Unet

Mä en kestä...

Viime yö taas, unessa oltiin menossa ultraan ja paikan päällä kävin vielä vessassa ja kas, verta tuli. Mentii sit ultrahuoneesee jossa oliki jo joku toinen, raskaus keskeytynyt ja odottivat et tulee kokonaan ulos. Toisen tuskia kuunnellessa mentiin verhon toiselle puolelle, vauva oli elossa, mutta visdiin kohdussa repeämä josta johtui veren vuoto. Käski ottaa rauhassa ja sanoi myös, että valmistautuu hyvästeihin. Ja ultraajat siinä antoivat puhelinnumeronsa ja sanoi, että jos se vauva kuolee, soita niin he maksavat mulle. Öö selvä?? Itkien lähdettiin pois ja sit oliki mukana lössi mun läheisiä sukulaisia ja äiti halas ja sano, että onneks hän on täällä.

Tosta unesta ku heräs niin oikeesti hetken kesti tajuta, että se oli vaan unta. Mun oli mentävä vessaan tarkistamaan, että noh tuleeko sitä verta. No ei tullu ei ja tänään ultrassa kaikki täydellisesti. Huh. :)

Nää on ihan kauheita nää unet..
 
Mä näin viime yönä jotai kauheeta ampumisunta...
 
Mä kahtelin viime yönä vaan unia siitä kuinka ratkesin syömään paaston aikana. :D lienekkö ollu nälkä yöllä. :D
 
Mä näin viime yönä unta et oltiin rakenneultrassa ja meidän isäkin oli siellä ja vauva oli poika.... Eka vauva uni sen plussanneille jälkeen!
 
Ensimmäistä kertaa taisin nähdä vauvaunen - ja toden tuntuisen! Oltiin siinä tuttavien luona reissussa, mutta olin yksin niillä kotona. Tunsin heikkoja supistuksia, joten menin sohvalle makaamaan. Yhtäkkiä tulikin valtava ponnistamisentarve, otin housut pois ja tyttövauva syntyi kivuitta hetkessä. :D haha... ja unen jatkuessa monta kertaa imetin pikkuista, se imettäminen tuntui olevan joku unen kiintopiste oikein. :rolleyes:
 
Siis mä näin niin kauhean unen, että olin kadottanut esikoisen. Olin ollut ulkona juttelemassa joidenkin tyyppien kanssa ja sillä välin esikoinen oli päässyt karkaamaan ja katoomaan! Oli kyllä niin kauhee ja todentuntunen painajainen.
 
Mä en normaalisti muista kovinkaan usein näkeväni unia, tai sitten ne on niin neutraaleja että ei vaan jää mieleen. Nyt raskaus aikana olen nähnyt paljon painajaisia, mitkä ei kylläkään liity tähän raskauteen, enemmänkin jo noihin syntyneisiin lapsiin. Suhteellisen tyyni olen ollut vaikka tämä raskaus sai huonon alun, mutta luulen että alitajunta kuitenkin käsittelee pelkoja unien kautta?
 
Miä näin joku aika sitte unta et saatiin vauva, mut ei yhtään osattu hoitaa sitä, se oli kamalaa:D Nyt tänne on rantautunu unet joissa mies on löytäny uuden naisen, viimeisimmässä ilmottivat, että he pitävät sitten lapsen kun se syntyy. Kaiken lisäks se nainen siinä unessa oli miehen entinen koulukaveri, jota nähtiin viime viikolla, siitä se varmaan tuli:D Nyt jotenkin alitajuisesti vihaan sitä naista, ihan käsittämätöntä, kai nää hormoonit sen tekee:D
 
Mä näin toissayönä ekaa kertaa vauvasta unta:
hää oli tyttö mutta kaikki toivat vaan vaaleensinisiä vaatteita ja tavaroita. Mun äiti joka on luvannut vaunut ostaa oikeastikkin,unessa toi isossa laatikossa vaunut jotka olivat vaaleensiniset ja kyljessä kirjailtu "tässä kulkee pikkuinen poika" Unessa ovellamme kävi milloin kukakin tuomassa sinisiä juttuja lahjaksi vauvalle ja yritin selittää et "tää on tyttö,ei pelkkää vaaleensinistä,punasta kans" Heräsin siihen kun itse olin jossain vauvatavara liikkeessä ja hypistelin sinistä myssyä ajatellen "tää on kyl aika kiva" :excited001
 
Näin tässä yksi yö unta että me saatiin neloset :eek: toivottavasti ei sentään ihan neljää, varmasti yhdessäkin tai kahdessa näin aluksi riittävästi :grin
 
Mä näin toissa yönä unta et lapsukainen oli jo syntyny ja se osas jo vauvana kävellä ja oltiin kirppiksellä ostamassa sille 60-senttisiä vaatteita.... No tänää kävin oikeesti muruselle kirppikseltä joululahjoja ostamassa. Kattoo vaan et koska mopo karkaa käsistä, noi nyt on vielä kohtuu hintasia shoppailla :oops:
 
Mä näin viime yönä ekan kerran vauvaunen!

Mä imetin siinä ja se sujui tosi hyvin. Uni oli lyhyt mut silti eka laatuaan. Tai sit en vaan muista
 
Mä taas dokasin vaikka tiesin olevani raskaana. Ja riitelin pahasti miehen kanssa ja venäjä hyökkäs. Taidan ottaa päikkärit.
 
Soitin viimeyönä Elastiselle ja pyysin sitä kattoon kaverin(viimeksi yläasteella nähty) biisejä. Sit se päätti tulla mun kans illanviettoon ja oltiin venäläisessä majatalossa, mistä Ela löysi Minna nimisen tytön, jonka kans aiko alkaa seukkaan :D :D
 
Mä kävin yks yö tässä Armi Toivasen tykönä saunassa myös mun luokkakaverin kans (jota en miekään oo nähny vuosiin). :D mutta olipa TODENTUNTUINEN uni!!!
 
Mä näin yks yö kaunareista unta, olin hopen hyvä ystävä ja yritin saada sitä valitsemaan liamin, jotta mä saisin wyattin itselleni kun olin siihen rakastunut :D ! Oonkohan kattellu vähän liikaa kaunareita..
 
Mä näin viime yönä et peruutin yhden yövuoron pienellä varoajalla järkyttävien "odotuskipujen" vuoksi.

Seuraavana aamuna pomo soitti ja haukku mut pystyyn. Ei kuulemma raskaus ole mikään syy olla pois töistä. :grin
 
Täällä nää huonot unet jatkuu..

Oltiin viime yönä ultrassa. Ei ees nähty pikkuista ja lääkäri totes et on joku poikkeama. Yritettiin kovasti saada selville et millainen tai mikä. Siihen se lääkäri ei sanonu mitään. Kysyin et mistä johtuis. Halus kattoo mun suuhun ja totes ettei ole ikinä nähnyt kenelläkään noin huonoja hampaita kun mulla.

Sit se patisti meidät ulos huoneestaan ja sain vielä kysyttyä et mitä nyt tapahtuu. Sano et otetaan lapsivesinäyte.

Sit se loppus. Siinä sit heräsin oikeasti ja aloin miettii et voihan tässä tapahtua vielä mitä vaan. Päätin kuitenkin etten ala ressaamaan
 
Täällä kans ihme unia nähty viime yö. Piti puoli kuuden aikaan sitten nousta ylös, pukea päälle ja käydä putsaamassa autot lumesta vähemmäksi että pääsi pois siitä poukkoilevasta unimaailmasta.
 
Toissayönä näin unta, että oltiin rakenneultrassa koska olin kaatunut ja loukannut itseni. Kaikki oli hyvin ja selvisi että odotamme poikaa :)

Viime yönä olin äitini kanssa soutelemassa, paikka oli tuntematon enkä edes tiedä miksi siellä olimme. Mieleen jäi se kun naaras leijona yritti tulla veneeseen :eek: kummallista...pelkäsin kovasti ja äiti rauhoitteli, pian pääsimmekin karkuun.
 
Takaisin
Top