Ultrakuulumiset

Minäkin pääsin kuin pääsinkin sinne varhaisultraan, kun sattui peruutusaika tälle aamulla löytymään! Tuli semmoinen räjähtävä lähtö, kun soitin yhdeksältä ja kysyin onko tullut peruutuksia, ja luurin toisesta päästä kerrottiin että kyllä, nyt heti puolen tunnin päästä! :smiley-ashamed004
Ennätin kuitenkin!

Toukka vastasi jotakuin viikkoja, vaikka olinkin niin varma että olisi sen 4päivää pienempi, niin toisin mittaukset kertoivat :)
Eli nyt on 7+4 menossa ja laskettu aika olisikin sen mukaan 29.4! Huii, pitääkö mun nyt vaihtaa mukamas ryhmää tonne huhtikuisiin:woot:

Kyllä on helpottunut olo kun sai nähdä sen pienen sykkeen sieltä ruudulta. Jännät viikot tässä on silti edessä, ennenkuin uskaltaa kuuluttaa uutiset maailmalle :)
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Ei tarvi vaihtaa ryhmää, pysy täällä meidön kanssa vaan!:)
 
Onnea OutoMamma hyvistä uutisista! Jos siltä tuntuu, niin jää tänne meidän kanssa vaan. Eihän sitä muutenkaan tiedä, miten nämä pienet ottaa varaslähtöjä maailmaan tulossa, joten varmaan osa muutenkin syntyy huhtikuun puolella.

Meilläkin oli tänään ultra, ja kaikki on just niin kuin pitääkin :) Kehitys vastasi täydellisesti viikkoja (7+2) ja syke oli vahva :Heartred Oireettomuus ei pelota enää niin paljon, kun tietää, että pieni kasvaa ja kehittyy normaalisti. Ei siihen maailmanluokan pahoinvointeja tarvita :) On muuten tosi onnellinen ja rauhallinen mieli nyt :)
 
Mulla on ar-ultra ensi viikolla. Viikkoja 7+3 silloin. Mulla se kuuluu lapsettomuus hoitoihin eli maksan vain poli maksun ja aika paniikissa olen onko kaikki hyvin koska tämä saatiin ekalla inseminaatiolla aikaiseksi ja se tuntuu ihmeeltä vuosien toivomisen jälkeen
 
OutoMamma & Tuulia, Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

tanee, tsemppiä tulevaan ultraan, toivottavasti pikkuinen on siellä täysissä voimissaan. :)
 
Tanee, tsemppiä ultraan!
Mulla on aivan samanlainen tilanne, ekasta inseminaatiosta tärppäs ja olo on vähintäänkin epäuskoinen: voiko tämä raskaus olla todellista. Olo on suunnattoman onnellinen ja ahdistunut+ pelokas: josko tulee km.
Mulla ultra perjantaina, jolloin mulla 7+2 tai 7+3.
 
Täältä löyty myös syke :) :Heartred toki vastasi viikkoja 6+1 tää on kyllä siinä vähä hassua että laskureitten mukaan olisin tehnyt haaleen plussan 2 päivää ovulaation jälkeen ja olis jo rv 3 löytyny nestepussi sekä sikiökaiku.. mutta ilmeisesti ultrassa lasketaan kehitys viikot mutta heti jos lasketaan menkoista niin sillon mennään ohjekirjan mukaan :) näin kävi esikoisestaki eli mitattiin ultrassa 2 vko pienemmäks ja syntyi sinä päivänä mihin sen ite laskin :)
 
Onks sulla Mytty sit ovis jotenkin aiemmin kuin mitä laskurit arvioi?
 
Hienoja kuulumisia kaikilla❤️Itsekin miettinyt yksityiselle menoa. Edellisessä käytiin kun oltiin lapsettomuushoidoissa nyt alkoikin raskaus luomuna❤️ Mitähän se maksaa?
 
No menkat alko 19.7 ja olin limojen lämpöjen ja kipujen takii aika varma et ovis olis ollu 30-31.7 mutta nyt on si se ongelma ku en ymmärrä ku halun lukea mitä tuola sisällä tapahtuu niin kaikki laskurit laittaa että hedelmöitys/ovulaatio olis ollu kaks päivää ennen plussaa mutta jos mä laitan menkoista eli kaks viikkoa turhaan siihen niin se näyttäis jo jopa siltä että kaikki täsmää :D
Toki noissa laskureissa tulee aina se ylimääränen kaks viikkoa eli menkkojen alusta laskee jos laitan että hedelmöitys tapahtunut 2.8 joka olis viikkoja 6+1 nii se kuitenki tunkee sen 8+1 tää oli sitte muuten ihan törkeen vaikeeta selittää :D mä oon jo tän luonnostellu paperille valmiiks että voin neuvolas kysyä :,D ei tässä nyt hengenhätää oo mutta harmittaa ku en nyt oikee osaa lukea noita kehitys vaiheita mitä tapahtuu ku en tiedä yhtään mitä viikkoa pitäs lukea :D.. jos et ymmärrä älä huoli en tajua omastakaa tekstistä mitään helppoa ite selata kalenteria ku tietää että mitä milloonki on ollu ja tapahtunu
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista :Heartred

Mytyn teksti oli ihanan sekavan hauska, luulen kuitenkin ymmärtäneeni :)
 
Mut hmmm pitäshän ainakin tuon vau.fin laskurin osata laskea se oikein? Mulla se laskee ainakin niinkuin pitää. Siihenhän voi syöttää oletetun kiertopituudenkin, jos se auttaa tuossa tilanteessa?

Mulla ovis tapahtui kp15. Näin ollen jos laskuri laskee oletetulla 28 päivän kierrolla ja menkkapäivän mukaan, se antaa lasketuksi 28.5. Mutta koska ovis oli kp15 eikä kp14, olis todellinen la 27.5. Tähän jos heittää mukaan sen että mulla oli viime kiertojen pituus vain 26 päivää, eli 11 päivän luteaalivaihe, niin tuolla todellisella mitalla laskettuna la oliskin 26.5.

Mutta neuvolat taitaa aina laskea menkkojen mukaan ja sen 28 päivän mukaan? Eipä sillä tietysti ole mulla niin iso heitto muutenkaan.
 
Toi on mun mielestä niin outoa että neuvoloissa lasketaan just sen 28 päivän kierron mukaan. Ku kuitenkin kierto voi vaihdella tosi paljon siitä. Mulla oli ekassa raskaudessa ovis ollu jotain kp 30 tienoilla eli silloin kun tein raskaustestejä niin mun ois pitäny tehdäkin ovistestejä. Luulin vaan et kierto venähti ja odotin menkkoja saapuvaks siinä aika pitkään ja kerran viikossa tein raskaustestejä. Sit muistaakseni kp 48 tuli vahva plussa. Ku soitin aikaa neuvolasta niin hänen mielestä mulla oli kiire mennä sinne koska olin jo niin pitkällä. Yritin selittää et oon kyllä niitä negoja tehny kerran viikossa et ovis on ollu paljon myöhempään kuin menkoista laskien, mut ei oikein menny perille.
 
No se nyt on pääasia että syke kuului :) näköjään sitä voi kolmannenki kohdalla olla yhtä pihalla kaiken kans :)
 
Mää en oo jaksanu ressata siitä milloin on ovis ollu ja mitä nla sanoo la:sta, koska ultrassa se koon perusteella sitten varmaksi vasta voiaan kattoa. :) ja sitä paitsi, syntyy sitten ku syntyy. Pääasia että syntyy ja että edes saa lapsen. :)
 
Mulla on heti maanantaiaamuna ultra. Jännittää. Viikkoja pitäis tuolloin olla 6+5, mutta luulen että siinä on muutaman päivän heitto. Lopetin pillerit eikä menkkoja kerennyt tulla niin vaikee saanoo kierrosta.
Tärkeintä on tietenki että alkio on oikeessa paikassa, mulla kun on KU takana, niin vähän korkeampi riski uusia. Jotenkin jännitän myös sitä että jos sykettä ei näy, vaikka sehän voi olla hyvinkin vielä noilla viikoilla että ei näy.. äääh.. kunpa kaikki ois hyvin!!

Jännä miten kahden aikaisemman kohalla ei miettinyt näitä juttuja ollenkaan vaan sinne np-ultraan asti oottettiin..
 
Takaisin
Top