Unet

Ensimmäinen uni, jonka näin, kun sain nukahdettua: olin neuvolalääkärillä (jonne olen tänään menossa). Tsekkasi kohdunsuun, 2cm auki (viimeksi oikeassa elämässä kaulaa 4cm jälellä!) ja sanoi, että "tää vauva tulee maailmaan tänään". :confused:

Whaaaat!!
Tuon unen jälkeen heräsin vessassa käymään. Oli hieman epätodellinen olo. Kunhan ei mitään isoja muutoksia olis tullu kohdunsuulle. Hui.
 
Hurja uni rosalina.
Mä näin unta jossa aamu käyrillä vauva oli aivan liian rauhallinen ja sit mulle muka yht äkkiä nakkas raskausmyrkytyksen (jota onneksi ei oo ku aamulla kaikki näytteet oli puhtaat) kirosin siinä leikkaussaliin mennessä että mitä vielä tulis. Jostain kumman syystä mulla oli kännykkä sektiosalissa ja mä tänne naputtelin kuulumisia samalla. :D
 
Jetsoni, se olisikin kätevää, jos voisi reaaliajassa päivitellä etenemistä. :D

Huomaa kyllä, että aletaan olla aika loppusuoralla, kun monella unet siirtyvät synnytykseen ja vaivoihin. Itse olen nähnyt imetykseen liittyviä unia viimeaikoina. :)
 
Mä näin unta et olin kans läärillä kontrollissa. Paikat oli edenny sen verran et lääkäri sano et tällä menolla vauva syntyy rv 20. :D olin siinä unessaki et miten voi olla mahollista et nyt on jo yli 30 viikkoo menny, en kuitenkaa kommentoinu mitenkää lääkärille ja jäin oottelee et millohhan se pikkunen sitte syntyy :)
 
Ei ole hyvä idea ajella viimeisillään raskaana humalassa moottoripyörällä, voi alkaa supistaa.. :D Siis ihan oikeasti.. :sad001
 
Olen varmaan koko raskauden ajan nähnyt TODELLA outoja unia, siis yksinomaan outoja unia, muistan että unet olivat aika vilkkaita myös esikoista odottaessa.

Viime yönä pelastin maailman jättimäiseltä avaruusmerikotkalta vaikka uni alkoi ihan normaalisti olemalla perheen kesken pappani kesämökillä... Sitten taivaalla liihotteli iso kotka ja se oli menoa se.

Olen myös viimeisen viikon sisään nähnyt kolmena yönä unta kissoista... Luin unisymboleista ja kissa symboloi epäonnea ja vaaraa. En ole taikauskoinen mutta silti kammottavaa :D Luulen että kissat olleet unissa sen takia kun pidän kissoista tosi paljon mutta kissaa en ole omistanut vuosiin, ehkäpä toivon kissaa vielä enemmän kuin luulen :P Kissat vielä unissa olleet senvärisiä mistä olen aina haaveillut.
 
Ennen plussausta näin 3 kertaa unta vauvasta. (Kaikki unet parin viikon sisällä) Ainakin 2 kertaa vauva oli poika. Ihan arkisia asioita, ku vaipan vaihtoa yms. Saa nähdä ovatko olleet enteitä :D mutta kyllä tyttökin käy! Pääasia, että muksu on terve
 
Mihin voi valittaa, jos unessa on huono juoni? :D näen todella levottomia unia yö toisensa perään. Osa on ihan painajaisia, tai ainakin jossain määrin ahdistavia.
 
Mä haluan myös reklamoida mun unista :wink

Viime yönä näin unta jossa itkin valtoimenaan sillä näin kuvan ystäväni, joka oli ilmeisesti jo kauan aikaa sitten kuollut!?! Aamulla en unesta muistanut mitään, kunnes facebookin ilmoitus tuli että hänellä on tänään syntymäpäivät... Karmivaa....
 
Lumene, olipa karmiva uni :sad001

Mä en oo aikoihin nähnyt raskauteen liittyviä unia.. (Josko tämä auttais ja ens yönä näkisin)
 
Viime yönä näin hassun unen. Olin synnyttänyt pojan jo, mutta hän oli hoidossa -ikään kuin keskoshoidossa- meidän ystäväperheen luona. Mentiin näille ystäville kylään ja mä sain ekaa kertaa nähdä pikkuiseni ja sylitellä. Muistan unesta sen onnentunteen kun tapitin pikkuista kasvoihin ja juttelin sille, silittelin poskea rakastuneena. :love017
 
Näin viimeyönä unta synnytyksestä... Olin miehen kanssa kaksin synnytyssalissa. Makasin sängyllä ja alkoi ponnistuttaa, päätin ponnistaa pari kertaa varovasti ennen kuin painan kutsunappia. Mies surffaili puhelimellaan keinutuolissa ja oli ajatuksissaan. Mut oli kytketty johonkin ultralaitteeseen mistä näin miten vauva oli synnytys kanavassa ja kun ponnistin se lähti liikkeelle. Ponnistin kolme kertaa ja painoin nappia. Kun kätilö tuli sanoin että ponnistuttaa johon kätilö totesi että sehän on syntynyt jo ja nosti vauvan lattialta. Kohta mulle näytettiin puolivuotiaan kokoista pellavapäistä poikaa, joka oli puhdas, kuiva ja vaipoissa :)
Vähän hirvittää enteileekö tää uni nyt jättivauvaa, mut toisaalta synnytys oli hyvin helppo :)
 
Taas synnytysuni! Viikot oli kai samat kuin oikeassakin elämässä nyt. Mulle tehtiin hätäsektio ja vauva oli tosi PIKKUINEN, sellanen ehkä 20cm pitkä.

Oli kyllä jännä ja jotenkin todentuntuinen uni, hui.. :P

Toivottavasti ei synny ainakaan neljään-viiteen viikkoon vielä!!!
 
Synnytysunia alkanu täälläkin tulemaan.. :pjänskää. mut eipä tässä pitkä aika enää ookkaan :dummy1::Heartred
 
Minä taas näin unta kaksosista, jotka olivat aivan kamalia. Onneksi eivät siinä unessa olet omat. :D
 
Minä näin pitkästä aikaa vauvaunen. Olin unessa lähdössä aamulla johonkin ja mies jäi vauvan kanssa kotiin. Vauva oli housuja myöden pissassa ja minä sitten otin kaapista jopa kuivat vaatteet miehelle valmiiksi että vaihtaa sen vaipan ja vaatteet.

Illalla kun tulin kotiin, vauva oli edelleen niissä samoissa märissä vaipoissa ja housuissa ja mun slaagi oli valmis.

Vaikea kuvitella että tätäkään ihan oikeasti tulisi tapahtumaan :D
 
Ihan hirveitä painajaisia alkanut tulla. Pahin oli tulipalo, esikoinen kuoli ja mies koomassa ja mä olin yksin tyhjässä sairaalassa ja vauvakin oli vatsassa ihan liikkumaton. Mä itsekin kuolin siinä unessa mutta mut elvytettiin henkiin. Piti siitä herättyä selata kännykällä hupikuvia netistä joskus 2-3 aikaan yöllä varmaan puoli tuntia ennenkuin olin rauhoittunut tarpeeksi ja sain taas unta :sad001

Viime yönä oli onneksi vain outoutta. Olin jossain koululla ja lapsi heitti mua tennispallolla kylkeen ja osui vauvaa päähän ja se alkoi vihaisena möyriä mahassa. Mietin että olikohan mies unissaan kädellä tökännyt mua ja vauva oikeesti möyrinyt ja ne sitten tuli uniin, kun oli niin todentuntuista tämäkin.

Tuntuu että ne vähätkin öiset levon hetket menee uneksiessa ja oon väsynyt ympäri vuorokauden :mad:
 
Näin vappuna unta että vauva liikuskeli masussa ja työnsi kättä, josta otin masun läpi kiinni ja hän puristi mun sormea.. Ihan ufo uni. Ja niin toden tuntuinen. Ihan kuin hän olisi ollut masun ulkopuolella pitämässä mua sormesta kiinni, mutta samaan aikaan masussa sisällä.
 
Synnytin viime yönä 3 vauvaa :grin Olin käärinyt ne kapaloihin ja kuskasin niitä mukana kuin halkoja. Menin autoon ja mätin vauvat vaan auton katolle että sain oven auki :laughing001
 
Mä oon jälleen nähnyt painajaisia :sad001 Viimeyönä yritin pelastaa pahoin loukaantunutta koiraani. Inhottavan todentuntuisia unia, mielummin näkisin ihania vauvaunia..
 
Takaisin
Top