Unet

Mies kävi aamulla ennen töihinlähtöä antamassa mulle pusun ja havahduin siihen sen verran, et hän kyttäs mua tavallista kauemmin. Tässä aamun valjettua onkin viimeöinen uni tullut mieleen ja epäilys siitä, et oonkohan mä puhunut yöllä unissani niin, et mieskin on herännyt ja siks tuo katse..

Meillä oli kesällä yks "kesätyttö", josta en niin välittänyt. Tässä mun unessa tää nainen tatuois mulle merihevosen rintaan. Se oli kooltaan noin 3x5cm ja pulitti tästä "kaverialennuksena" VAIN(!!) 100 euroa. No, se oli ihan helvetin ruma tatuointi. Olin kaverilla kylässä ja asuin vielä silloin äitin luona. Kun menin kotiin niin tää kyseinen nainen oli menossa mun autoon, "koska sun miehes ja äiti antoi luvan, et mä voin lainata tätä". No siitähän minä riemastuin. Haukuin sen muijan pystyyn ja käskin painua vittuun. Otin ne avaimet pois ja sanoin etten halua enää ikinä kuullakkaan hänen olemassa olostaan.

Seuraavaksi menin sisälle, jossa siis äiti ja mies odottivat. Ne saivat semmonen ?`?")#`"^#"#"#"#"?#)#***#*"*#?* -ryöpytyksen siitä, että miten ne voi antaa mun auton avaimet jollekkin v*tun huoralle kysymättä multa mitään.

Nyt jälkeenpäin kyllä niin naurattaa et mistä nää unet tulee :D Enkä edelleenkään niin välitä tästä kesäsijaisesta. :'D
 
Mä näin viime yönä unta että synnytin viikolla 32+2 pienet kaksos tytöt, taas tyttöjä niin lienekköhän sit oikeesti. Toinen niistä oli isompi ja toinen sit tooooosii pikkunen. Oli just vielä lakkautettu täältä synnäri ja jouduttiin ouluun synnyttämään. A vauva siis syntyi jo matkalla ja oli se huomattavasti isompi vauva vaikka ei sekään mikään iso ollu. Lääkärit tuumas ouluun päästessä että onneksi ei b vauva syntyny matkalla. Mies onneksi oli hyvin rauhallinen koko ajan ja siellä oulussa oli monta tuttua kätilöä täältä töissä. :D

Varmaan näihin uniin vaikuttaa nuo synnäreitten lakkautus uutiset kun tästä mun kaupungista ollaan synnäri lakkauttamassa ja sit lähin paikka on oulu jonne matkaa vähän vajaa 300km. Jospa ne ei nyt sitä kuitenkaan sulkis kun aika paljo kuitenkin kavereita ja sukulaisia nyt raskaana. Yks tuttavakin oottaa täällä kaksosia kesäkuulle. :)
 
Näin yks yö unta et mulle tuli km. Oli ihan järkyttävä olo ja märisin vaan. Sitte siinä samalla näin et olin oottanu kaksosia. Myöhemmin samana yönä näin unta et meille synty pikkunen ihana poika :Heartredyritin saaha sitä nauramaan mutta se oli niin pieni ettei se vielä osannu nauraa :)
 
Mä näin eilen taas suht sairaan tuntuista unta, siinä mun hieman mustasukkaisuuteen taipuvainen mies istui veljensä kanssa jollain sohvalla hyvillä mielin ja koitti puhua mua ympäri siihen että antaisin sille sen veljelle suullani hieman seksuaalista nautintoa. Mieheni vain intti että kyllähän mun pitää kun tää on hänen veljensä ja se velipoika siinä vieressä hymyillen nyökytteli päätänsä. Unessa tunsin itseni avuttomaksi kun en osannut selittää miksi se ei nyt käy päinsä, enkä saanut jalkojani liikkumaan mihinkään suuntaan vaikka olisin halunnut poistua huoneesta.

Jokunen yö sitten myös näin unta jossa tunsin itseni avuttomaksi kun en osannut liikutella raajojani, minun olisi pitänyt jostain syystä huitoa jotakuta tuntematonta miestä nyrkeilläni, mutta jalkani olivat kuin sementtiin upotetut ja vartaloni muuten lötkö, niinkuin niillä ilmatäytteisillä moni metrisillä ukkeleilla mitä välillä näkee esim suurten kauppojen edessä heilumassa jos on vaikka jotkut suuret alet. Eikä käsissäni ollut mitään voimaa, enkä osannut tähdätä ollenkaan, ja kun nyrkkini heilahti johonkin suuntaan se muuttui niin painavaksi että humpsahtelin sen mukana kumoon.
 
Mä näen lähinnä ahdistavia unia töihin liittyen. On vähän stressiä siellä ja odotan vain kovasti joululomaa! Vauvaunia en ole vielä alkanut nähdä eivätkä ne yleisiä olleet ensimmäisessäkään raskaudessa.
 
Mä oon alkanu näkemään tosi paljon painajaisia. Kaks vakio aihetta on toistunu viime aikoina useinkin, yks; mies jättää/pettää ja kaks; mun isompi lapsi katoaa/kidnapataan :/ Inhottavaa herätä aina tarkistamaan onko kaikki lapset tallella ja pyrkiä nukahtamaan miehen viereen takasin lyömättä sitä ensin... :confused2 Oon tosi huono pääsemään unista irti, vaikka tavallaan jo oonki heränny ja siksipä muutaman kerran jo olenki pistäny miehen keskellä yötä tilille siitä että kadotti meidän lapsen kun juoksenteli vaan naisten perässä!! :D Voi että sitä häpeää, kun sit tosiaan havahtuu siitä tokkurasta..

Lieneeköhän pientä jännitys stressiä ilmassa, kun kolmas tulossa, että pärjääkö sitä monen kanssa ja riittääkö kaikille tarpeeks huomiota.. huh huh. Kovasti oottelen onnellisia vauvaunia:Heartred
 
Mie unissa riitelen lähinnä äitini kanssa, sanon sille suorat sanat. Ihan valvemaailmassakin olis kana kynittävänä sen kanssa. Sit unissa pyörii aina yksi ihminen, joka on tehny miulle hirveen määrän pahaa ja hilkulla, ettei pilannut miun elämää. Se ei niissä unissa tee mitään pahaa, se vaan on aina ihan kaikkialla.
 
Viime yönä mies ramppasi laivoilla ja minä hoidin kotona kaksosia. Olin aika vihainen miehelle, kun hän joka viikonloppu vain rillutteli, mutta mies hienosti perusteli kyllä reissut. Jos kävi tarpeeksi monta kertaa, sai jonkun supermatkan lahjaksi. Annoin sitten miehen mennä, vaikka otti päähän ja paljon.. :D
 
Yks yö näin jotain seksiunta et nainen anto mulle suuseksiä, kuvottaa ajatuskin siitä nyt.... Heräsin siihen et sain orkun... Vähä hämilläni miehelle ton kerroin. Mies vaan nauro et taitaa tosiaan ne hormonit hyrrätä :D mut silti mua ilettää....
 
Hahe tää ketju pistää välil naurattamaan :D Kuitenkin yleens noi viestit pääasias sellasia et viitsi kuitenkaan tota hauskuus merkkiä niihin pläntätä.

Nuunuu: Toivottavasti miehes osaa ottaa noi sun yölliset heräämiset edes jotenkuten vastaan :D Meillä välillä samaa ja on kyllä todella tulenarkaa toimintaa täällä :confused:

Mulla kans yleisiä noi pettämisunet, viime yönä näin unta siitä kun oltiin jollain pariskunta-leirillä ja sit sinne ilmestyi jostain alaston tai puolialaston "fitnes-julkkis" erittäin timmillä ja minun unelmavartaloani vastaavalla kropalla keimistelemään. Ja vaikka koitin repiä miestäni siitä naikkosesta irti, niin mieheni oli sitä mieltä ettei se nyt vaan käy kun tällä naisella on niin hyvä kroppa hänen mielestä, se ei haitannut miestäni että nainen oli hänen mielestään myös erittäin ruma, tyhmä eikä muutenkaan pitänyt hänen luonteestaan. Itse kuljin sellaisissa vaatteissa että vatsani näkyi ja se näytti jonkin tason hyytelöltä.
On tosiaan alkanut vaivata päätä ihan hereillä ollessa tää muuttuva kroppa, ja minä kun olin ajatellut että osaisin ottaa nyt tokassa raskaudessa paremmin vastaan nää muutokset.
 
Bnt - Varmasti oma osansa näihin pettämis uniin myös ihan nää muutokset kropassa, vähän väliä puskee naamasta hirveitä paiseita, juokset oksentamassa illat järestään ja vaik ei vielä mitään vauvamahaa pitäis ollakkaan ni kummasti se vaan päivän mittaan tossa turpoaa vastaamaan vikkoja 28++. Juu ei ole olo ihan hehkeimmillään :D

Mies kestää kun kestettävä on :wink mä oon aina se joka lopulta on supernolona, kun vihdoin herään ja tajuan tilanteen ja mies koittaa pidätellä naurua...onneks näitä sattuu harvoin, huoh.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Minäkin oon nähnyt unia, että mies pettänyt ja kyllä sitä on sitten aamulla vihanen miehelle :D . Nyt oon alkanu näkee ällöttäviä käärme-, hämähäkki- ja karhu-unia. Ne tuntuu ihan todelta ja on tosi pelottavia. Ei ne elukat mulle mitään niissä unissa tee, mutta tulevat jotenkin pelottavan lähelle. Siinä on kyllä mun mielestä kolme suomen kamalinta eläintä. Lisäks en oo vielä tähän päivään mennessä nähnyt mitään käärmettä koskaan luonnossa (no en kyllä karhuakaan), ja joka kesä pelkään että milloin se ensimmäinen käärme mun kohdalle osuu ja pyörrynkö siihen paikkaan.
 
Mä oon ennenkin nähnyt painajaisia tms, mutta tuntuu lisäntyneen näin raskausaikana tai ainakin tullut useammin. Pari yötä sitten näin unta, että ajoin poliisiautolla ja joku ääliö pomppas suoraan eteen, jarrutin ja jarrut meni lukkoon, oli niin liukasta ettei pysähtynyt vaan ajoin sen tyypin yli. Sen jälkeen mua jahdattiin pitkin kylää ja mua odotti 5 vuoden vankeus. :D
 
Nyt näin sitten unta, että meille syntyi tyttövauva :) ! Ihme juttu vaan, että se syntyi jo näillä viikoilla (12+) ja oli silti ihan normaalin kokoinen ja terve :D . Lisäksi mä en siinä unessa muistanut koko synnytyksestä yhtään mitään, mietin vaan, että mitenköhän tää on tänne ilmestynyt :D .
 
Mä oon kans nähny pariin kertaa unta tyttövauvasta, se on vaa yht äkkii tupsahtanu siihen. :D
 
Mä en vielä tässä raskaudessa ehtinyt unissani synnyttämään, mutta viime kerralla näin useasti unia. Niissä aina yhtäkkiä muistin, että ai hitsi mullahan on jo tää vauva, mutta synnytys oli päässyt täysin unohtumaan.

Nyt sitten mies jätti mut viime viikolla unessa ja olin vielä aamullakin aidosti loukkaantunut. Oli sen verran härski temppu! :angry5 :grin
 
Mä oon tän 17 vuoden kuumeilun ajan nähny unia lapsista, raskaudesta ja synnytyksestä mut nyt odotusaikana ei muuta kun se yks plussakin ennen plussaa....
 
Jep, painajaiset vaan jatkuu. Tällä kertaa murhamies jahtasi. Eikä loppunu siihen, ku piti vessaan herätä vaan jatku sen jälkeenkin. Menee hermot.
 
Voi näitä unia..

Mulle selvisi, että mies on pettänyt mua. Että et on pettänyt omaa naistaan mun kanssa. Selvis siis et hän on naimmisissa ja 3 lapsen isä. Heräsin yöllä tästä painajaisesta ja itkin ja kyttäsin miestä koska olin sille niin vihainen. Aamulla kiukku jatkus ja pikku hiljaa sii tajus sitten, että se tais olla vaan unta. :D
 
Noi on niin inhottavia noi unet mis oot miehelle vihanen ja kun se tunne ei mee pois, vaik heräät ja "tajuat" et oli unta. Ja sit se äijä (syyllinen!) viel nukkuu siinä vieressä (liian lähellä-kehtaakin!) autuaan tietämättömänä, mikä hormonimyrskyvaara siinä toisella puolella sänkyä vaaniikaan.. :devil07
 
Takaisin
Top