Raskaaksi 2014

Pikaista omaa napaa: ihana alku syksyn voitatti sato pannulla kypsymässä. Flunssaki on pois menossa, yöt ja päivät neuloen vapaat kuluivat nopeasti.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1409331734253.jpg
    1409331734253.jpg
    40 KB · Katsottu: 100
  • 1409331985418.jpg
    1409331985418.jpg
    70.6 KB · Katsottu: 105
ihania sukkia oot neulonu mashaAllah. hyvä että saitte hyvän sadon tänä vuonna. meillä herneet ja retiisit on noussu maasta, porkkanoi ootetaa ku joitai päiviä sit ukko kylvi siemeniä :)
 
Ihania sukkia Lucky, siekin olet niin taitava!

Käyhän sinäkin lissufin useammin kertomassa kuulumisia :)

on. Pissin tikkuun ja ole ovista täällä. Hailakampi haamu kuin kierron alussa eli nega. Nähtäväksi jää mitä toi limailu oli o_O Nyt hyvää ruokaa ja lasi valkoviiniä!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Larissa: Voi kun kerkeäs mä kirjoittaisin joka päivä täällä :grin Pitää antaa perheelle aikaa. Mä lupaan koittaa käydä useammin
 
Eeeei! Nyt vasta kuvasta huomasin ison virheen! :) antakaa anteeksi akuutista neuloosista kärsivä ihminen joka otti haukattavakseen liian ison palan kerralla. 4vuoteen en oo mitään neulonut ja nyt sitten se kostautui :) ei haittaa... Omaan nilkkaan tuo kuvio tulee

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kaikkea hyvaa tulevaisuuten, Diku!!

Onnea tyttolupauksesta lissufin! Onko kuopio lahin sairaala vesannolta?

Muille tsemppia kaikkiin eri kiertojen vaiheisiin!
 
JOo on. Mut hirvittää jotenki ajatella et synnytys tuskissa joutuu ajaa ekaks sen 82km ennen ku pääsee perille. Esikkoa kun ootin se meni yliajalle ja käynnistettiin, nyt kyllä toivoisin et itekseen lähtis synnytys käyntiin ettei sattuis niin paljon
 
Sandyki plussannu onnea!
Elaffy: onnea vakkari paikasta! :) jos raskaudut ni se ei ole sun ongelmas, työn antaja tiedostaa sen että ihmisillä on tapana joskus lisääntyä naisilla varsinki :)
Onnea käpynen plussasta!!!
Pepexxl: ni mikä analyysi? Ja mistä sen saa?
Bella87: tervetuloa. Mäki söin tänään puolukoita metsässä ahmimalla :)
Sunway: olet minulle uusi täällä joten tervetuloa
Ratamo: sinäkin mulle uusi joten tervetuloa
Pisama: tervetuloa sullekki :)
Gatusa: otahan välillä rennosti ettei supistele. Onko sun mies jotenki puutteessa nyt ku tollasia unia näkee :) alko vaan naurattaa ku aloin taas sun tilanteen kuvittelemaan. Toivottavasti väsymys menis äkkiä ohi
Kyfi: tervetuloa sullekki:)
Sabetti: tervetuloa
-nennu-: tervetuloa olet sinäkin mulle uusi tuttavuus :)
Pötkylä: tervetuloa myös
Tähtönen: pahoittelut negasta!
Nennah: tervetuloa :) toivottavasti flunssa menee pian ohi
Jellis: tervetuloa :)
Myyh: koira kyllä vaistoo

Silv ja mira: mitä digejä ootte ostanu? Meillä apteekissa apteekin oma testi maksaa 30e ja clearblue enemmän ????

Diku: voi jessus mikä päätös!!! Huh!!! Sinä itse tiedät mikä on sinulle parhaaksi mutta entes jos sun ja miehes geenit ei vaan sopineet yhteen ja jonkun toisen kans kävis!!!? Paljon tsemppiä elämääsi ja onnellisuutta kukkuroittain! Olet ollut ajatuksissa! Käyhän välillä kuulumisia kertomassa! Halaukset!

On. Eipä täs mitää... 42 sivua just luin tekstiä ja diku kyl melkoisen pommin pudotti... Toissapäivänä tais menkat loppua... Vuorokauden rytmi sekasi ja huomenna alkais arki. Mietin että miten ihmeessä voin alkaa käyttää lugeja jotka tuolla kaapissa odottaa jos en löydä ovista niinku en viimekierrossa??? Viimekierrossa kp 14 sain lähes tasavahvat viivat mutta limoja ei ollu. täysin kuiva. Sit joskus kp 18-24 oli limat mut testit ei riittäny... :sad001 eipä kyl tärpännytkään... Vaikka just sillon puuhasteltiin Kurkkukipu alko uudestaan... Seuraavan oviksen pitäis osua 10.9 ja mul on se viikko lomaa ja ukko on myös kotona. Ajateltiin jos hotelli varattas naapuri kaupungista ja lähettäs syömään ja mä kyl aion juodakkii :) jotenki tän stressin jälkee alkanu maistua enemmän... Vaikka ennen en oo käyttäny juuri ollenkaan...



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky87: täällä ei tos oo kun clearbluen digitestejä.. Et semmosen oon ostanu :) Joku vetää siellä välistä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi Diku, pakko oli tulla tsemppaamaan sua! Oot kyllä äärimmäisen vahva kun oot uskaltanut tehdä noin vaikean ratkaisun. Ei ole varmasti helppoa. Kaikkea hyvää tulevaan!
 
Dikulle tsemppiä tulevaan! :Heartred

napailua: dpo 3 tai 4, eilen (ja toissapäivänä ehkä) oli alakerta kuiva kun saharan autiomaa ja tänään on tuntunu siltä ku ois pissaa housuissa, vähän kosteet oltavat siis :D pessimisti ei pety ja optimisti ei opi, mutta mulla on jotenki niiiin sellanen fiilis että tää on se meidän kierto! tai ainakin haluan kovasti että olis :Heartred
 
Tsempit multakin dikulle. :) Suuria päätöksiä sulla!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top