Ultrakuulumiset

Tuulia

Kommentoinnin ninja
Toukomammat 2017
Jahka päästään sinne asti, listataan tänne ultrakuulumisia.

Me varmaan käydään yksityisellä ar- ultrassa, joten sitten tulee täältä juttua!

muoks. ar- ultra varattu 14.9.
 
Muokattu viimeksi:
Mä kävin jo ma ultrassa kunnallisella kun ei km jälkeen tullut menkkoja. Eihän siellä näkynyt kuin nestepussi, enkä muuta odottanutkaan. Nyt seurataan hcg kasvu verestä ja parin viikon päästä uusiks :)
 
Oon varannu ultran 15.9. Oisin halunnu muutaman päivän myöhemmin, kun tossa on ehkä nippa nappa 7 viikkoa täyttyny, mut oli pakko ottaa toi päivä ku mies lähtee 10 päivän reissulle seuraavana päivänä ja haluan että hän on mukana jos tulee huonoja uutisia. Viimeks meni niin että oltiin yhdessä ekassa ultrassa jossa gyne oli kahteen kertaan näkevinään sykkeen. Sit viikon päästä olin yksin ku mies oli töissä ja oltiin hyvin luottavaisia et nyt se syke näkyy hyvin. Ei näkyny ei, alkio oli kuollu jo monta viikkoa aikasemmin ja se oli nähny ihan omiaan siellä edellisellä kerralla. Gyne oli vielä tosi epäempaattinen niin jäi kyllä tosi huono fiilis siitä. Sanomattakin on selvää että nyt mennään eri gynelle! Löysin keväällä tosi mukavan gynen kenen luona käytiin lapsettomuustutkimuksissa ja toivottavasti hänellä on meille hyviä uutisia 15.9.
 
Me mennään kans miehen kanssa yhdessä 22.9 ar ultraan. Varasin nyt ihan summamutikassa gynen jolla sattui olee ilta-aika vapaana niin et mieskin pääsee mukaan.
Sit siitä seuraavalla viikolla ois eka neuvola.
Tosin jo ennen ekaa ultraa voisin koittaa kotidopplerilla kuunnella löydänkö sykkeet. Viimeks löyty joskus vkolla 7 heti kun tuommosen tilasin :)
 
Mä vielä arvon varaanko ar-ultran. Esikoisesta kävin niin haluaisin nytkin käydä. Ja se odotus nt-ultraan on kyllä tuhottoman pitkä :D En taida malttaa sinne asti.

Edit. No en arponut kauaa. Varasin sen ultran. :D 12.9. on aika, kaksi viikkoa enää!
 
Last edited by a moderator:
Mä ootan varmaan eka ens perjantain neuvolaa ja katson milloin se komentaa mut siihen nt-ultraan. Tosiaan uskon, että meen sinne nt-ultraan muutaman viikon liian aikaisin (koska heittelevä kierto), joten se saattaa hyvinkin toimia sit ar-ultrana..
 
Täälä oli kans kakkosesta vähä niinku ar ultra synnytyksen jälkee ku eka kierto kesti 15 päivää toinen oliki sitte 59 päivää seuraavasta ei sitte ollu tietoo silloo ilmeisesti oli 6+1 ja tuulimuna tuomion antoi vaikka sille kerroin että kierto mitä sattuu ja se laskettiin menkoista jotka ei pidä paikkaa.. No painelin yksityiselle pari päivää myöhemmin ja nätti syke kuului :wink
 
Itse tässä tuskastelen ja hintoja vertailen, että raaskiiko sitä laittaa yli 100euroa ultraan. :nailbiting:
Mutta toisaalta, sinne 12 viikolle on vielä niin pitkä aika, että miten muka pysyisin järjissäni sinne asti ilman tietoa, että onko siellä kohdussa elämää vai ei. :sad001

Itsellä kun nyt oli jo suunnitelma ensimmäisen kerran ottaa selville vauvan sukupuoli etukäteen ja satsata sen verran rahaa yksityiselle että pääsisi 3D ultrassa käymään sitten +20viikkojen jälkeen.. (kotona jo kaksi tyttöä:p)

Minä jo mietin, että sitten kun viikkoja olis sen 6-7 kasassa, niin tekaisenko mukamas jotkut krampit päälle tai jotain, että pääsen päivystykseen ja pikakurkkaamaan että onko se vauvan alku oikeassa paikassa ja jos sykettäkin olis jo nähtävissä:woot:

Ei uskalla vielä iloita, kun ei tiedä missä mennään.:bored:
 
Mä oon molemmista kysyny kumpi on ja oikeessa olin :) nyt olis kyllä yks poika :sign17 voinu päästä perille väliähän sukupuolella ei oo mutta kyllä mies on helisemäs jos yhtään poikaa ei saa akkojen kans joutuu elämään :)
 
En halua masentaa ketään, mutta ei se ar-ultra kuitenkaan kerro mitään. Edellisessä raskaudessa näin sykkeen, mutta seuraavalla viikolla meni kesken. Tietysti tämä lienee aika pienellä todennäköisyydellä, mutta...
 
Ei siihen valitettavasti kukaan voi vaikuttaa milloin se käy jos on käydäkseen mutta saa sillä ar ultralla ainakin suljettua ulkopuolisen pois.. Ja ajatuskin jos ulkoinen tuhoaa paikkoja on aika pelottava..
 
Niin siis ainahan voi käydä jotain milloin vaan raskaudessa, myös muiden ultrien jälkeen. Eihän ne mitään takaa mutta ite just aattelen että ois ikävä kuulla vaikka tuulimunasta vasta viikolla 12.
 
Pakko avautua meni aikataulut miehen kans päällekkäin oon nyt 20min istunu odotus aulassa ultraan.. Alkaa vähä liikaa ajatukset pyörimään :sad001
 
Takaisin
Top