Raskaaksi 2014

Ai niin Nessulle piti vielä kommentoida :) kyllä se r-testi kannattaa varmaan tehdä joko su tai ma aamulla ja sit vaan gynelle. Onpahan käynnin syy itselle sitten selvempi. Tsemppiä sinne! Eiköhän asiat sitten maanantaina selviä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ratamo mulla terot käytössä! Tänään kuudes teropäivä. Ja neljäs kierto teroilla. Eka oli 24 pituinen kierto. Seuraavasta sain plussan mutta alkoi vuoto 32pv. Viime kierto oli 25 päivää ja nyt menossa kp20 ja tänään kuudes Tero naamaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Herranen aika mä muuten tajusin et ens viikollahan me päästään jo loppu viikosta pupuilemaan ihan tositoimiin kun ovulaatiotestipaketissa sanotaan et kiertopäivä 13 alkas tikutteleen niin silloinhan melkein kannattaa ruveta jo ovista hyödyntään et jos ennen ovista kannattaa etukäteen hyödyntää ja sit parin päivän välein jihuu! Kp 13 osuu siis ens viikon lauantaille.
 
Meillä mies tietää kyllä foorumilla hillumiset, ovistestaukset, vitamiinit ym. Se itseasiassa kävi minulle ensimmäiset vitamiinit ostamassakin kun pyysin. On siis kokolailla tässä yrittämisessä mukana ja välillä aina kysyykin, että milloinkas sitä ovulaatiota alan taas testata. Raskaustesteistä on sovittu, että testaan vain jos molemmat ollaan kotosalla. Yhdessä voidaan sitten tulosta tihrustaa.

Tänään kp 10 ja päästään aloittamaan oviksen odottelu. Greppimehu-appelsiinimehu sekoitus maistui tänään jo melkein hyvälle. Ehkä mä totun siihen greippiin vähitellen. :)
 
Kp 35/26-28 ja ei mitaa... sais menkat alkaa kun kerra testit on negaa, en testaa enaa eilisen negan jalkeen... ja vaikka en olis oguloinu tas kierros ei mun kierto ikina oo menny siita sekasin enne, aina tasanen...


Plussatuulia kaikille!!
 
Lähikaupassa ei myyty greippimehua pitää mennä johonkin isompaan kauppaan. Mulla mies ei oo kovin paljoo mukana tässä jännäilyssä, ei kai se ees tiiä et mä täällä palstalla hengaan kun niin vähän ollaan tälläkin viikolla taas nähty niin en viitti yhteisinä hetkinä täällä roikkua.. Ens ja sitä seuraavalla viikolla pitäis paremmin ehtiä näkeenkin. Kun en mä viitti toista ruveta herätteleen kun töistä tuun kun sillä on kuitenkin aikaisempi aamu kun mulla. No viikonlopulla ehditään nähä kun mies ei oo sillon koskaa töissä ja mullakaan ei oo koskaan myöhään töitä viikonloppuisin.
 
DarkMimosa: Onpa ahdistava tilanne! Kuitenkin jo noin reippaasti menkat myöhässä! Oletko ajatellut soittaa jossain vaiheessa gynelle, tai jotain?

Vauvapuheet kotona
: Meillä kyllä mies on ihan yhtä innoissaan saamassa lapselle pikkusisarusta, kuin minäkin, mutta (onneksi) ei ole semmoinen höyryäjä ja pohtija kuten itse olen, vaan lähestyy vähän eri tavalla koko asiaa. Ei meidän huusholli kestäisi kahta samanlaista! Se vähän hillitsee itseäkin, kun ei viitsi jauhaa jatkuvasti vauva-talk'ia, vaan ne tarpeet voi hoitaa täällä foorumilla. Saa kotona muutakin ajateltavaa ja juteltavaa, sekä vähentää vähän painetta tulla raskaaksi. Tietenkin sekin, että on jo tuo yksi mukula, helpottaa paljon.

Tikkuun pissimisestä: me ollaan just niin sairaita, että mies haluaa mukaan vessaan tekemään sen testin! Tosin taidan pissiä ensin kuppiin ja dipataan se tikku vasta siihen. :p

ON: DPO5, ei mitään kerrottavaa. :)
 
huomenta kaikki ihanaiset mitä kuuluu? monella näyttää alkavan oviksen bongaus piakkoin joten plussatuulia ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti sekä oviksen että raskaustestin suhteen :)

täällä neiti veti poikkeuksellisen pitkät yöunet ni iha säikähin ku ei perinteisee tapaa tuntun liikkeitä auringonnousun aikaan mut sit vähä myöhemmin alko neidin liikehdintä taasen alhamdulillah. minä olen ahkera tänää...valmistan höyrytettyä riisiä (siinä on myös linssejä, kikherneitä, härkäpapuja, chiliä, tomaattia, sipulia, valkosipulia, oisko valkopapui tai jotai sen tapasia ku en muista nimeä suomeks ja miehelle herkkuna sit vähä lampaan rasvaa antamaan makua ku hän niin tykkää siitä tuossa ruuassa ja se antaa siihen hyvää makua ja tuoksua.) kiitettävät liitoskivut siinä ruokaa laittaessa ja hyvä ettei itku tullu ku valmistelut vei sen suunnillee tunnin verran, inshaAllah maustaminen onnistu kunnol että tulee oikein hyvää, nyt ootetaa se n. 3h että valmistuu ja mies onki suunnillee jo sit kotona ku on ruoka valmista inshaAllah.
hiukka väsy olo tuppaa oleen ku ukko pisti syömää ennen nukkumaanmenoa vesimelonia ni juoksin n. 2h välein vessas ja mikä paine tuntu jo näillä viikoilla tuolla alhaalla, käy iha hermoille ku välil tuntuu melkei ponnistamistarve ku painetta niin paljon jo tuntuu. huomenna sit tervehtii neitiä ultraan taasen inshaAllah :)
 
Gatusa: mun on pakko lähtee nyt syömään, tuli niin nälkä tuosta sun kuvailemasta herkusta! Ja älähän kovasti rehki, muista levätä! Mun ystävä on kärsinyt liitoskivuista ja ne on kuulema tosi kivuliaita. On kyllä vihuliainen vaiva!
 
Eilen kyllä oli mahtavaa, sämpylöitten teon jälkeen, ukko lämmitti puusaunan ja laitoin itelle suola kylvyn jaloille, suosittelen sitä kaikille jännäiliöille! Ihanan rentouttava olo tuli ja pysty oleen rentona koko loppu illan! :)

Ukko kyllä tietää, että täällä foorumilla pyörin, mutta ei oteta mitään paineita näistä vauva asioista, koska ollaan sillä menetelmällä vielä, että tulee jos tullakseen. En kyllä silti kehtaa koko ajan hössöttää näistä asioista, onneksi minulla on yksi kaveri kelle voin hössöttää näitä sitten. :)

Silloin kun olen r-testiä tehnyt niin ukko on vaan kysyny sen jälkeen tuloksen, ei siis muuten mitenkään yhteisesti olla katsottu.

Maanantaina olisi gynelle aika, mut jänskättää jos täti sattuu samalle päivälle. Onko teillä käynyt niin, oletteko silti menneet? On nimittäin kuitenkin semmonen olo ettei oo tärpännyt, niin oottaa nyt vaan niitä menkkoja saapuvaksi.

Hyviä tärppi hetkiä ja toivotaan nyt plussa tuulia! :Heartred
 
kaziska sori jos aiheutin nälän sulle :) juu en rehki nyt ku ruoka on kypsymässä ni ei tartte tehä mitään voi yrittää levätä vähä.

luckylady toivottavast täti pysyy pois ja saatki ilosia uutisia gyneltä :)
 
Täällä kans alkaa "oireet" sekottaa pään :) vatsa turvoksissa jo aamusta alkaen, nälkä ja väsy koko ajan, vatsassa vihloo jos aivastaa tai venyttelee. Plus tää flunssainen olo (jokapaikan särkyä) & päänsäryt muttei se flunssa ala ollenkaan! Mää en ala. Vituttaakin niin raakasti koko ajan :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kannattaa kouluun raahata ovistikku ja tehdä testi nimittäin se näytti kirkasta viivaa eli taisi olla ovisplussa vihdoin :) Pitänee illalla vielä testata uudestaan et mitä näyttää. Positiivista on et mies jo paljon paremmassa kunnossa joten toiveet taas korkealla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tyhmänä kyselen et mitä noi InshaAllah sekä alhamduillah tarkottaa?:oops:

Mulla mies ei oo koko vauva asiasta niin innoissaan kun mä kun se vaan sano et lapsi saa tulla jos on tullakseen. Ja kyllä jos ei työvuorot oo ihan samat mitkä nytkin tai kipeenä niin kyllä me ovisen aikana aiotaan:sign17:sign19:love022 Iiks mä en löydä sopivaa kuvaa
 
Hyvä Freyja! Toivottavasti saatte nyt hyödynnettyä! :)

Gatusa, ihanalta kuulostaa toi sun ruoka. Onneksi olen just syömään menossa :grin Tule sitten taas kertomaan meille terveiset ultrasta ja toivottavasti saisit jotain apua/neuvoa kipuihin!

Täällä myös dpo 5 ja ei tunnu miltään :grin Pienen pullon viiniä haen töiden jälkeen :wink Yöllä en meinannut saada millään unta kun pyöri kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat päässä, pissillä piti rampata ja lopulta käydä syömässä vähän leipää ja hedelmää kun maha mourusi :grin Jospa tämä elämä tästä, ainakin sain yöllä tehtyä päätöksiä mieltä kaihertaneiden työasioiden suhteen niin tästä on hyvä jatkaa :)

Hyvää viikonloppua teille kaikille ihanille naisille!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
mira: inshaAllah tarkoillaa mikäli Allah niin haluaa (suomes käytetää mm versiota jos luoja suo) alhamdulillah tarkoittaa kiitos ja ylistys Allahille (luojan kiitos). mulla on tapana sanoa kaikesta noin jopa silloin kun tulee vastoinkäymisiä koska asiat voisi olla aina huonomminkin joten paras olla kiitollinen. :)

freyja onnittelut ovisplussasta nyt sit tänää ja seuraavina päivinä hyödyntään kunnolla ovis josko vaikka tulis tärppi :)

juu larissa tulen kertomaan kuulumisia kuten tavallista inshaAllah. tuo lääkäri joka mua hoitaa ei oikei tykkää olla julkisel puolel ni tuskinpa siltä liiemmin mitää neuvoi tai apui löytyy... eile naureskeltii ukon kans illal et hän on synnytykses mulla tulkkina ni ottaa viel ohjat käsii et koska hän osaa laittaa injektion mulle ni hän hoitaa vaikka synnytyksenki sit siinä sivussa :)
 
Heii, mulla alko menkat 22.pvä, ja kesti n. 5pvää. Nyt oli mahassa nippailuja, ihan niinku ovulaatiossa.. Voiko olla nyt jo?!

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, hyvin yksilöllistä, mut uskoisin et lämmöt voi ennen ovista olla ihan mitä vaan melkeempä :) toivotaan et ei liian pitkäks kierto venyis. Ihanaa, onnea ovisplussasta :)

Mira, influenssarokotteen voinee otta ihan hyvin ja kantsii jos sulla menee sit ihan karmeeks jos saat. Raskaana oleva kuuluu sit muutenkin riskiryhmään. :)

Ratamo, mulla teroavusteiset kierrot oli ennen tärppiä, kolmen päivän jälestä alko vuoto. Ekalla kerralla meni 6pvää.

Luckylady. Menkat ei estä gynen tutkimuksia mitenkään :) papakoetta nyt ei tietty mielellään oteta jos on vuotoa.


Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Luckylady: mut on kerran menkkojen takia käännytetty ovelta et tervetuloa myöhemmin uudelleen mut kai tutkimus voidaan yleensä tehä jos ei kauheesti vuoda, mieluummin vissiin kuitenkin menkattomaan aikaan oon ymmärtäny
 
Takaisin
Top