Unet

Mul on onneks noi unet vähä rauhottunu, alko vähän rassaamaa ku mies läks joka yö eri naikkosen matkaa...
 
Mä näin tässä yks yö sellasta unta et mun mies pussaili mun siskon kans :O Ja viime yönä näin että vessapaperiin jäin kauheesti verta joka myöhemmin tarkentuikin että se oli mustikkaa joka oli värjännyt pissan, kun olin syönyt niin paljon mustikkaa.. Voi huhhuh sentään :D
 
Mä olin viime yönä stokkan hulluilla päivillä metsästämässä halpoja harsoja...
 
En löytänyt, paljon siellä oli kyllä tavaraa :sad001oikeesti sit paremmalla menestyksellä harsoshoppailemaan :wink
 
Mulla on kamalia painajaisia kokoajan :/ ostin reissulta ison unisiepparin meille isoille ja pienemmän miniversion tälle pienelle:Heartred ajattelin että jos sen vaan teippaa seinään sängyn yläpuolelle ni onks se sama? Vai pitääks se riippua "vapaana" jotenki?
 
Pitkästä aikaa mullakin oikeen unien uni... Aloin synnyttää, synnytys meni hyvin eikä mulla ollut kipuja oikeestaan ollenkaan mutta sit mies lähti tupakalle ja sillä kesti siä tunnin (!) ja sit kun se tuli takas niin lääkäri joka paikkaili mua synntyksen jälkeen pää mun jalkovälissä huikkas miehelle että "tuuppa kattoon minkä näkönen tää vaimos värkki ny on ku muksu on pihalla" ja sit ne molemmat alko nauraa ja osoitella mun alakertaa kun mä makaan siinä ihan hoo moilasena ja vauvaakaan ei näkyny missään. :grin:eek: suutuin miehelle ja ajoin sen ulos. Mut sit uni muuttui hyväksi ja mulle tuotiin pieni, pesty vaiva vaipoissa syliin. Se oli pieni ja hyvin naurava poika. :Heartred vauva on mun joka unessa ollut poika, keskiviikkona toivon että kertoo oikean sukupuolensa vihdoin ja tiiän onko unet ollu totta vai ei. :wink
 
Sori, ei sais nauraa, mutta en voi mitään... :D voit varoittaa nyt miestä, ettei kannata kokeilla oikeassa elämässä:wink
 
Mä oon nähnyt kolme unta tästä vauvasta, kahdesti on ollut tyttö ja kerran poika. Edellisyönä meillä (jostain syystä yhden ystävän luona) vietettiin tytön ristiäisiä. Kastemekkoa ei vaan ollut koska äitini jonka se piti tuoda oli sitä mieltä ettei sellaista kesähelteellä voi lapselle pukea. Eikä siinä vielä tietenkään kaikki. Pappi saapui ja kiskoin hädissäni miehen vaatehuoneeseen kun me ei oltu vielä päätetty nimeä lapselle!
Voipi olla että hivenen ahdistaa kun nimivaihtoehtoaja ei oikeen tunnu löytyvän sellaisia mistä molemmat tykkäis, mutta eiköhän se tenava sitten synnyttyään kerro mikä hän on nimeltään.
 
Mulla on noi painajaiset onneks hellittänyt jo, no kai mä sit nään taas ru yönä jotain yhtä kamalaa mitä nt ultraa edeltävänä yönä.
 
Mulla painajaiset jääneet pois.

Tänä yönä näin unta, että meidän suloinen pikku prinsessa piti pestä ekaa kertaa kotona. Mun äiti oli meillä ja lupas auttaa. Mut hän oli lähdössä mun naapuriin ryyppäämään ja siitä seksimessuille ni oli kiire, mies oli omilla teillään.

Kaikki alko niin että aloin paniikissa etsimään vauvalle sopivaa vaatetta pesun jälkeen. Sit tuli mieleen et jos äiti odottais sen ajan et käyn itse ensin suihkussa, kun en ollut aikoihin käynyt. Jätin vauvan äidille ja ärjyin, ettei äiti saa mennä sillä välin pesemään sitä vessan lavuaariin (!!!). Olin siinä suihkussa ja äiti katseli mua kun pesin itseäni (??) ja totes vaan et aikamoiset jälkivuodot ja mun tisseistä sais toisen suihkun. Sain itseni pestyä ja äidin oli pakko lähteä sinne messuille. Vauvan peseminen jäi enkä uskaltanut sitä yksin tehdä.

Mut se ihana osuus oli se, että joka kerta kun menin vauvalle lepertelemään niin se alko nauramaan. Ah, sitä onnen ja ilon tunnetta!! :Heartred
 
Näin viimeyönä unta äidinäidistä, menin mummolaan ja mummo istui keskellä tupaa kiikkutuolissa. Menin tietenkin suoraan halaamaan mummoa, joka halasikin takas, mutta hyppäsi mun varpaille ja alko hyppiä niiden päällä, jotain lorua/rallatusta hokien. Aamulla en enää muistanu miten se loru meni ja olin muutenki ihan pihalla, koska mummo on ollut jo reilu parikymmentä vuotta mullan alla, eikä ole käyny mielessäkään pitkiin aikoihin. :eek:
 
Ounou... en tiedä oliko tuon unen "tarkoitus" olla hauska, mutta mua alkoi vaan naurattaa SORRY...! Huoooh, mä oon vähän väsynyt.:wacky:
 
Määki oon nähny toisista naisista unia!!! Mut sit päättelin sen asian tällai ku se nainen on aina pitkä,hoikka, ruskeahiuksinen ja se on aina jotenki hirmu tärkee miehelle nii päättelin että sen on oltava meijän oma tyttö sit aikuisena :P en oo mitn vauvaunia nähny ja nyt en oo pitkää aikaan nähny tosta naisestakaan eli saapa nähä maanantaina pitääkö mun päättely paikkaansa :D
 
Mulla ollu nyt monta yötä silleen että kahtelen tosi huonoja unia. Millon mistäkin aiheesta. :sad001 viime yönäkin heräsin siihen kun itkin.

Vaikka nukun yössä 6-9h, muutaman vessan reissun teen, niin silti aamulla semmoinen olo kuin ei olis nukkunukkaan. :sad001 ärsyttävää tämmönen
 
Nytpä näin unta tän päiväsestä ru: sta ja siellä poika pyllötti pippeleineen kaikkineen. Saapa nähä mitä todellisuudessa näkyy :D jännittää ihan kamalasti :)
 
Mun unessa aloin vuotaa verta ja menin lääkärille kun en ollu liikkeitäkään tuntenu,niinku en oikeestikkaan 1,5 päivään oo. Ei lääkäri kerinny tutkimaan ennenku heräsin,aika kiireellä kaivoin dopplerin laatikosta ja kuuntelin. Hieno jumpsutus kuului :Heartred
 
Takaisin
Top