Uudelleenraskautuneet

Just kattili huomasin ton sun uuden tiketin!! Onnea  ja tarrasukkia mukaan<3 Ja vasta tossa 7.11. kirjoittamassasi sanoit ettei vieläkään mitään :) Onko oireita vai kierron mukaanko testailit?
 
Isot onnittelut kattili! Taisi olla ihanista ihanin isänpäivälahja.

Jenni90:lle tsemppiä touhukaksikon kanssa! Ei varmaan ehdi paljoa paikallaan istua. Nopeasti teidän tyttö kyllä koittaa liikkeelle lähteä.
 
Kiitti :)
Taatu: Ei oo mittää oireita. Enempiki oireiden puutoksen takia testailin:D Minulla kun nyt synnytyksen jälkeen pms:sät olleet ihan kamalia ja tuhruvuoto alkanut aina viikkoa ennen itse tätin saapumista ja nyt mitään näistä ei ollut, niin päätin testata ja toiveemme toteutui. Niin ihanaa <3

ja melkonen menijä tosiaanki jennin Fellu tuntuu olevan ;)
 
Ihanaa Kattili! Kannatti käydä täällä vähän valittamassa ettei mitään kuulu, niin johan alko tapahtua :) Laskettu aika menee ens kesälle? 

Toimisko tuo teoria muhunkin?? JOs nyt valittaisin täällä etten ikinä synnytä ja oon jo ihan kypsä tähän raskauteen niin pääsisin tositoimiin!! Huomenna on LA ja kuvittelin tosiaan et oisin jo jakautunu, mut ei.. Ja nää viimeset päivät (en ees suostu sanomaan viikot) on jotain kamalaa, selkään sattuu ihan pirusti ja käveleminen on lähes mahdotonta + reilun viikon oon jo sairastanu keuhkoputkentulehdusta, joka ei lääkkeilläkään parane.. Ja sit huonosti nukutut yöt päälle ja nyt tietysti vaikuttais siltä, et poikakin sai tän taudin kun heräs yöllä viideltä kovaan nuhaan ja yskään ja sit valvottiinkin melkein puoli seiskaan ennen ku taas nukahti.. Voihan valitus! 
 
Onnea Katjuskainen uudesta tulokkaasta.. !!

Täällä tilanne ennallaan, selkä entistä kipeempi mut ei merkkejä synnytyksestä..plaah..
 
Onnea Katjuskainen!
Ja tsemppiä Pulina82, kyllä se sieltä tulee. Hyvää kannattaa odottaa.
 
Vihdoin ihana tyttäremme näki päivän valon 24.11 klo.10.58, mitat 3355g ja 50cm.. Odotin kylllä yliaikaisen olevan isompi, mutta hän on tuollainen pikkusirppana :) Palaan asiaan myöhemmin! 
 
Vihdoin ihana tyttäremme näki päivän valon 24.11 klo.10.58, mitat 3355g ja 50cm.. Odotin kylllä yliaikaisen olevan isompi, mutta hän on tuollainen pikkusirppana :) Palaan asiaan myöhemmin! 
 
Onnittelut Pulinalle pikkuisesta!!! <3
Ja onnea myös kaikille plussanneille!
 
kiva lukea muidenki kuulumisia tuolta to0iselta puolen.
täällä on ihan kamala raskauspahoinvointi tullu. santerilta oli vähän äklötystä, joka alko samaanaikaaan mutta tämä on jotain paljon pahempaa. oksennan pitkin päivää ja äklötys on koko aikasta. vähän karumpaa nyt kun on jo yksi lapsi. mutta vissiin ei sais valittaa kun tämä on sitä mitä tahdottiin, niinpä niin..
 ens viikolla olis varhaisultra, hui :)
ja väsyttäääääää!
mites pepalla siellä tilanne edenny? ootan jo sun kuulumisia :)
 
Eipä tainnut meidän haamulaisesta vauvaa tulla, oliskos sitten vaan ollut joku viallinen testi tms..?! Pari päivää sitten tein niin puhtaan negan että ei tässä nyt oikein enää tiedä itsekkään missä mennään :( masentavaa.. menkkoja ei näy eikä kuulu, eli ei oikein pääse jatkamaan eteenpäinkään, ollaan vaan jumissa ja ihmetellään että mitäs nyt. Musta vähän tuntuu että pidetään taukoa nyt joulun ajan ja katellaan ens vuoden puolella sitten miten jatketaan, taitaa tulla sitten lääkärireissu kun ei mulla pää kestä tätä epämääräistä kiertoa enää.
 
voihan pepa. suosittelen kyllä käymään lääkärissä. teroja kait ne määrää sulle, tulispa ainaki oikeeseen aikaan täti. ihanaa joulua sulle ja tsemppiä ens vuodelle <3
 
Varhaisultrassa käyty ja siellä se sydän pomppi niin hienosti että <3 Santerikin oli mukana ja kuvan nähdessään osotti sitä ja sano "tyttö" :) saas nähä onko pojassa ennustajan vikaa ;)
La on sitte 24.7. :)
 
Takaisin
Top