Unet

Näin viime yönä unta, että odotin kaksosia ja muistaakseni sektiolla synnytinkin sitten meidän kaksi kissaa!? :D itkin unessa, että nyt en saa hoitaa pieniä vauvoja ja olin vihainen, kun eivät antaneet sairaalassa maidon tuloa estävää lääkitystä, mutta onneksi kissat tulivat kuitenkin imemään tissiä. Olin osin jopa iloinen, kun ei tarvinnut vaihtaa vaippoja, koska kissat osaavat itse käydä laatikolla. Oli kyllä yksi hämärimmistä unista ikinä.. :D
 
Mäkin oon unessa synnyttäny koiran useammankin kerran...:laughing002 enkä ees tykkää koirista erityisesti.
 
Melekosia unia xD mää oon ihan vaa vauvan aina saanu tai sit vauvan käsi o tullu masusta läpi :D
 
Mä näin viime yönä unta et olin saanu kauheita palovammoja tulipalossa, sit heräsin ja menin vessaan ja ihmettelin kun mun kädet onkin ihan normaalit...
 
Tähän asti olen unilta välttynyt, mutta viime yönä näin unta syöksysynnytyksestä. Se vaan tuli! Kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa.. Äitini toimi kätilönä :woot:
 
Mä olin viime yönä vaunuja testailemassa, löydettiin hyvät vaunut siinä unessa :wink
 
Mä näin viime yönä unta et multa löyty mahasta kasvain ja kauhee huoli et kuinka vauvan nyt käy. Oli kyllä ahdistava uni :sad001
 
Mä nään unta että poltan tupakkaa. Voi sitä huonon omantunnon määrää kun herää. Hetken olin ihan varma että olinkin oikeasti polttanut. Ja jostain syystä nään unia että kävelen ja kävelen ja kävelen vaan, järjettömiä määriä. Edellisyönä kävelin 20 km, ja siinä sitten tuli sitä tupakkaakin taas unissaan vedettyä.
 
Ehkä hieman pyörii ajatuksissa tämä raskaus ja sen oireet. Viime yönä näin unta, jossa minua supisteli kovin ja menin sairaalaan. Siellä halusivat alkaa käynnistää synnytystä supistusten takia, vaikka viikkoja oli kasassa vasta joku 24. Salissa oli myös todella tympeä kätilö ja paljon kaikkea teknistä vempainta. En ehtinyt onneksi vielä käynnistykseen, kun uni jo loppui.
 
Näin unta jossa paraskaverini oli menossa naimisiin ja olin matkalla häihin. Mulla ei vaan ollut juhlavaatteita vaan yöpaita päällä. Pysähdyin huoltoasemalle meikkaamaan ja pelkällä ripsarilla tein bratzmeikin ja korostustusseilla neonvärisiä raitoja tukkaan... Päätin että tukka ja meikki on nyt niin räikeet ettei kukaan huomaa mun yöpaitaa ja jatkoin matkaa juhliin...
Aamulla päätin nyppiä kulmat jos tää oli taas joku alitajunnan viesti että mamma on päässy reissussa rähjääntymään :)
 
Olikos se niin, että tulipalo unessa tiesi rikkauksia? Olisikohan lotossa napsahtanut? :D
 
Näin unta synnytyksestä taas. Sairaalassa oli ruuhkaa, joten mut sijoitettiin tyhjään kouluun väliaikaisesti. Synnyttäminen ei tehnyt yhtään kipeetä. Olin jossain luokkahuoneessa kavrini kans, hänkin synnytti samaan aikaan. Olin kyykyssä lattialla ja tuntui, että nyt tulee ja siihen vauva syntyi hetkessä ja helposti. :D

Jännä kun unen jatkuessa huomasin jälleen (tää toistuu mulla tämmösissä unissa usein), että olin unohtanut imettää vauvaa. Mut vauva vaan nukkui kiltisti.
Ja taisi olla tyttö, niin kuin aiemminkin unissa, vaikka suht varma poika pitäis olla. :D
 
Mä olin viime yönä miehen kanssa Kreikassa Kossin saarella (oltiin siellä viime elokuussa). Käveltiin aamuauringossa meren rannalla mitä sillonkin tehtiin monena aamuna. Nyyh, mä haluun!!!
 
Minähi näin viimeyönä unta synnytyksestä. Mitään muuta kipua ei ollu ku pikku polttoja ja yht äkkiä vauvat vaan alko syntymään ilman että tunsin supistuksia tai mitään. Oli kyllä tosi hurja uni. Täällä mä sairaalassa siinä unessa makasin ja kätilölle vaan soitin että mulla tulee kakkoshätä tähän sänkyyn ihan just.

Kyllä aamulla piti tarkistaa että onhan maha paikoillaan ku oli niin toden tuntuinen kätilöitä ja kaikkia myöte. :D
 
Mulle synty viimeyönä pikkunen poika jolla oli tummat pitkät hiukset :Heartred. Painoa ei ollu ku 900g mutta pituutta 46cm. Menin supistusten takia sairaalaan ja lääkäri sano et sama puhkasta kalvot et syntyy nyt ku kerta supistelee, vaikka viikkoja ei ollu siinäkää ku nyt nämä 26+. Sillä sulosella rakkaalla oli happiviikset naamalla mutta muuten sitä ei ees laitettu mihinkää keskolaan vaan päästiin jo seuraavana päivänä kottiin. Mulla ei alkanu maitoa tulemaan vaikka kuin yritin imettää ni oisin lähteny kätilölle sanomaan et antaa sille maitoa ni mun äiti sano et ei sille kannate, kyllä sulla alkaa maito kohta nousta ku vaan imetät. Mua säälitti se pieni rakas ku se niin sydäntäsärkevästi itki nälkäänsä muttei saanu siihen mitään. Sitä oli ihana pitää sylissä, se tuoksu just semmoselle vastasyntyneelle ja sen hiukset oli silkinpehmeet :Heartred
 
Mä oon koko odotusaikana nähny paljon vähemmän odotus saati sitten synnytysunia kun aiempina vuosina... No vielä se synnytys voi tulla uniin.
 
Noniin, illalla voisi ehkä rajoittaa vähän tätä foorumin käyttöä. Näin unta, että Sadetar oli synnyttänyt eilen kaksoset. :D

Eihän kukaan ole vielä oikeasti synnyttänyt? :D
 
Alitajunta yrittää selvästi kertoa mulle jotain... olen nyt ainakin kahteen eri otteeseen nähnyt unta, jossa on ongelmia imetyksen kanssa vauvan syntymän jälkeen :eek: Joko ei kelpaa tai mitään ei tule...
Tietoisesti asia ei (vielä) huoleta, kun ei ole kokemusta, niin mieli on, että katsotaan miten sujuu sitten kun aika on... Toivottavasti eivät ole enneunia :D
 
Takaisin
Top