Tyttö/poika veikkaukset

Mulla ruvennu kuppi kallistumaan 50/50 tai ehkä jopa jo hieman pojan puolelle olojen perusteella. Nub näyttää edelleen tyttöä mun mielestä ja sain aikas sekalaista tulosta siitä sormustestistä kun yks ilta kokeilin... mitäs muita kivoja juttuja niitä on joilla voi sukupuolta veikkailla...? :p

Mielenkiinnolla kysyn että millaisia oloja sulla ollut kun oot kallistunut pojan puolelle?:grin

Ainakin joku sooda testi on :D pitää pissaa johonkin mukiin vaikka ja kaataa siihen ruokasoodaa päälle ja jos se poreilee niin tytöt poreilee, pojat ei:grin:hilarious: en ole kokeillut mutta kuullut tosta:grin
 
Mielenkiinnolla kysyn että millaisia oloja sulla ollut kun oot kallistunut pojan puolelle?:grin

Ainakin joku sooda testi on :D pitää pissaa johonkin mukiin vaikka ja kaataa siihen ruokasoodaa päälle ja jos se poreilee niin tytöt poreilee, pojat ei:grin:hilarious: en ole kokeillut mutta kuullut tosta:grin

Enpä oo moisesta soodatestistä ennen kuullukkaan, on kyllä ruokasoodasta tosiaan moneks jos se sukupuolenki selvittää :grin
 
Pojasta ei juuri mitään oireita ollut esikoisen aikaan. Kauhea nälkä kokoajan ja roskaruokaa teki mieli, samat nyttenkin vaikka yritän syödä terveellisemmin mielihaluista huolimatta. Ainoa ero taitaa olla että esijoisesta söin kuitenkin salmiakkia ja lakua kun oli vaan pakko saada! Nyt ei uppoa kumpikaan.
Lievää pahoinvointia (tässä raskaudessa kylläkin oksensin pari kertaa mutta epäilen migreeniä).
Sykkeetkin olleet kutakuinkin samoja 155-160.

Täytyy varmaan kokeilla tuota soodaa joku aamu :hilarious:
 
Kauhea hinku tullut että pitäisi selvittää se sukupuoli vaikka ollaan miehen kanssa sovittu ettei tällä kertaa selvitetä :D mikä mua vaivaa :D
 
Minä menin ja pissasin kuppiin :hilarious: oli niin kova hätä että pissa kupli jo ennen soodaa ja kun soodan laittoi ei tapahtunu mitään tai luplinta loppu.... eli tämä sit sanois että tyttö tulossa vai?
Kaikkea sitä tuleekin kokeiltua :p
 
Minä menin ja pissasin kuppiin :hilarious: oli niin kova hätä että pissa kupli jo ennen soodaa ja kun soodan laittoi ei tapahtunu mitään tai luplinta loppu.... eli tämä sit sanois että tyttö tulossa vai?
Kaikkea sitä tuleekin kokeiltua :p

Mäkin pissasin eilen kuppiin ja kaadoin soodaa siihen! :D mies yllytti!!! :D haettiin yhdessä illalla sooda lähikaupasta kun mies sanoi että tee testi :D hahaha
Mulla se kupli kaks pikku kuplaa ja sitten ei mitään!
Mä en ymmärrä yhtään että mitä se meinaa ja kaiken kukkuraks netistä luin että toiset sanoo että pojasta kuplii ja toiset että tytöstä?!?o_O:grin:wideyed::wacky:
 
Minulla ei ole vieläkään niin minkäänlaista oloa että onko siellä tyttö vai poika :O Tyttöä molemmat vähän toivotaan, mut ehkä just siks oon ajatellu et poika siellä kuitenkin on :D En kyllä usko että mies ainakaan silloin pettyy, vaikka olevinaan tyttöä haluaa.
Onneksi torstaina päästään piinasta jos pikkunen vaan suostuu salaisuutensa paljastamaan.
 
Täällä käyty eilen yksityisellä ultrassa ja vahvasti näytti siltä että molemmat tyttöjä:Heartred Vähän oli haastavaa katsoa mutta pippeliä ei näkynyt kummallakaan vaan molemmilla näkyi haarojen välissä semmoset kolme viivaa jotka tytöillä kuulemma näkyy. Kenelläkää tietoa moisista?Viikkoja 17+3. En meinaa uskoa todeksi tätä kun niin toivoin että edes toinen olisi tyttö! Uskaltaako tässä ostaa tyttöjen juttuja kun kätilö sanoi että älä nyt osta vielä ainakaa paljoa pinkkiä?!:'D
 
Täällä käyty eilen yksityisellä ultrassa ja vahvasti näytti siltä että molemmat tyttöjä:Heartred Vähän oli haastavaa katsoa mutta pippeliä ei näkynyt kummallakaan vaan molemmilla näkyi haarojen välissä semmoset kolme viivaa jotka tytöillä kuulemma näkyy. Kenelläkää tietoa moisista?Viikkoja 17+3. En meinaa uskoa todeksi tätä kun niin toivoin että edes toinen olisi tyttö! Uskaltaako tässä ostaa tyttöjen juttuja kun kätilö sanoi että älä nyt osta vielä ainakaa paljoa pinkkiä?!:'D

Kolme viivaa löytyy tytöiltä juu! :) Tosin joskus kai pojallakin voi näkyä kolme viivaa mut silloin pitää osata katsoo muita merkkejä. Kyllä ne selvästi toisistaan erottaa noilla viikoilla siitä kuvakulmasta. Uskaltaisin luottaa et on tyttöjä!
 
Mä meen tänään yksityiselle, rv 16+2.
Kysyin ennen ajanvarausta näkyykö jo tässä vaiheessa sukupuoli niin jos näkyvyys hyvä (vauvan asento, ei napanuoraa edessä)
niin pitäisi saada jo sukupuoli selville. :)
Uskaltaisin siis myös luottaa tyttölupaukseen! :)
 
Kolme viivaa löytyy tytöiltä juu! :) Tosin joskus kai pojallakin voi näkyä kolme viivaa mut silloin pitää osata katsoo muita merkkejä. Kyllä ne selvästi toisistaan erottaa noilla viikoilla siitä kuvakulmasta. Uskaltaisin luottaa et on tyttöjä!

Kyllä se tsekkas molemmat aika tarkkaan pariin otteeseen,ja toinen oikein näytteli meille että mitä siellä haarojen välissä on :D On kyllä kumma jos toinen muuttuisikin pojaksi kun samanlaiset värkit molemmilla. Kyllä se kätilö sanoi että vahvasti näyttää siltä että mimmit tulossa :) Ei muuta kun shoppaileen :D
Mä oon tehnyt sen soodatestin pariin otteeseen ihan alussa raskautta,ekalla kerralla ei tehny muuta kun pari kuplaa ja toisella kerralla kuohui ihan älyttömästi
 
Meidän esikoisella näkyi kolme viivaa ja ultraaja sanoi ettei uskalla luvata mutta varovasti veikkas tyttöä. Kyllä se vaan varma tyttö oli!
 
Täällä ultra takana. Meidän vauva ollu todella vauhdikas neuvolakäynneillä ja nt-ultrassa.
No nyt sitten hän nukkui! Ei paljoa häirinnyt "tönimiset", mehun juonnit eikä mun liikkumiset! :wideyed: Mulla istukka edessä niin veteli sen takana sitten unia sellaisessa sykkyrässä että peppu jäi alimmaiseksi! :grin
Oli todella vaikea sukupuolta veikata. Lopuksi sitten vähän kääntyi ja saatiin varovainen poikalupaus! :dummy:
Ei auta ku jännäillä 4vk että on rakenneultra! :D
 
Tänään käyty ultrassa ja meille tulee näillä näkymin tyttö [emoji173] :)

Meillä pikkuinen jumppasi ihan hulluna ultrassa :D jalat kävi koko ajan. Jalkovälistä ei löytynyt muuta kuin ne tytölle ominaiset kolme viivaa ja kätilö antoi varovaisen tyttö-lupauksen.
 
Tänään päädyttiin kuitenkin siihen että selvitetään vauvan sukupuoli! :D jännittää:)! Odotellaan sinne rakenneultraan, paitsi jos ei saada esikoista silloin jollekin aamuksi hoitoon niin mennään Perhe-Arteen yhdessä ennen rakenneultraa :)
 
Tänää käyty neuvolalääkärin vastaanotolla ja ultrattiin ja halusin hänen mielipiteen sukupuolista. Ei näkynyt pippeleitä mutta ei kyllä uskaltanut mitään sanoa:eek: Nyt on sitten epävarma olo että onko nuo tyttöjä vai ei,uskoako yksityisen vahvaan tyttöveikkaukseen vai ei,möh.
 
Tänää käyty neuvolalääkärin vastaanotolla ja ultrattiin ja halusin hänen mielipiteen sukupuolista. Ei näkynyt pippeleitä mutta ei kyllä uskaltanut mitään sanoa:eek: Nyt on sitten epävarma olo että onko nuo tyttöjä vai ei,uskoako yksityisen vahvaan tyttöveikkaukseen vai ei,möh.

Jos oot käyny yksityisellä ja luvattiin tyttöjä ja neuvolääkäri ei nähnyt pipeleitä niin kannattaa kyl uskoa siihen että ovat tyttöjä. Harva kokenut lääkäri veikkaa noilla viikoilla väärin. Mä kysyin rv 13 ekas ultrassa sukupuolta ja kätilön veikkaus on ehkä..mutta luotan hänen ammattitaitoon ja olen sen perustella ostanut vaatteita. Kun päivittäin ultraa noita värkkejä niin nyky teknologian varusteilla pitää olla aika surke jos ei millään pysty näkemään sukupuolta rv 17 eteenpäin.
 
Jos oot käyny yksityisellä ja luvattiin tyttöjä ja neuvolääkäri ei nähnyt pipeleitä niin kannattaa kyl uskoa siihen että ovat tyttöjä. Harva kokenut lääkäri veikkaa noilla viikoilla väärin. Mä kysyin rv 13 ekas ultrassa sukupuolta ja kätilön veikkaus on ehkä..mutta luotan hänen ammattitaitoon ja olen sen perustella ostanut vaatteita. Kun päivittäin ultraa noita värkkejä niin nyky teknologian varusteilla pitää olla aika surke jos ei millään pysty näkemään sukupuolta rv 17 eteenpäin.

Joo mä vähän yllätyin neuvolalääkärin reaktiota kun sanoin että yksityisellä kätilö antoi vahvan tyttöveikkauksen. Molemmilta löytyi ne kolme viivaa jotka ovat ne tytön aika varmat merkit ja yksityisen kätilö sanoi myös että kyllä noilla viikoilla näkyisi pippeli jo selkeesti,neuvolalääkäri taas sanoi että ei pidä paikkansa,hänellä 30 vuoden kokemus. Silti olen kyllä tyttöjen värisiä vaatteita hommannut:D
 
Joo mä vähän yllätyin neuvolalääkärin reaktiota kun sanoin että yksityisellä kätilö antoi vahvan tyttöveikkauksen. Molemmilta löytyi ne kolme viivaa jotka ovat ne tytön aika varmat merkit ja yksityisen kätilö sanoi myös että kyllä noilla viikoilla näkyisi pippeli jo selkeesti,neuvolalääkäri taas sanoi että ei pidä paikkansa,hänellä 30 vuoden kokemus. Silti olen kyllä tyttöjen värisiä vaatteita hommannut:D
Niinhän ne viisaat kyllä sanoo että noin päin virheveikkaukseen on suurempi mahdollisuus.
En tiedä millä viikoilla sun ultra tehtiin, mut omasta 12+ kuvasta veikattiin selkeää poikaa, ja silti se on vain 85% mahdollisuudella.
Älä nyt mitään suurta hankintaa tee vaaleenpunasena, ettei tuu suurta tappiota :).
 
Takaisin
Top