Raskaaksi 2014

No joo, mä väitän et tolla menis ainakin maku koko hommasta jos tietäis.. R-testinkin näytän sitten vasta jos siinä on selkeä (myös miehen erottama) viiva :D

Ainiin. Just söin lautasellisen soppaa 1,5h sitten ja nyt on nälkä??!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Välikysymyksenä: onko teillä noussut ruumiinlämpö aina ovulaation jälkeen? Testasin oviksen cb digillä, oli kivut ja kaikki. Nyt lämmöt eivät ole kuitenkaan juuri nousseet. Tiedän, on epävarma ja epätieteellinen menetelmä, mutta olen jo niin monta kiertoa ehtinyt niitä seurata, että on epätyypillistä.. Kunhan olen miettinyt asiaa.

Niin, tänään tosiaan kp 20, dpo 5.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh: Täälläkin sekä koira että kissat vaistos raskauden. Toisella kissalla oli aina hirveä halu tulla masun päälle nukkumaan ja koira taas oli ulkona todella valppaillaan. On ne kyllä hassuja otuksia :grin

Täällä cb-digi vkonäytöllä 14 € ja 2kpl reipas 20€.

Muistan kun ekassa raskaudessa testin tein niin en sanonu ukolle mitään että tein testin. Jätin vkonäytöllisen digin lavuaarille ja sanoin ukolle että viittiskö mennä katsomaan hajulukon kun putos korvis. Oli näkemisen arvonen ilme kun tuli ulos vessasta :grin:Heartred nykyään kyllä jännätään sit aina yhdessä.
 
Minä teen testin aina yksin, tärpistäkin tein ja kerroin vasta illalla, vaikka olikin pitelemistä :grin

Meilläkin koira vaistosi raskauden, ei tosin ollut mitenkään omituinen tai suojelunhaluinen, enemmän seuraili ja nyhvötteli vieressä :)

Lukenut olen vain taas teidän juttuja pari päivää kun ei vaan oo oikein mitään kerrottavaa. Mullakin oviksen jälkeen jatkui vv ja edelleen, nyt on dpo9, mutta ei mitään edes kuviteltuja oireita, välillä vatsajuilimisia muttei muuta. Nyt kun vähän kokeilee niin rinnat ovat ehkä hippasen arat :grin:grin:grin Kuinkahan tuota malttais ensi viikkoon testailujen kanssa, tuntuu aika toivottomalta :oops:

Testejä jemmassa yksi puikko ja yksi digi, ei enempää, varastot ovat hupentuneet :grin
 
En minäkään oo miehelle kaikkee kertonu. Välistä tulee ihan huono omatunto, ku yleensä puhutaan kaikesta. Jotenki oon ajatellu etten halua sille tätä samaa stressiä ku itellä. Käytössä on ollu greippimehu, mut juon yleensäki aamulla lasin tuoremehua niin ei oo tuota ihmetelly. EN oo ovisajasta kertonu mitään ja tänään ostin kauppareissulla ovistestejä, en oo niitä ennen tehny, mutta gyne suositteli että kattoisin et löydänkö sen. Nosta testeistäkään en puhunu mitään... Raskaustestistä oon joka kerta sanonu.
 
Elaffy, jos gyne on valittanut moista, et napukka on "vino" tms niin voihan se tosiaan vaikuttaa siihen näppituntumaan, mut luulisin et voi olla sulla niinkin korkeella normisti ja siellä perällä niin et ei helposti löydä :) kyykkyyn tai toinen jalka jos nostaa johonkin ja koukistaa toista polvee, keskisormi joka se pisin, ni sillä saattaa löytää kun vähän "pinnistää" alaspäin. Kokeilemalla oppii, mut jos et löydä ni ei se onneks ainoo tapa oo seurailla, limat tietty ja muut tuntemukset on vähän niin näin, mut toivottavasti löydät vielä etsimäsi :) kyllä te plussan saatte :Heartred tsemppiä kovasti sinne. Mulla lämpö nousi oviksen jälkeen mut kyl se aika epämääräiseltä mulle vaikutti se lämmön mittailu :)

-Nennu- kyselit onko haittaa harrastaa vaikka joka päivä - ei ole on vastaus :) jos miehellä todetaan alentunut siittiöntuotanto tms. Niin joka toinen päivä on parempi. Muuten, ei oo huonoks tai haittaa vaikka joka päivä seksi maistuukin. Kuukautisten loputtua väh. Joka toinen päivä kai se suositus olis ovikseen asti ja muutama päivä jälkeen, varsinkaan jos ei tunnista itse
koska ovuloi niin sit vaikka kierron loppuun asti.

Freyja, pidän peukut ettei flunssa iske sinne!!

Luckylady, hyvin voi digi näyttää raskauden 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkupäivää. Mut mitä lähemmäs alkupäivää päästään sitä varmemmin näyttää plussan jos tärppi käynyt. :) nega siis herkästi väärä tulee jos liian aikaisin testaa.

Darkmimosa, jo senyt on taas :sad001 tsemppiä!

Kaziska, valkovuotoasiaan, voi olla että joillain onkin näin, mulla muistaakseni oli muutama päivä kuivempaa tärppikierrossa, mut en muutenkaan ollut vielä tuttu oman kiertoni kans ku se pitää ylläpitää hormoneilla :/ pääasiassa raskausoireeksi voidaan lukea asiat jälkeen dpo7. Ja tuo heikotus voi tosiaan olla hormoniperäistä! :)



Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm, meillä mies taas tietää mun höyryämiset ja kirjoittelun tänne ja lähes kaiken mitä mun päässä liikkuu. Ehkäpä siis olisi ihan hyvä pistää vähän jäitä hattuun tän kanssa :D Molemmat tässä jo hulluksi tulee, tai no minähän olen jo :)

ON: tänään venyvää limaa ihan vähän ja ovistesti edelleen vaalea. Taisi olla hieman vaaleampi kuin eilen aamupäivällä. Mietin et olisko se ovis sit ollu tänään. Siis jos tuo testi ei kunnon plussaa antanutkaan. Vielä olis 9 testiä jäljellä ja meinasin et voisin ne tässä tikutella huvikseen pois. Jos tänään olis ovis niin meillä olis tosiaan joku 18% mahdollisuus plussaan (sen Larissan laittaman taulukon mukaan) :D Joten enpä kyllä hirveästi plussaa odota. Ehkä hyvä et tämä kierto meni kans silleen että tietää jo valmiiksi mahdollisuuksien olevan pienet.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyfi0434730 Minä myös ihan muutaman vkon kuluttua 21 vuotta ja esikoisesta haaveilen! :D Kiva että on ikätovereita.. Plussaonnea! :)
Gatusalle kivutonta aikaa! Älä vaan liikaa riehu siellä kotosalla, muista ottaa taukoja! :Heartred
Tähtöselle paljon kannustusta :wav aivan varmasti plussan kautta vauva teille suodaan, vielä on inssejä jäljellä :Heartred
lissufin kiva kuulla susta, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja mukava kuulla että oli asiallista palvelua :Heartpink
Larissalta oli tullut nii pal fiksua juttua että nostan hattua ja toivotan plussaonnea kovasti :Heartpink olisi tehnyt mieli kirjoittaa vaikka mitä mutta kun ei voimat riitä koulupäivän jälkeen laughing7
Freyja86 ovis on siis pian siellä, jeah :signs003
Mad thanks, taidanpa ottaa puheeksi ton kierron pituuden sitten kun tutkimuksiin päästään joskus.. nyt koulu ykkössijalla ja tjottailun merkeissä melkeempä, kiitti vinkistä! en uskokkaan että ovista pitäis avittaa :cat
Sulla mukavat viikot, onneksi olkoon ja sais pahoinvointi väistyä jo.. :Heartpink
DarkMimosa just just mikä tilanne :scratch toivotan ripeää ratkaisua tuohon sun tilanteeseen :thumright
Mahdoinkohan lukea että ainakin nyt Aidan mutta jonkun toisenkin mies olis alkanut popsimaan foolihappia, hieno homma! :hello2 Foolihapollahan on vissiin joku merkityskin, positiivinen sellainen :ky
Myssylle nyt sitä plussaa! :smiley-bounce016

Joo eli mä aloitin koulun TÄNÄÄN :cool05 ja mun aikani menee nyt täysin kouluun ja perhesuhteisiin.. :clock Valmistuminen ois alkukesästä mikäli sikäli näin uskaltaa sanoa, kovasti oon tässä suorittamassa ammattia itelleni.
Tjottailun merkeissä melkeempä niinku ylempänä mainitsin, tosin aion kyllä syödä foolihappoa miehen kanssa tässä kierrossa ja koht alkaa petipuuhastelut.. nyt ainoastaan kaks kertaa menkkojen aikana tullut oltua :sex.
Kp5/36.. onhan toi 36 muuten aika jämäkän pitkä. :_rr
 
Muokattu viimeksi:
Meilläkin mies on kyllä tietoinen kaikesta ja välillä höyryän ehkä liikaakin sille. :) Mekin luultiin naiivisti, että raskautuisin aika pian ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Oonhan tullut raskaaksi aikaisemmin Nuvaringin käytön yhteydessä. Mutta eipä niin mennytkään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
onnea koulupaikasta kiivi olen niin onnellinen puolestasi mashaAllah :) inshaAllah valmistut sit alkukesästä kuten on suunnitelma ja ties vaikka ois sillo pikkunenki matkassa jo :)
 
Minä innostun välillä miehelle höpöttelemään vaikka ja mitä:)mut ihan kaikkea ei uskalla ääneen sanoa:oops: Mut aivan ihanaa kun kaveri saa kohta vauvan niin pääsee sitä katselemaan! Toivottavasti vielä omaakin joskus..
 
Heippa taas, johan oli tekstiä tullut. Täällä on tänäänkin tihkuillut rusehtavaa töhnää sen verran, että on ollut pakko pitää sidettä, mitta ei kuitenkaan lähelläkään menkkavuotoa. En edelleenkään ymmärrä, mistä voi olla kyse. Joko mulla on todella omituiset menkat tai sitten tässä on jotain muuta. Oviksesta nyt 14 päivää. Varasin myös maanantaille ajan gynelle tsekkaukseen. Häiritsee vaan itseä ihan pirusti tää vuotelu, kun on selvästi etuajassa ja todella vähäistä ollakseen menkkavuotoa, mutta ei tosiaan muita tiputteluja yleensä oo ollut.

Mietin, että pitäiskö sitä viikonloppuna kuitenkin tehdä varuiks yks raskaustesti vai ootella suosiolla gyneä, ja mitä se sanoo.

Mitäs te sanotte? Joku siellä heitti, että voisko olla kiinnittymisvuotoa, mutta voisko sitä olla näin monta päivää oviksen jälkeen?

Sorry omanapailu taas :) Oon ehtiny vaan pikasesti nyt piipahtaa täällä. Viikonloppuna paremmin sit.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nessu, onko muita tuntemuksia? Minulla keskenmenneessä raskaudessa vuoto alkoi samaan aikaan kuin kk olisivat alkaneet. Vuoto oli kuitenkin vain hentoa tiputtelua, jota kesti koko raskauden ajan (kkm 8+4). Muita oireita oli sen verran, että tajusin testata kun kk olivat päivän myöhässä (tiputtelua oli kuitenkin jo silloin).

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, oviksesta asti, siis melkein pari viikkoa, ollut jatkuvaa alavatsakipuilua ajoittain useamman kerran päivässä. Ja nyt sitten tätä ruskehtavaa tuhruilua reilun vuorokauden. Menkkojen olis pitäny alkaa vasta kolmen neljän päivän päästä.

Ideoita?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiivi, kierron pituus onki se yks ensimmäisiä kysymyksiä ku sinne asti pääsette :) ihanalta kuulostaa kun sulla koulu alkoi ja nyt vaan jaksamista siihen kaikkeen :)

Nessu, joskus voi olla tiputtelua ennen varsinaisia kuukautisia, maanantaille voit oottaa, tee vaikka maanantaina aamulla testi ja sit gynelle. Kiinnittymisvuotoa se ei enää kyllä ole, viikko sitten olis tapahtunut se jos jotakin olis tapahtunut. Mielessä käy valekuukautiset, mutta jos raskaustestisi on ma negaa niin gynekäynti on ihan suositeltava :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenia kaikille :)

Tuli kysymys noista ovisjutuista. Voiko lämmöt pysyä alhaalla muutaman päivän ennen ovista? Kun vieläkin lämmöt alhaalla ja ei oo sitä ovisplussaa tullut :) Lisäksi eilen bongasin kunnon limaa mut se ei kyl ollut täysin kirkasta vaan joukossa oli valkoistakin. Kun mietin et jos se vielä muuttuukin ovikseksi :D

Se vaan et mies edelleen kipeä joten menee kyllä harakoille tämä kierto :sad001 ellei se koe jotain ihmeparannusta iltaan mennessä :D

Kp 17/29+ menossa siis joten jos se ovis sieltä vielä tulee niin kierronpituudeksi jää jotain 31-32 päivää. Ei siis mikään tavattoman pitkä kierto mulle kun sehän on vaihdellut 29:stä 39:ään :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, jostain luin, että lämmöt romahtavat ennen ovista. Minulla ennen ovista lämmöt ovat koko alkukierron alhaalla.

Eilen vuosi koko päivän verta nenästä vähän väliä ja yöllä heräsin runsaaseen verenvuotoon. Ei yhtään kiva juttu.. Todella outoa tuollainen jatkuva vuoto, vaikka minulla nenä melko helposti vuotaakin kovilla pakkasilla ja helteillä (joita nyt ei edes ole :D).

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Heivaan naiset! Kuvitellaanko yhdessä oireita :D täällä yököttää aamulla ja illalla ja aina ku vatsa tyhjä... hajut alkanu taas tuntumaan voimakkaasti nenään... juurikin samalla lailla kun esikon aikaan :D mutta kaippa tässä vaan kuvittelee kun tietää mitä etsiä :D
Kp 18/28 dpo5...
 
Voi kun ihana et muutkin on höpsähtäneitä, en mäkään miehelle oo puhunu kaikkee, vitamiinit mitä syön on ihan tavis monivitamiineja tai sit foolihappo + d-vitamiini. Kiva et mä en oo ainut hörhö vaan meitä on monta!! Miehelle on turha yrittää mitää vitamiineja kun ei se huolinu ees flunssaan mitää eikä d-vitamiiniakaan haluu. Ostan sit oikeita vitamiineja kun vanhat loppuu mut kyl mä ainakin noi ostetut aion loppuun syyä ennen kun uusia meen ja ostan....

En varmana huoli miestä vessaan kun pussaan tikkuun mut saa se kotona olla, ellei noi työvuorot oo ihan erit et lähinnä sängyssä nähdään, kuten tällä viikolla...

Eilen luulin et flunssa on täällä. Kävin ostaan jo sinkki-d-vitamiini poretta, kunnes tajusin et sitähän on mulla jo kotona, on omapahan ainakin vastaisuuden varalle.

Mites toi influenssarokote? Eiks sen voi ottaa jos on raskaana mut mää ajattelin et jos tässä syksyn tai talven aikana raskautuu nii ottaisin sen joka tapauksessa kun mulle tulee aina se astmaattinen yskä joka on ihan hirvee. Eihän se sit tavan flunssaa estä. Kerran oon influenssan sairastanu ja se riittää.



Mira 5/30-36
 
Mun mies tietää aikalailla kaikesta, myös siitä että roikun täällä foorumilla monta kertaa päivässä, vaikken vielä kovin paljon ole kirjoitellut. Tietysti en oo päässy kunnolla vielä jännittämään ja tarkkailemaan mahdollisia oireita, kun vasta eka kierto menossa :)

Täällä on tylsä vaihe meneillään, viides teropäivä, eli ainakin viikon joutuu vielä odottelemaan kierron vaihtumista. Onko täällä ketään, jolla kokemusta teroista? Miten nopeasti pitäisi vuoto alkaa vikan tabun jälkeen?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top