Tyttö/poika veikkaukset

mä nyt rupesin laitteleen noita varmistuneita sukupuoliakin ylös että jos joillain oli jo varma tieto kumpi tulee niin viestiä kehiin :wink
 
Mies toivoo poikaa koska hänellä on jo tyttö. Minä olen aina ajatellut jotenkin että jos lapsen/lapsia saan niin ensimmäinen on poika. Minulle ihan sama kumpi tulee. Jotenkin tyttö olo, mutta veikkaan silti poikaa :grin
 
Mä aloinkin epäilemään aiempaa nub tulkintaani :D sain yhden poika arvauksen toisaalla ja se sekoitti pakan :hilarious:

Tässä siis mielestäni suurennettua nub:
28125B47-FB3D-4509-9BB1-5A257A0AFF54.jpeg
Aiemmin katsoin tuota ylempää viivaa, joka viittaisi tyttöön. Aloin kuitenkin miettimään, että onkos se kuitenkin jokin reisiluu tms.
Ja tuo alempi ”pallero” olisi nub!

Silloin tulkinta olisi mielestäni selkeä poika:
0FD936A4-85E6-407F-9662-3624440DB92D.jpeg

Sellaiset spekulaatiot täällä tällä kertaa:hilarious: T. Hurahtanut sekopää:rolleyes:
 
Mä aloinkin epäilemään aiempaa nub tulkintaani :D sain yhden poika arvauksen toisaalla ja se sekoitti pakan :hilarious:

Tässä siis mielestäni suurennettua nub:
View attachment 70418
Aiemmin katsoin tuota ylempää viivaa, joka viittaisi tyttöön. Aloin kuitenkin miettimään, että onkos se kuitenkin jokin reisiluu tms.
Ja tuo alempi ”pallero” olisi nub!

Silloin tulkinta olisi mielestäni selkeä poika:
View attachment 70419

Sellaiset spekulaatiot täällä tällä kertaa:hilarious: T. Hurahtanut sekopää:rolleyes:

Hei hyvä huomio!! Nyt kun tolleen katsoo niin näyttää pojalta :D hittolainen pitääpi tutkia omanki vauvan kuva uusiksi ettei oo jäänyt jotain näkemättä :D!
Tekis mieli ihan sikana liittyy tonne fb nub ryhmään mutten uskalla vielä jos joku fb kaveri huomaa :D
 
Hei hyvä huomio!! Nyt kun tolleen katsoo niin näyttää pojalta :D hittolainen pitääpi tutkia omanki vauvan kuva uusiksi ettei oo jäänyt jotain näkemättä :D!
Tekis mieli ihan sikana liittyy tonne fb nub ryhmään mutten uskalla vielä jos joku fb kaveri huomaa :D
Näinpä! :D on tää kyllä kans fiksua hommaa :hilarious:
Mun mies ei suostu liittymään sinne FB ryhmään! Alkaa jo ikuisen fb-vastustajan itsehillintä pettää ja kohta liityn sinne ihan vaan tuon nub-ryhmän takia :smiley-angelic006:laughing002
 
Näinpä! :D on tää kyllä kans fiksua hommaa :hilarious:
Mun mies ei suostu liittymään sinne FB ryhmään! Alkaa jo ikuisen fb-vastustajan itsehillintä pettää ja kohta liityn sinne ihan vaan tuon nub-ryhmän takia :smiley-angelic006:laughing002

Joo tää touhu vie kyllä mennessään :D mun mies on sitä mieltä etten sais selvitellä tätä nub asiaa enempää kun ei aiota selvittää ultrassa sukupuolta :D mun mielestä tää on vaan niin hauskaa, mielenkiintoista ja jännää ja eihän tää oo mitään satavarmaa touhua :D ja hauska sitten nähdä että osuiko arvaukset oikeaan :D
 
Laitanpas mäkin teille arvioitavaks tän meidän 12+3 otetun kuvan. Monessa eri nub-ryhmässä oon kysellyt facessa ja aika 50/50 vastauksia tullut. Toiset on sitä mieltä että on tyttö tai vasta myöhemmin nousee pojaksi. Toiset näkee poikanubin muotoa jo nyt. Eli tossa viivan yllä möykkyä. Toiset näkee sen möykyn siis osana jalkaa ja toiset osana nubia. Mulla on alusta asti ollut tosi vahva poikaolo joten kallistun pojan suuntaan mut hämmentää se mahdollisuus että oliskin tyttö, koska se selkeesti voi ollakin. Kumpi vaan olis yhtä toivottu mutta tää epätietoisuus raastaa! :D

85b0a6a43896a161864957dc368171f7
 
Vaianan kuvasta oon kyllä ihan yhtä hämilläni. Oon paljon tuijotellut näitä nubkuvia mut en uskaltais arvata kumpi noista on teidän vauvan nubi, viiva vai pallo :D ärsyttävää! Ois tosi selkee keissi jos vaan tietäis kumpaa pitää kattoo.
 
Mun piti jo lopettaa nub tutkiskelut ja sen tiimoilta googlettelut kun alko pyörii liikaa päivittäin mielessä! :grin
Tuol fb:n ryhmässä osa tulee laittaa jälkikäteen osuko veikkaus oikeeseen vai ei.
Jos siellä on tullut sama sukupuoliveikkaus kaikilta vastanneilta niin vauva on ollut juuri sitä sukupuolta mitä se on veikanneet. :wideyed:
Mun silmään ei oo osunu yhtään väärää veikkausta.
Mutta itse siis en voi uskoa tätä teoriaa todeksi ennen ku ite kuulen kumpiko meille tulee! :grin
Nubin mukaan kun aika varmasti sukupuoli selviää jos ultrassa käy vasta rv 13.
Itse kävin rv 13+3 (13+4) niin tässä odottelen onko se poika sieltä tulossa.:dummy:
Mulla alkaa kyllä taas niin kääntyy tyttöfiilikseen!
Mä niin toivon että ens tiistaina asia varmistuu kumpiko sieltä on tulossa! :grin
 
Vaianan kuvasta oon kyllä ihan yhtä hämilläni. Oon paljon tuijotellut näitä nubkuvia mut en uskaltais arvata kumpi noista on teidän vauvan nubi, viiva vai pallo :D ärsyttävää! Ois tosi selkee keissi jos vaan tietäis kumpaa pitää kattoo.
No niiiiinpä! :grin Ei kauheasti viisastu tuota kuvaa tuijottamalla.

Mutta hämilläni oon sinunkin kuvasta :D onko luu vai nub!?:grin Jotenkin mulla tulee teidän pienestä heti kuitenkin poika mieleen! Sitten taas pyöreä pää muistuttaa tyttöä:hilarious:
 
Kumpaa veikkaatte tästä, mun erittäin vahva poikaolo hämärtää omaa arviointikykyä :hilarious: Viikkoja taisi olla 12+5 tässä, jos en nyt ihan väärin muista.
 

Liitteet

  • 20180628_203520.jpg
    20180628_203520.jpg
    892.6 KB · Katsottu: 49
Kumpaa veikkaatte tästä, mun erittäin vahva poikaolo hämärtää omaa arviointikykyä :hilarious: Viikkoja taisi olla 12+5 tässä, jos en nyt ihan väärin muista.
Tyttö?
 
Mulla ei alkuun ollut mitään tyttö/poika-oloa,
mutta nyt on alkanut tulemaan tyttö-olo, mm. siitä että tavallista päänsärkyä on ollut viikottain, (samoin kuin aiemmassa raskaudessa oli tyttöä odottaessa, mutta poikaa odottaessa ei ollut) ja lisäksi sen takia että naamaan tulee näppyjä nyt, toisin kuin ennen raskautta. Ultrassa vauva vaikutti myös hyvin rauhalliselta, ja jouduttiin tekemään töitä että saatiin vauva liikkeelle :grin
Tiedän että kaikki nämä voivat tapahtua myös pojan kohdalla, mut jos johonkin pitää kallistua niin kallistun tällä hetkellä tyttöön.
Elokuuhun asti pitää vielä jaksaa ootella et saa varmistuksen :wacky:
 
Eikä, ei kyllä olisi ensimmäinen kerta kun omat olot on täysin väärässä :D
 
Laitoinkin jo aikaissemmin tuon ”puolikkaan” kuvan, mutta nyt olis uus, ja vähintään yhtä huono, viikon tuoreempi ultrakuva. En ainakaan itse ota tästä selvää mihinkään suuntaan. Ottaako joku muu? :D

ImageUploadedByVau Foorumi1530289964.032638.jpg
 
Mulla ruvennu kuppi kallistumaan 50/50 tai ehkä jopa jo hieman pojan puolelle olojen perusteella. Nub näyttää edelleen tyttöä mun mielestä ja sain aikas sekalaista tulosta siitä sormustestistä kun yks ilta kokeilin... mitäs muita kivoja juttuja niitä on joilla voi sukupuolta veikkailla...? :p
 
Takaisin
Top