lennunkin tytöllä kaunis nimi :)
Tää vauvakuume on kyllä niin tuskaa, täällä käynnistyy kohta 4 yrityskerta eikä mitään merkkejä onnistumisesta.. ehkä vielä joskus :/
 
Kiitos onnitteluista!  Tänään Milla on jo 2 viikon ikäinen. Että aika menee nopeasti!!!
 
Onnea Lennu pikkuprinsessasta, sunkin synnytys vaikutti oikein näpsäkältä. Olisipa oma myös sellainen....

IHANAt nimet molemmilla pikkuprinsessoilla LauraElina ja Lennu_G! Sointuvat kivasti isosiskojen nimiin. Meillä on sama idea Artun pikkuveikan nimen kanssa ;o).

Aika todellakin rientää. Pulinan vaavi tulee jo kohta ja sen jälkeen pääsee itse piakkoin tositoimiin. Äippälomakin alkaa jo 6viikon päästä.
 

Vauva onnittelut Lennulle :) ja kivat nimet uudet vauvat ovat saaneet:)

Täytynee sitten itsekin liittyä tähän uudelleen raskautuneiden kööriin...maanantaina tein positiivisen raskaustestin...tai no joo 5 olen niitä tehnyt:D Vähän on tullut jotain vuotoa niin en ole oikein uskonut koko juttua, mutta nyt näyttää vuotokin onneksi loppuvan.

Ehkä on niin vaikea uskoa raskautuneensa, kun ei olla varsinaisesti yritetty vauvaa, ajatuksella et jos tulee "vahinko" niin ei haittaa. Ehkäisynä siis "varmat" päivät ja lisäksi epäsännöllinen kierto;DDD ei oikein toiminu:D No mutta, nyt vaan totuttelemaan ajatukseen, että kesäkuussa taas meille tulee vauva. Eka neuvolakin on jo kahden viikon päästä. Että semmosta tämmöstä tänne:)

 
Onnea AinoL. positiivisista testeistä ;)) Teillä tulee sitten juurikin se 2v ikäeroksi?

Just mäkin muka tein sokkitestin ja tänään siltikin jo 20+0 eli PUOLIVÄLI! Huomenna ultraan aamulla 9.30.. Viimeyönä näin taas unta (toinen kerta tässä raskaudessa), että iso vehje paljasti tulokkaan olevan poika muttamutta.. edelleen on tyttöolo, josko uni siis tarkottaisi päinvastaista? Toki oli mulla Ronistakin tyttöolo ja kuinkas kävi? :D Huomenna se  siis selvinee ??

Olo on normaali, ei oireita. Tissit alkaa olemaan vaan mun makuun jo liian isot (siinäki mulla ongelma) :D Kovasti tuo potkii ja pyörii, en edes muistanu miten jopa epämukavalta nuo muljahtelut tuntuu välilä! Tuolla lantioluun vieressä tai jos istuu kasassa niin kylkiluitten alla.. hhyyyii.. Mutta silti kivaa tietää että elossa se on edelleen -kaikesta ressistä ja päänvaivasta huolimatta!

Miehellä on nyt ollu viime tiistaista asti eri osoite, että saan kelasta ajoissa päätöksiä ja voitteko kuvitella, kelalla NOPEAA toimintaa!! Vein viime ma aamuna kelaan asumistuki-, lapsilisän yh-korotus- ja kotihoidontuen hoitolisä-hakemukset, niin jo viime ja samaisen viikon pe näin PÄÄTÖKSEN hoitolisästä kun kirjauduin nettipankkitunnuksilla kelan sivuille!! Siis 5 päivässä käsittely ja päätös!! No, asumistuesta ja lapsilisän yhkorotuksesta ei sitten olekaan tullut vielä mitään, näkyi että "saapuneet"..

Ensi viikon tiistaina 1.11. Timo sitten muuttaa fyysisestikin pois. Naapuritaloon :D Mutta onpahan pojan kannalta lähellä. Meillä menee jo nyt paremmin kun on henkisesti erottu, ei oo enää mitään parisuhdepaineita eikä odotuksia toista kohtaan! 
Tänään käytiin sosiaalityöntekijällä/ lastenvalvojalla kirjaamassa elatusmaksut ja tapaamishommelit mustaa valkoiselle. Sen jälkeen tuli kyllä itku, kun tajusi todellisuuden iskevän.. 

Oho, tulipahan tekstiä! :)) Hyviä vointeja kaikille!
 
TYTTÖ!!

296g äitinsä itsepäisyyttä, kun ei meinannut paljastella, mutta loppujen lopuksi näkyi niin aakeetalaakeeta ettei yhen yhtä uloketta (kivespusseja tai pippeliä) näkyny olleskaan! Onnellinen olen! <3

Timo feidas tämänkin ultran.......................................... vihainen en ole, vitun pettynyt.. Onneksi äiti oli mukana<3

Mutta näillä mennään, pitäisköhän sortua jo tänään ostamaan eka vaaleanpunainen hepen? ;)
 
OI onnea Taatulle tyttölupauksesta! On kyllä ihan Timon oma menetys kun ei osallistu tyttärensä alkumetreille! Nauti nyt ite kun sait niin ihania uutisia :)

Mulla on huomenna aamulla neuvolalääkäri, toivon et jotain muutoksia kohdunsuulla ois jo tapahtunu! Oishan se jo aika kun viikko 37 alkaa huomenna :) Pikkuhiljaa alkaa jännittää!
 
Vähä tylsää! Täällä ollaan edelleen yhdessä kasassa! Jos ois menny samalla tavalla ku Juliuksesta niin oisin synnyttäny tänä aamuna, 38+5.. Ja nyt ei siis mitään?? Sitä vaan on odottanu paljon kovemmin tätä 38+5 päivää kun sitä oikeeta laskettua aikaa.. Mut  ei auta ku odotella.. Harjotus suppareita on ollu tosi paljon, kivuliaita vaan muutama välissä.. Ja hassua miten sitä aattelee aina aamusin ku herää, et "ei tänäänkään" , vaik voihan se käynnistyä mihin aikaan vuorokaudesta vaan..

Mites plussakerhoon yrittäjät?? PePa ja Kattili?? Mikä tilanne teillä?
 
Taatulle onnea tytöstä <3
  Pulina, täällä ei vaan plussaa näy eikä kuulu.. yk6 menossa :((( ehkä vielä joskus. snif.
 
Juu, eipä täälläkään mitään kuulu eikä näy.. yk 4 nyt käynnissä mutta eipä tästäkään taida mitään matkaan tarttua, ehkä vielä joskus :/
 
Täällä tänään neuvola takana! Normaali th-käynti, lääkäri on sitten ens kuun puolessa välissä.

Rvt 22+1
Paino +500g/vko (nyt oli vissiin 66kg, Ronia odottaessa mun lähtöpaino oli toi 66kg :D)
Hb ei otettu taaskaan.
Verenapineet 117/71
Kohdunpohjankork. 17cm (poitsun aikana tuo korkeus oli jo viikoilla 18+5)
Liikkeet ++
Syke 136

Th oli ehkä järkyttynyt meidän erosta, alkoi ärsyttämäänkin avun tuputtaminen ja pärjäänkö mä nyt varmasti ja mietinkö loppuun asti ja blaablaa.. Mutta rehellisesti, mulla on näin viikon fyysisen erossaolon jälkeen yllättävän hyvä fiilis! :) Ei masenna, arki ei oo muuttunu miksikään sinänsä kun teen kaiken edelleen YKSIN ja Timon kanssa kuitenkin hyvissä väleissä. Ja Leidi pitää oikein mukavasti elämöintiä maahssa, kahdesti olen tuntenut liikkeet mahan päältä! :) 
 
Pitkästä aikaa tännekin kirjottelen meijän kuulumisia. :)
Viime viikolla käytiin rakenneultrassa ja meille tulee maaliskuussa melko varmasti poika. :) Mies harmitteli kovasti kun ei töittensä takia päässy mukaan, mutta luulenpa että tuo poika uutisen jälkeen harmitti vähemmän, hän kun niin toivoi vähän enemmän poikaa. Täytyy sanoo, että itekin aika onnellinen kun saadaan tytön kaveriks poika. Vaikka aika varmalla tyttö ololla ultraan lähin. :D
Raskaus on tähän asti menny tosi hyvin, mitään ihmeempiä vaivoja ei oo vielä ainakaan ilmaantunu ja välillä vois jopa unohtaa olevansa raskaana, ellei huomais tuota kasvavaa mahaa eessä. :)
 
No voi sun perkele Taatu. Pitäskö mun nyt pahotella vai onnitella? En yhtään tajunnu et mitä siellä tapahtuu kun facessa en nähny mitään viittausta teidän eroon. No mutta tsempit sinne. Seuraava paha etappi on varmaankin se, kun jompi kumpi tulee löytämään toisen - varsinkin jos on mustasukkasta sorttia. Voi se toki mennä hyvinkin. 

Onnittelut vauvan/nimen saanneille tätäkin kautta ja voimia viimesille viikoille. 

Mitäs tänne? Ultrassa kävin taasen, seuraava on taas kuukauden päästä. Tyttö on taasen tulossa. Vihuu! Meikäläisen ensimmäinen "halpa" lapsi. Muille oon joutunut lähes kaiken uudestaan ostamaan, tälle tulokkaalle onkin sitten lähes kaikki valmiina. 
Raskaus sujuu ihan ok. Himassa möllötän eli sairaslomalla oonkin sitten äippälomaan saakka. Syynä noi aikasemmat sektiot ja ohut kohdun seinämä. Ultrassa ravaan vähän väliä tarkastuttamassa sen paksuutta. Vielä mennään suht hyvin. Laskettu aika olis 26.2, mutta mä olen tyytyväinen jos päästään joulun yli. Mikään muu ei niinkään pelota, enkä stressaa etukäteen, mutta keskosuudesta johtuvat ongelmat: cp-vammat, oppimisvaikeudet yms. 
 Ja niin joo, sektion yhteydessä tehdäänkin sitten STERILISAATIO. Mä pidän ton ukon kanssa hillittömät orgiat kun tämän kaikki on ohi 
 
Et varmaankaan katusutariina, kun en ole asiasta (erosta) siellä mitenkään ihmeellisemmin kommentoinut, parisuhdestatuksenkin vaan hiljaisuudessa "peruutin", eli ei ole piilotettuna mutta en jaksanu sinne mitään sinkku-päivitystäkään laittaa.. :) 

Ja mitä uuteen tulee, niin ei oo pelkoa että mulla ainakaan ois toista tulos ympyröihin :D Kuunnelkaapa tätä: "21v yhden lapsen ja raskaanaoleva sinkkuäiti etsii miestä tositarkoituksella"?? Ei oo kovinta huutoa tollanen :DD
 
Hahahhahhhaaaaa, Taatu ! Mut äläs nyt, on niitä miehiä jotka varmasti ei tilannetta kauhistele.

katusutariinalle tsemppiä loppuraskauteen, sitä sterilisaatiota odotellessa , hih.
 
heippa pitkästä aikaa !

Täälä tapahtunut yhtä jos toista...

Onnea plussista, onnea tyttö/poika lupauksista ja tsemppiä yrittäville !

Felicia reilu 3kk kääntyy selältä mahalleen (kääntynyt jo siis kuukauden päivät reilusti) molempien kylkien kautta ja kääntyy myös massulta takasin selälleen, toisin sanoen pyörii sinne tänne... Pönkää itteensä istumaan koko ajan...
meillä taitaa olla joku geeni virhe kun saadaan aina niin pirun vilkkaita tenavia, mutta ihania ja rakkaita <3


Täälä ollut aika tai no tosi rankkaa, Jussi tekee 12-14 tuntisia päiviä JOKA PÄIVÄ! ja silti palkka ei tuu  niin ku o sovittu ! Siis voiko olla rasittavampaa ! ensimmäinen palkka piti tulla ilta töistä 1. päivä tiistaina ja tuli NYT vasta !!!! eikä sielä olla edes mitää ilmoitettu... on vaan niin ku odoteltu ja odoteltu. vitun hienoa.

viime yönä tapahtui jotain, mitä en oikein tiedä....
eilen luulin että alko menkat, tiputteli vähäsen, ihan minimaalisesti. Yöllä herään siis pirunmoiseen supistukseen ! jouduin mennä ihan sikiö asentoon, suoli tyhjeni ja verta tuli tuli ja tuli !
ja sattui ja sattui...
ja edelleenkin vuodan ihan hemmetisti . . .

 
jenni90 mikäs tilanne? ja miten noin...mmm...

ja on teillä kyl typy kova kiire menemään..
 
no joo, Felicia siis kääntyillyt reilut kuukauden päivät, molempien kyökien kautta selältä mahalleen ja mahalta selälleen. ryömimis harjoutukset käynnissä. ja kuitenkin ikää vain se reilut 3kk... ihan hirvittää ...
aika rankkoja aikoja eletään täälä... kirjoittelen myöhemmin lisää.
 
Takaisin
Top