Tyttö/poika veikkaukset

Mulla oli myös jännä yö. Näin monta kertaa unta rakenneultrasta ja aina sieltä paljastui poika paitsi viimeisellä kerralla se olikin tyttö! Unessa myös uusi LA olikin siirtynyt 5 päivää eteenpäin eli 1.1.2019.

No tänään oli ru ja mun poikaveikkaus meni mönkään myös eli TYTTÖ tulossa tännekin!! :Heartred Mies arvasi. Ollaan niin onnellisia, kun vähän salaa toivoin esikoiseksi tyttöä. Hän voi hyvin ja kaikki näytti olevan kunnossa! Mikä helpotus :)

Saas nähdä pitääkö myös unessa esiintynyt päivämäärä lopulta paikkansa x)
 
Mulla oli myös jännä yö. Näin monta kertaa unta rakenneultrasta ja aina sieltä paljastui poika paitsi viimeisellä kerralla se olikin tyttö! Unessa myös uusi LA olikin siirtynyt 5 päivää eteenpäin eli 1.1.2019.

No tänään oli ru ja mun poikaveikkaus meni mönkään myös eli TYTTÖ tulossa tännekin!! :Heartred Mies arvasi. Ollaan niin onnellisia, kun vähän salaa toivoin esikoiseksi tyttöä. Hän voi hyvin ja kaikki näytti olevan kunnossa! Mikä helpotus :)

Saas nähdä pitääkö myös unessa esiintynyt päivämäärä lopulta paikkansa x)
Onnea teillekin hurjasti:Heartred :)

Meidän pieni itseasiassa vastasi viikkoja 19+5, kun nyt mennään 20+3
Eli jos tuon mukaan kasvaa, niin laskettu olisi siinä 2.1.2019, mikä itseasiassa olikin alunperin omien laskujeni mukaan laskettuaika ;D joten saa nähdä!
 
Onnea teillekin hurjasti:Heartred :)

Meidän pieni itseasiassa vastasi viikkoja 19+5, kun nyt mennään 20+3
Eli jos tuon mukaan kasvaa, niin laskettu olisi siinä 2.1.2019, mikä itseasiassa olikin alunperin omien laskujeni mukaan laskettuaika ;D joten saa nähdä!

Niin jännää toi ku ei tiiä edes oikeesti vuotta millon vauva syntyy :grin Tietenki lapsen kannalta ois sinänsä parempi syntyä vasta ens vuoden puolella niin ois sitte ikäryhmänsä vanhimpia eikä tarvis mennä kouluun niiin pienenä..
 
Niin jännää toi ku ei tiiä edes oikeesti vuotta millon vauva syntyy :grin Tietenki lapsen kannalta ois sinänsä parempi syntyä vasta ens vuoden puolella niin ois sitte ikäryhmänsä vanhimpia eikä tarvis mennä kouluun niiin pienenä..
Juuri näinhän se on :grin
Vaikka todellisuudessa en kyllä itse kokenut mitenkään olevani jäljessä koulussa yms (joulukuussa syntynyt keskonen :D )
 
Kaikki muut saa tyttöjä paitsi mä :sad001 No onpa sit morsianehdokkaita :)

Mä toivoisin et syntyis tän vuoden puolella, niin olisi sitten koulussa lähemmällä luokalla esikoisen kanssa. Tosin jännittää kun pojat kehittyy aina hitaampaa ja muistan omasta kouluajasta miten tammikuussa syntyneet pojat oli niin isoja ja kypsempiä verrattuna syksyn tyyppeihin. Hallitsivat koko luokkaa vähän negatiivisestikin välillä.
 
Takaisin
Top