Ultrakuulumiset

Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia :Heartpink Mulla ultra perjantaina, jolloin 7+2 tai 7+3 laskelmien mukaan. Jännittää ihan hulluna!:nailbiting:
 
Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia:love7. Soitin just neuvolaan ja pyysin lähetettä ar-ultraan kun mulle tehtiin sellainen toimenpide, joka voi aiheuttaa herkemmin km. 5.10 on nla, niin siellä kertoo täti, että laittaako lähetettä :dance008
 
Voisi itsekin alkaa seurailemaan tätä keskustelua. :)

Isot onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :Heartpink
 
Ihania ultrakuulumisia! :)

Onkos täällä paljon muita, jotka aikoo odottaa siihen np-ultraan asti? Mua vähän haluttais mennä varhaisraskauden ultraan, mut nyt on rahat niin tiukilla, et ei oo mitenkään varaa.
 
Mä meinaan näillä näkymin mennä vasta npultraan. Onhan sinne pitkä aika, mutta jos kuulis sykkeen sitä ennen neuvolassa.
 
Täällä ainakin täytyy odottaa np-ultraan asti kun en jaksa uskoa että meidän neuvola lähetettä laittaisi aikaisempaan.. Ei myös ole varaa mennä yksityiselle kun rahat menevät asumiseen ja elämiseen + asunnon remontointiin..
 
Täällä ollaan menossa loppuviikosta ihan vaan siitä syystä että lähden jenkkeihin työmatkalle huonovointisuuteni ja väsynykseni kanssa ensi viikolla. Haluan minimoida riskin että matkalla tapahtuisi jotain (tuulimuna, kohdunulkoinen tms) mikä vaatisi sairaalahoitoa.. Ei sen puoleen, viime raskaudessa käytiin myös kun en millään uskonut että mahassa joku asustelee.
 
Ihania ultrakuulumisia! :Heartred

Täälläkin odotellaan kärsivällisesti np-ultraa. On kyllä jotenkin todella pitkä aika odotella sinne asti...
 
Ihania kuulumisia! Täällä riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä, meinaanko mennä ar-ultraan vai en. Oishan se kyllä kiva nähdä onko siellä ketään...
 
Tosi kiva että kaikki ultrassa käyneet on saanu hyviä uutisia. Meillä se on torstaina, enää 3 yötä! Sanoin äsken miehelle että jännittää tosi paljon se ultra et jos ei oo tälläkään kertaa sykettä. Hän oli sitä mieltä et kyllä siellä on ku mulla on oireita (oireet oikeesti täysin minimissä). Selitä siinä sitten että ei ne oireet tai oireettomuus merkkaa mitään. Se on ku seinälle selittäis.. Mutta tietenkin tosi kiva että ees toinen meistä on positiivinen. Mä oon yleensä mut tää on niin vaikee asia et en pysty. Tunteet vie järkeä 6-0
 
Jahtu, täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä että pikkuisella on kaikki hyvin! :happy: Uskon, että varmasti jännittää, tsemppiä!
 
Mullakin niin ylipaljon haluttais käydä ar-ultrassa sulkemassa pois kuvioista tuulimuna, mutta ei auta kuin odotella np-ultraan asti. Jos ois ylimääräistä rahaa niin ehottomasti kävisin, mutta on se niin kallis kuitenki :sad001 Huomenna käynnistyy jo 8. viikko ja eka neuvola on 3 viikon päästä. Nopeasti tää aika loppujen lopuksi menee :)
 
Takaisin
Top