Tyttö/poika veikkaukset

Niinhän ne viisaat kyllä sanoo että noin päin virheveikkaukseen on suurempi mahdollisuus.
En tiedä millä viikoilla sun ultra tehtiin, mut omasta 12+ kuvasta veikattiin selkeää poikaa, ja silti se on vain 85% mahdollisuudella.
Älä nyt mitään suurta hankintaa tee vaaleenpunasena, ettei tuu suurta tappiota :).

Mä kävin yksityisellä ultrassa rv 17+2 ja neuvolalääkäri oli rv 18+2. Mitä mä oon kahdesta edellisestä muksusta käynyt ultrassa niin aika selkeesti kikulit siellä molemmilla näkyi. Ru on vika päivä,saa nähdä mitä siellä näkyy
 
Mä näin viime yönä ekaa kertaa tulevasta vauvasta unta. Oli poika ja ihan erinäköinen kuin isosiskonsa :hilarious: Olisi kiva tietää, kuinkahan usein nuo unet pitävät paikkaansa, edes sukupuolen osalta..
 
Mä kävin yksityisellä ultrassa rv 17+2 ja neuvolalääkäri oli rv 18+2. Mitä mä oon kahdesta edellisestä muksusta käynyt ultrassa niin aika selkeesti kikulit siellä molemmilla näkyi. Ru on vika päivä,saa nähdä mitä siellä näkyy
Juu kyllähän se noilla viikoilla jo näkyy :).
 
Juu kyllähän se noilla viikoilla jo näkyy :).

Jep,näin mäkin ajattelin:D Kätilö sanoi että on on bongannut pippelin jo rv 14 ultrassa joltakin,taitaa osata työnsä aika hyvin:) Jotenkin tuntuu niin erilaiselta muutenkin tämä raskaus kun mitä oli kun poikia odotin. Esikoisesta olin varma että poika tulee ja vaatteita ostaessa tyttöjen vaatteet oli ehdoton ei,kun nyt taas on toisinpäin
 
14 viikkoisesta saattaa nähdä jo kumpi on. Mut missään kohtaa en silti uskaltaisi ottaa 100% varmuutta mistään lupauksista, siis vanhempana. Niin paljon kuullut niitä juttuja, missä on tehty vaaleanpunainen huone, ja sitten on isällä tullutkin remppakiireitä ennen kun äiti ja vauva kotiutuu :).

Tässä 11 viikkoisten vauvojen sukupuolet, aika samanlaiset! Tätä ihmettelin facessa, että aika hassua miten samanlaiset lähtökohdat :woot:
E506993A-CAF4-46E1-BE66-6700DCFAF662.jpeg
 
14 viikkoisesta saattaa nähdä jo kumpi on. Mut missään kohtaa en silti uskaltaisi ottaa 100% varmuutta mistään lupauksista, siis vanhempana. Niin paljon kuullut niitä juttuja, missä on tehty vaaleanpunainen huone, ja sitten on isällä tullutkin remppakiireitä ennen kun äiti ja vauva kotiutuu :).

Tässä 11 viikkoisten vauvojen sukupuolet, aika samanlaiset! Tätä ihmettelin facessa, että aika hassua miten samanlaiset lähtökohdat :woot:
View attachment 70912

Jestas, toi on kyllä tuollanen "Etsi kuvasta eroavaisuus" -tehtävä :grinEnkä kyllä löydä..
 
Tuttava kysyi multa että saako hän paljastaa kumpi tulee... vastasin joo totta kai. Ja hän ilmoitti että tuossa vasemmalla köllötelee pikku tyttö c asennossa. Tuttava siis näkee ihmisten auroja yms.

Nyt vaan odotteleen vähän reilu viikko rakenne ultraa että saadaan kuvan kera varmistus vielä.:grin
 
Mä huomaan että välillä ajattelen vauvasta "han" vaikka useinmiten ajattelen vaan vauvaa tai "sitä". Eli alitajuisesti uskon että on poika tulossa. Saa vähän asennoitua uudelleen jos paljastuukin tytöksi.
 
Sitten kun Pauliina jaksat päivittää tuota etusivun listaa niin voit merkata mun poikaveikkauksen oikeaksi. :wink Alusta asti oli varma olo pojasta ja arvaus meni oikeaan.
 
Jotenkin oon ajatellut et olis poika, mut en osaa yhtään sanoa muuten, ehkä se maanantaina si ru:ssa selviin :dummy::dummy1:
 
Täällä oma vahva poikaveikkaus muuttuis ultrassa kätilön veikkaamaksi tytöksi, vähän jäi sekavat fiilikset kun ei kuitenkin täysin varma asiasta ole.
 
Näin unta vauvasta ja oli poika. Tuijottelin vauvaa hetken ja totesin että Eemeli, ei tän näkösen pojan nimi voi olla muuta kuin Eemeli :woot:. Tuleva siskopuoli 3v ilmotti myös että haluaa veikan... Tyttö veikan, kuinkahan tuon toiveen pystyisi toteuttamaan :smiley-ashamed004 eikä suostunut siskosta puhumaan vaikka selitin että sisko olisi tyttö ja veikka on poika.
 
Alkaa näyttää siltä, että 80% todennäköisyydellä poikaveikkaus tarkoittaa tyttöä :hilarious: Eli omakin poikaveikkaus tuntuu ihan hataralta nyt :p
 
Tyttö veikkaus pysyi loppuun saakka ja prinsessaa sieltä luvattiinkin.

Listaa päivitetty... jos oon missannu jotain niin sanokaa, korjailen pikin miten
 
Me ei saatu tietoa kumpaa odotellaan. Selviää synnytyksessä sitten. Hoitaja antoi erittäin varovaisen tyttöveikkauksen, mutta painotti, että se on epävarmaaki epävarmempi. Vaikuttais siis, että poikaveikkaus ei menny nappiin.
 
Takaisin
Top