Tyttö/poika veikkaukset

Esikoinen tyttö ja esikoisen aikaan mm. iho kukoisti ja hiukset oli todella hyvässä kunnossa. Nyt sama tilanne, iho kukoistaa, hiukset on tosi hyvässä kunnossa, jne ja tyttö lupaus saatiin! :)
 
Meille tulee myös poika eli meni arvaus oikeaan. Vähän kyllä ollaan pettyneitä, kun taidettiin molemmat toivoa tyttöä, minä varsinkin :sad001 Olisin halunnut oman tytön, jatkumoksi oman äidin ja mummojen ketjulle :sad001 Poika masussa on jo rakas, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että nyt en koskaan pääse tytön äidiksi :sad001
 
Meille tulee myös poika eli meni arvaus oikeaan. Vähän kyllä ollaan pettyneitä, kun taidettiin molemmat toivoa tyttöä, minä varsinkin :sad001 Olisin halunnut oman tytön, jatkumoksi oman äidin ja mummojen ketjulle :sad001 Poika masussa on jo rakas, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että nyt en koskaan pääse tytön äidiksi :sad001

Se on jännä miten sukupuoleen ”pettyminen” on tavallaan tabu ja sen ääneen sanominen saatetaan tuomita pahastikki jos kyseessä on kuitenkin terve lapsi jne..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei ollut tuntemuksia ollenkaan siitä etukäteen, et olisiko tulijana tyttö vai poika.. jollain tavalla kuitenkin aina olin ajatellut että esikoinen olisi tyttö (olin miettinyt tytön nimen, kampauksia, pukeutumista ym.).. poika, ihana pikkuinen poika meille nyt on siis kuitenkin tulossa :angelic::Heartblue ja tuntuu et näin oli kuitenkin tarkotettu:love017
 
Mä en välitä tabuista :) Parempi puhua asiat :) Vaikee selittää tunnetta, kun oon jo ihan et ”mun pojat” ja mietin että siinä ne on molemmat mun kainalossa. Ja samalla oon surullinen, mutta omasta puolestani. Tavallaan olemassaoleva vauva ja tämä suru ovat toisistaan erilliset. Ehkä tässä on myös pettymystä siitä, että olisin halunnut kolme lasta.
 
Mulla on ennestään kaksi poikaa ja aina oon miettinyt että haluisin myös tytön, saisin ostella mekkoja ja laitella hiuksia. Mutta kun ultrassa selvisi että tuleva vauva onkin poika olin tavallaan pettynyt mutta kuitenkin niiiin onnellinen. Mulla tulee olemaan mahtava poika kolmikko jotka toivottavasti on aina kavereita keskenään. Tupu, Hupu ja Lupu. :D
 
Mulle tuli semmonen lievä "höh" kun sain tietää että tulee toinen tyttö. Jotenkin alitajuisesti luulin odottavani poikaa. Toisaalta kuvittelen että sisaret ovat läheisempiä toisilleen, toivottavasti nämä kaksi ainakin olisivat läheisiä.
 
Niin ymmärrän tunteen!
Itse olen jo etukäteen tehnyt pientä ”surutyötä”, etten tule olemaan tytön äiti koskaan. Tyhmää toki etukäteen, mutta olen 99% varma, että meille tulee vain poikia :D Ja hassuahan on myös se, että kuitenkin näen itseni täysin poikien äitinä, ja rakastan tietenkin lapsiani olivat he sitten poikia tai tyttöjä.

Meidän lapsiluku tulee hyvin varmasti olemaan täynnä tämän pikkukakkosen myötä :)
 
Tunnistan teidän tunteet hyvin ja musta on myös tosi hyvä, että niistä voi puhua ääneen.

Olen itse vähän hämmästynyt omia tunteina rakenneultran jälkeen, kun selvisi että vauva on poika. Sukupuolella ei ole mulle mitään väliä, ja yritän kovasti kasvattaa lapsen samalla tavalla sukupuolesta riippumatta, tiedän että sekä tytöt että pojat voivat olla villejä, kilttejä, rauhallisia, seikkailijoita ja ihan mitä tahansa siltä väliltä. Silti huomaan, että pojan äitiys jännittää jotenkin paljon enemmän. Jotenkin mua jännittää, saanko poikaan luotua yhtä vahvaa sidettä ja osaanko ymmärtää häntä, koska mulla on kokemusta vain tyttönä olosta ja lapsuuden perheessäkin on vain tyttöjä :D tiedän, että ajatukset on ihan älyttömiä ja pieni on superrakas ihan itsenään, olihan meillä poikaolo jo ennen kuin sukupuoli varmistui. Mutta kummallisia ajatuksia tämä lähestyvä äitiys herättää :)
 
Trixie, mietin ihan samoja tämän esikoisen kohdalla. Mutta tuosta pojasta on tullut aivan äidin poika ja ollaan sen kanssa täysin samalla aaltopituudella ja se on luonteeltaan paljon enemmän mua. Toiv. seuraava olisi rauhallisempi :D Eli pelot osaanko edes olla pojan äiti tai miten pojan kanssa ollaan olivat aivan turhia. Ehkä haastetta tulee sitten murrosiässä enemmän, mutta ainakin osaan vähän sitten häntä opastaa naisten ymmärtämiseen :)
 
Mä olen kolmessa raskaudessa "saanut" sitä sukupuolta mitä oon salaa toivonut.
Nelosessa en sitten saanutkaan ja koin myös tämän pettymys fiiliksen.
Hetkellistä se vain oli ja nyt on aivan mahtavaa kun kaksi nuorempaa on samaa sukupuolta.
Nyt viidennen kohdalla ei ollut väliä kumpiko tulisi.
Nyt vain joka päivä koko sydämestäni toivon että saisin hänet terveenä kansamme kotiin kun sen aika on. :Heartred
 
Mä en enää tiedä mitä odottaa. Vahvat poikaolot on väistyneet ja tyttöolot ottaneet paikkansa. Sama kävi kyllä esikoista odottaessani, että ehkä kyse defenssistä :D

Ru siis ylihuomenna enkä ehkä tiedä miten pysyn läjässä sinne asti :D
 
En saanut edes nukuttua yöllä juuri ollenkaan! Kamala jännityyys :nailbiting:
Sitten kun sattui nukahtamaan, niin pelkkiä painajaisia vauvan terveydestä.
Huh!:bag:
 
Takaisin
Top