Ultrakuulumiset

No kyllä jää kirjottelut tauolle huomenna saa aamusta painua päivystävälle gynelle ja ehkä selviää lisää.. On tää suoraa sanottuna paskamaista että mulle ei kerrottu yhtään mitään mitä tulee tapahtumaan oon muutenki nii kiukkunen kun 10min käynnillä joku voi romuttaa kaiken vaan parilla sanalla :sad001 toivottavasti huomenna on vähä erilainen meno ku tänään yritin kysellä missä toinen nestepussi on mikä viimeksi näkyi mutta vastaus oli ei näy eikä osannut/kerennyt jäämään asiaa enempiä miettimään..
 
Onhan se ihan ymmärrettävää. Toivottavasti osaavat huomenna selvittää paremmin asioita!
 
Voi ny oon nii pahoillani. Hyvä kuitenki et huomattiin näinkin ajoissa. Jaksamista sinulle.
 
Olen todella pahoillani Mytty :Heartred Ja vielä tuo saamasi kohtelu... Krhhh... Toivottavasti tänään on parempi vastaanotto!
 
Täällä mietin Mytyn vointia, selvisikö uudessa ultrassa mistä on kyse? :sad001
 
Iltaa mä juuri vasta saan pää nuppia kasaan mutta pikainen informaatio. Eilinen tuomio siis oli kohdunulkoinen raskaus..Eli olin tänään 6,5h keskussairaalassa otettiin verikokeita,käsikopelolla tutkittiin 3 kertaa ultrattiin sisäkautta kaksi kertaa mutta lyhyesti oikealta puolelta painaessa tunsin kovaa kipua ja ensimmäinen ultraaja toimitti kuvan lääkärille joka tekee päätöksen hoidostahoidosta 14.50 kun vihdoin kaiken jälkeen pääsin lääkärille mulla oli olo ku olisin nähny enkelin se oli ensimmäinen joka kysyi että mites henkinen puoli mähän vollotin nii ettei selvää saanu mutta se kuunteli.. Vihdoin kun rahotuin lääkäri sanoi että on nyt lukenut eiliset ja tän päivän tiedot ja katsonut ultra kuvat pyysi jos saa katsoa vielä ultralla en mä kieltäny se mun hoidosta päättää.. Tuijotin kelloa ja mietin ettei tää päivä lopu ikinä.. 15 sekuntin päästä lääkäri sanoi "mä arvasin tämän.. Sinun tiedot on luettu ja kaikki on tutkinut oikean puolen eikä kukaan ole katsonut kohtua läpi tuossa se on viikkoja 5+6 vastaava raskaudenalku onneksi olkoon tämä on 100% varmuudella kohdun sisällä" elikkä ne kaksi nesterakkulaa mitä löytyi toinen on keltarauhasen lähellä oleva nesterakkula joka puhkeaa itsekseen ja toinen on kohdun sisäinen raskaus.. Eli tässä on nyt pieni sulattelu asian kanssa kuinka kaksi ultraajaa voi mokata näin pahasti? Ja kyllä tänään rv 5+6 ja kaikki hyvin!
 
Ihan mahtavia uutisia!! Joskin ihan kamalaa, että jouduit käymään koko episodin läpi, miten voidaan hoitaa asioita noin huolimattomasti? Kun kuitenkin kyse ihmisille todella tärkeistä asioista.
 
No kieltämättä liikaa käsiteltäviä asioita lyhyessä ajassa vähä on huono olla toki kohottaa mieltä kun kaikki on hyvin.. Mua vaan pelottaa aivan suunnattomasti että kuinka pitkälle voi huolimattomuuden kanssa mennä?
 
Ihana että sait hyviä uutisia!!!:happy:

Tosiaan oon täältä foorumilta lueskellut useampia tällaisia että luullaan ettei raskaus oo kohdussa kun viikot on niin pienet eikä välttämättä näy vielä kunnolla.
Toki sulla oli selkeä syy mennä ultraan kipujen takia. Selviskö miksi on se kipukohta?

Mutta siis oireettoman ei kantsi varata ultraa kun vasta myöhemmin millon varmasti näkee jo onko raskaus kohdussa vai ei :)
 
Ihanaa Mytty, että kaikki kuitenkin hyvin. Täälä on vahvasti eletty mukana. Mulla eka ultra viikon päästä ja nyt jo jännittää kovasti.
 
Se on niit nesterakkuloita en muista nimeä tähän hätään kipeitä kuulemma on puhkeaa itekseen yleensä eikä ilman raskautta kipeitä olisikaan..
 
Ihanaa Mytty, että asia kääntyi vielä parhain päin!! Mutta kauheaa, mitä jouduit kokeen ennen sitä!
 
Voi miten ihanaa Mytty :Heartred Pitkään mietin, miten siinä käy ja toivoin, että olisi kuitenkin kaikki hyvin, koska viikot on niin aikaiset, että väärinkäsityksiä voi sattua. Onneksi kääntyi iloksi. Mutta ikävää, että jouduit käymään tuon läpi. Nyt sitten vaan onnellista odotusta! Teillä on sitkeä sissi siellä kyydissä :)
 
Voi mikä henkinen piina sulla Mytty on ollut.. Onneksi sait osaavan lääkärin ja mahtavia uutisia! Ihanaa!
 
Kyllä jo tänään naurattaa jos kaikki menee hyvin loppuun asti ompa ainaki kolmannen syntymän jälkeen kerrottavaa ku on viikkoihin nähden kaksi viikkoa pienempi sikiö ja yks tuulimunaraskaus ja tuleva on kohdunulkopuolinen raskaus mut niin vaan näillä näkymin kaikki saan maailmaan :Heartbigred
Sitkeitä lapsia mulla :)
 
Voi mytty!! Melkoisen tunteiden kirjon kävin läpi lukiessani kertomuksen! Onneksi nyt kaikki hyvin! :-) :Heartred
 
Takaisin
Top