Ultrakuulumiset

Hirveää minkä paskamyrskyn läpi jouduit menemään. Hirmuisen paljon onnea iloisemmasta lopputuloksesta Mytty_!
 
Mä kävin tänään ultrassa kun raskauden kestosta ei ollut heittelevän kierron takia oikein tietoa. Ultrassa näkyi ruskuaispussi kohdun sisällä, ja viikkoja on nyt joku 5. Oikeassa paikassa siis kasvetaan! 1,5 viikon päästä kontrolliin katsomaan jos näkyisi jo enemmän ja saataisiin viikot arvioitua tarkemmin :)
 
Oi hienoja uutisia Mangolialla! :) Puolentoista viikon päästä siellä näkyy jo sykkivä sydänkin.
 
Mä kävin eilen ultrassa kun mulla alkoi epämääräinen vuoto aamulla. Vuodon syytä ei löytynyt, mutta kohdussa oli noin viikkoja 5+4 vastaava alku. Ensi viikolla uudestaan ultraan ja ei auta kun toivoa, että tuo alku näyttäisi silloin elonmerkkejä ja että vuoto ois ollut jotain vaaratonta. Piinaviikko.
 
Voi ei heppunen toivottavasti vuoto loppuu ja kaikki hyvin! Täälä vielä 8 päivän piina ultraan varmistetaan nyt paikka vielä ja josko niitä elonmerkkejä löytis
 
Toivotaan parasta Heppunen :Heartred Voimia "piinaviikkoon"! Mikä vain on vielä mahdollista, kun raskaus on niin alkuvaiheessa. Varmaan vuodot pelästyttää, mutta kyse voi olla ihan normaalistakin asiasta.
 
Toivotaan Heppunen että olisi vaan harmitonta vuotoa. Melko yleistä tuo vuotelu taitaa olla, vaikkakin lisää epävarmuutta :sad001
 
Viime km jälkeen ajattelin etten ikinä enää mene ar-ultraan. Vain turhaa rahanmenoa. No, mutta sieltä se halu taas tulee. Pitäskö sittekki mennä... ? Viimeksi löydös oli kyllä "hyvinvoiva", mutta reilun viikon liian pieni kalenteriin verrattuna. Ois kiva jos sieltä tällä kertaa löytyiskin ihan oikean kokoinen pikkutoukka. Tai sitte siellä onkin taas liian pieni sikiö ja sitten vain odotellaan sitä pahinta. Mitä mä teen?!
 
Mytty pahoittelut ihan hirveestä tilanteesta! Mutta onnittelut ihanista uutisista, herran kiitos on näitä ammattilaisia jotka oikeesti osaa homman! :)

Heppunen pidetää peukut pystyssä että on todellakin aivan harmitonta!

Mää täällä myös puntaroin ar-ultraa mutta oon tullu siihen tulokseen että en sitä ny ota. :) viimeksi tahtoin ja olihan se ihanaa, mutta jospa sitä yhen kuukauden jaksas tällä kertaa sinnitellä että pääsee niskapoimu-ultraan... :rolleyes:
 
Mulla ar- ultra kunnallisella, kun ei tullut menkkoja km jälkeen. Tarkistettiin viikot. :)
 
Aada, vaikea sanoa kummin kannattaa tehdä.
Mullakin kyllä oli pienempi sikiö viimeks ar ultrassa ja viel nt ultrassakin muistaakseni, mutta ei ihanviikkoa pienempää niin laskettua aikaa ei sit muutettu. Oli ilmeisesti vaan ollut ovis myöhemmin.
Toivottavasti sulle menis kaikki tällä kertaa hyvin loppuun asti!❤️
 
Mulla on maanantaina raskauden keston varmistus ultra. Jännittää ihan hirveesti vaikken olekaan ensikertalainen. Vatsakipuja on ajoittain mitä ei aikaisemmissa raskauksissa ollut tässä vaiheessa. Ei kuitenkaan onneksi vuotoja.
Toivottavasti kaikki olisi ma hyvin ja yksi kaveri kyydissä tällä kertaa.
 
Viikon päästä ar ultraan. Kunnalliselle kanssa, yhdet kuukautiset keskenmenon jälkeen mutta hcg korkea niin kesto selvitellään sitte sie ultras.
 
Takaisin
Top