Tyttö/poika veikkaukset

PauliinaS

Sukkela juttelija
Marraskuunmammat 2015
Heitetääs tällänen jutun alku kehiin. Eli voidaan arvailla ja veikkailla tuleeko tyttö vai poika.


PauliinaS tyttö, tyttö RU
vipee poika
kirkkaus_ poika, tyttö RU
Papuska eovs, tyttö NIPT
eppula tyttö, tyttö RU
Taikapilvi poika, tyttö RU
ninamariasusanna poika, varovainen tyttölupaus u
köhnö poika, poika RU
Ikuinen haaveilija tyttö
Ma-Ma poika, poika RU
Santso poika
piia.p88 tyttö
Kaitsu_ poika, tyttö RU
Poikienäiti. tyttö, poika RU
turotus poika, tyttö RU
tiitu^ tyttö, tyttö RU
Muska77 tyttö, poika NIPT
Eppis poika, poika RU
käpynen poika, tyttö RU
Sinimaarit poika, tyttö RU
LaSanna83 poika
Lumissa tyttö, poika lupaus
Punis poika, poika RU
mirkku_91 poika
Nancyy tyttöx2, tyttöx2 RU
Tuuliajo eovs, poika RU
Vaiana poika, tyttö RU
Venus tyttö, poika RU
Ninnuska92 tyttö, tyttö RU
Mamimam tyttö
Hafanana poika, tyttö RU
Jola eovs
whopper poika, tyttö RU
Larra poika, poika RU
Tllona poika
April16 poika, tyttö (ultra)
Äitix3 tyttö, tyttö RU
Repo tyttö, poika RU
Pelleriina tyttö, tyttö RU
taskis poika, tyttö RU
odottaja76 poika, tyttö RU
Evive poika, tyttö veikkaus
Eveliina_ ei veikkausta, tyttö RU
LA1.12.2018 poika, poika RU
Aurinkometsä ei veikkausta, poika RU
Kyfi4157830 ei veikkausta tyttö RU
Heltsq ei veikkausta tyttö RU
Mansikka84 ei veikkausta, tyttö RU
Innokas ei veikkausta, poika RU
tytsy78 poika, poika RU
trixie poika, poika RU
Päivätär ei veikkausta tyttö RU
Äidiksisyntynyt ei veikkausta poika RU
Laureliina ei veikkausta, tyttö RU
Naranja- ei veikkausta, poika RU
Lukte ei veikkausta, tyttö RU


veikkaukset yhteensä: tyttöjä 16 ja poikia 28 ja eovs 3
varmistuneet sukupuolet: tyttöjä 30 ja poikia 18
 
Muokattu viimeksi:
Mies on sitä mieltä että tällä kertaa ois tyttö tulossa kun mulla on tätä huonoa oloa (esim. koko eilis päivän). Itse toivoisin poikaa niin eipä tarttis vaatteita hommata...
 
Meillä täällä ennestään kolmen kopla poikia, viime raskaudessa vielä elättelit toiveita että josko olis tyttö mutta tällä kertaa oletan jo aikalailla että poika sielä on jos sielä nyt joku on. Vaikka ei kyllä haittaa, eipä tarvi hirveesti ostaa vaatteita muuta kun ihan pienimpiä :)
 
Mies heitti just eilen illalla että ois poika kun ei vielä mitään tuntemuksia pahemmin. Edellisellä kerralla oli jo näihin aikoihin niin järkky pahoinvointi ettei töihin kyennyt
 
Mä toivoisin tyttöä ja mies poikaa, tosin ollaan molemmat onnellisia kummasta vaan. :)

Edit: mulla ois tuolla kaapit täynnä esikoisen vanhoja tyttövaatteita ja nimikin ois tytölle valmiina. :wink Mies taas haluaisi sen pojan koska meillä on jo tyttö. Ajattelee jotain suvunjatkamishöpöhöpöä. :wideyed:
 
Mä olen aina ajatellut, että haluan ainakin yhden tytön. No, nyt meillä on jo yksi tyttö, niin nyt olisi kumpi vain yhtä tervetullut. Tavallaan olisi helpompaa, jos tämä toinenkin olisi tyttö, kävisi samat vaatteet ja tyttöjen elämä on jotenkin tutumpaa, kun mulla on niin naisvaltainen suku. Toisaalta poika olisi ihana raikas erilainen tuulahdus meidän sukuun, ja luulen että mies taitaisi tykätä jos tulisi poika.

Ekassa raskaudessa mulla tuli pari viikkoa ennen rakenneultraa tosi vahva olo siitä, että tyttö siellä on, ja niinhän siellä olikin. Nyt ei ole vielä mitään vastaavaa oloa suuntaan tai toiseen, kun ollaan niin alussa. Mutta pahoinvointi alkoi samoihin aikoihin ja yhtä voimakkaana kuin ekassa raskaudessa, joten sen perusteella voisi ehkä veikata tyttöä. Päivitän arvausta tarvittaessa ajan kuluessa! :)
 
Tosi vaikea sanoa vielä, mutta jotenkin alkuraskaus on tuntunut erilaisemmalta niin sanoisin että nyt olis poika, ennestään on tyttö. Tyttöä toivoisin ihan vain vaatteiden ja nimivalinnan kannalta, mutta poikakin ois kiva kokea..
 
Hauska nähdä, onko yksikään lopulta oikeassa näin alkuraskauden perusteella :D

Me ei olla keskusteltu, kumpaako toivotaan, mutta varmaan molemmat ehkä vähä enemmän poikaa ku on jo tyttö ennestään. Tämä alkuraskaus on tuntunut erilaiselta kuin esikon aikana, mutta silti musta tuntuu, että se on tyttö. Miehen puolella tosin vallitsee poikavalta.
 
Meiltä löytyy molempia jo. Mutta eniten tallella pienimmän vaatteita, joka on tyttö. Eli tytölle olis enemmän valmiina niin olis sinänsä helpompaa :) Toki ihan pieniä tosi vähän muutenkin tallessa.
Mutta tähän mennessä olo ollut enemmän, että poika koska ei juuri oireita. Mutta tänään vähän huonoa oloa, että saa nähdä nyt sitten kuitenkin. Varsinaista toivetta ei ole kumpaankaan suuntaan :)
 
Tällä hetkellä ei ole mitään hajua kumpi olisi tulossa, mies kiusaa koko ajan että siellä olisi kaksoset! :D Ei ole kyllä meillä lähisuvussa, mutta koska tässä raskaudessa on ollut rajummat oireet ja ihan erilaiset kuin kahdessa edellisessä raskaudessa (poika ja tyttö), niin hän on päättänyt veikata kaksosia! :D

Mä veikkaisin että poika sieltä olisi tulossa ja ehkä hieman toivonkin niin. Esikoinen on jo niin pitkään toivonnut pikkuveljeä ja olisihan se ihana jos hänen toive toteutuisi. :)
 
Täälläkin puoliso haluaisi ehkä vähän mielummin pojan, koska luonnollisesti ymmärtää helpommin heidän ajatustenjuoksuaan, ja minä tietysti taas tytön :D No, poikaolo joka tapauksessa on.
 
Mulla tyttö-olo. Viides lapsi, kolme poikaa ja yksi tyttö ennestään. Onko kukaan tehnyt tota kiinalaista syntymäkalenterin testiä joka näyttää kumpi tulee? Meillä kaikista lapsista pitänyt paikkansa. Nyt näyttäisi meille tyttöä
 
Heh esikon ois pitäny olla tyttö ton kiinalaisen mukaan ja tää kakkonen olis tyttö kanssa
 
Mä katsoin tuon kiinalaisen niin yhdenkään lapsen kohdalla ei pitänyt paikkaansa :joyful: Nyt näyttäisi tyttöä niin varmaan sitten tulee poika :)

Tai no epävarmoin fiiliksin tuleeko ollenkaan.Mutta toivotaan että jompikumpi.
 
Esikoisen kohdalle tuo kalenteri näytti poikaa ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt lupaa taas poikaa, joten saas nähdä, pitääkö nytkään paikkaansa :)

Mies sanoo, että on ihan varma, että tyttö tulee :grin Ei kuitenkaan ole edes ajatellut koko sukupuoliasiaa, vaan kumpi vaan käy, kun joku hulivili sieltä kumminkin tulee :hilarious:
 
Katsoin ton kiinalaisen kalenterin, esikoisen kohdalla näytti poikaa ja poika tuli. Nyt näyttää tyttöä mutta ei oo oikeen mitään mielipiteitä että kumpi olisi :eek: pitää kommentoida myöhemmin vielä tänne :D
 
Mulla kiinalainen kalenteri näyttää ihan väärin joten sen mukaan ei voi kyllä kattoa. Nyt ei vielä oikein ole mitään olos että kumpi olisi.
 
Pakko se oli itekki tuo kiinalainen kalenteri kuikata, kun esikoisen kohdalla piti paikkansa, vaikken tuollasiin yhtään uskokkaan muuten :grin Poikaa näyttäisi nytten ("vierekkäiset" kuukaudet olisi ollut hauskasti tyttöjä!) ja sitä jo aikaisemminki aavistelin.. Jännää!
 
Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa ja jostain syystä itselläkin on sellainen olo että poika tulossa, mutta saas nähdä pitääkö paikkansa :)
 
Takaisin
Top