Raskaaksi 2014

kiitos mira ja larissa :) larissa jep jos jatkuu sama meno ni vielä mulkasenki sunki puolesta sitä, minullaku on sellai katse yleensä et ukko alkaa pyytelee anteeks ennen ku ehtii sanoo kissa. se tietää että ongelmia tulee nopeesti jos ei korjaa tilannetta.
 
Halpahan toi kotitesti.fi:stä tilata, mutta toisaalta fiksumpaa vaan odottaa ensin, että tuleeko niitä menkkoja vai ei.
Joku roti minuunkin näissä asioissa!
Joten tänään olen siivonnut huushollin läpikotasin ja pyykin pesua ja vielä pirttihirmuna meinasin lähteä kauppaan hakemaan sämpylä tarvikkeita, että niitä pääsis ies pyöräyttelemmään jos ei sitä yhtä pullaa oo uunissa. :wink

Ihanaa päivän jatkoa teille! :Heartred
 
Luckylady13: Samaa mieltä! Mä olin jo aiemmin tilannut 3 puikkotestiä, joista en siis ole vielä kerennyt (onneksi) käyttämään yhtäkään. Meinasin jo tilata 2kpl viikkonäytöllistä digitestiä netistä, jos haluaisin vaikka myöhemmin varmistua raskaudesta ja viikoista. Mutta sitten aloin miettimään, että ihan ensin pitäisi tulla raskaaksi! Plus että ensin kuitenkin testaisin puikolla, onhan se halvempi. Niin enhän mä herrajumala tarvii VIITTÄ TESTIÄ! (Jos menee kesken, niin voin kyllä sitten tilata uudet testit.) Eli lopputulemana: testaan (sitten joskus) puikolla ja ehkä toisenkin kerran ja katson, vahvistuuko viiva. Jos tuntuu, niin käyn sit lähiapteekista ostamassa 15e viikkonäytöllisen testin.

Mites muuten: teettekö r-testit yhdessä miehen kanssa vai yksin? Mun mies haluaa, että jos menkat on tällä kierrolla myöhässä, niin testi tehdään yhdessä. On vieläkin katkera siitä, kun viimeksi menin hätiköimään ja tekemään testin yksin - tosin hän oli vielä nukkumassa ja hyppäsin heti sänkyyn kertomaan uutiset.
 
Kaziska, mulla oottaa 2 digiä ja ainakin 7 liuskatestiä kaapissa :laughing025 Ei olla vielä koko testaamisesta puhuttu kummemmin. Jos testaamisen tarve tulee niin pitää kuulemma miehen olla kotona, kun testaan jotta tuloksen saa kertoa heti. Mutta ei siis yhdessä mennä vessaan tikkua kastelemaan :wink:grin
 
By the way, mikähän mulla on päässä vialla? Ei yhtään edes ketuta vaikka lähitulevaisuuden työkuviot ja toimeentulo on epävarma. Työhakemuksia olen vaan iloisena täytellyt ja lähetellyt. Yleensä olisin ihan stressikääryleenä. Ei ketuta sekään että joudun toimittamaan miljoona paperia liitolle ja tekemään elämäni ensimmäisen tilnpäätöksen, innoissani täällä käyn vaan kirjanpitoa läpi. Jotenkin nyt on sellainen euforinen olo, että asiat järjestyy parhain päin, kun itse tekee parhaansa eikä luovuta. o_O Ihan sekaisin koko akka! :grin
 
Larissa: koska asioilla on vaan taipumus järjestyä! Ja just tuolla asenteella ne ihan varmasti järjestyy - tavalla tai toisella!

Edit: ja hei, onko sulla tosiaan 9 testiä siis jemmassa!? Eli jos kerrasta tärppää, niin lupaatko käyttää ne kaikki? Hihih, tuolla testimäärällä voi tulla melkoinen kiusaus tehdä joskus testi ennakkoon...
 
juu meillä oli sillai et miehen piti olla paikalla ku tekee testin koska hän halus tulkita viivoi kans et näkyykö ja monesti sitä tuli sen kans väännettyä kättä onko vai ei ja jopa plussakierrossaki ekan testin kohal olin et kato nyt on siellä viiva.

larissa hienoa että on positiivinen mieliala sulla, auttaa jaksamaan paremmin ja tekeen asioita. :)

minä tänää kirjotin listan itelleni mitä tartten sairaalaan sit ku pitää lähtä, en mä vissii yhtää turhan aikasin suunnittele asioita en...tosin aamuyöstä oli menkkamaisia kipui alavatsassa, eilen illal tuntu pistoi navan alapuolella, tänääki vähä ollu kipui. oon tehny hengitys ja rentoutumisharjotuksii jos ne auttas pitää kivut ja muut krempat pois nyt jonki aikaa. sellai tunne on et ukko ku tulee kotii ni alkaa sellai sirkus (se on ku takamukseen ammuttu karhu nälän takia ja ettii ongelmia mistä tahansa) että oksat pois, ite kyllä sanoin heti aamusta että on takana uneton yö ja aamuyölliset kivut eli väsy ja ei todellakaa hyvä olo.
 
Gatusa, toivotaan että saat pitää pikkuisen sisälläsi loppuun asti. Kun on lueskellut sun kuulumisia pitkään niin jotenkin toivoisi että pieni pysyisi täyteen aikaansa omassa yksiössään :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Me ei oo puhuttu tosta testaamisesta miehen kans ollenkaan.. Jotenkin mulla on semmonen olo et mies ajattelee et tulee ku tulee mut taas toisaalta tuntuu et se kuvitteli et pamahdan paksuks heti kun ehkäisyn jätän pois.. Ja pakko myöntää kyl itsekin et ajattelin et olis about yhdet menkat ja sit tadaa! Kun siis aikasemmin tulin raskaaks renkaasta huolimatta.. Mut eihän se niin tietty menekkä, pakko se on vain uskoa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos freyja sitä minäkin toivon todellakin et oottais ees sinne rv 37 asti eikä tulis ennen sitä. nää kivut vaa pistää kaikkea mieleen tässä ja kieltämättä vähä pelottaaki välillä.
inshaAllah sinä saat plussan pian ku sinullaki tuota yritystä on jo takana kiitettävästi ja vastoinkäymisiä, ois ihana että sinäki saisit vihdoin sen oman pikkusen syliin.
 
Juu positiivisena kaikki sujuu paremmin :wink

Silv, meillä kans että mies on että tulee jos on tullakseen ja kuvitteli että ekasta kierrosta tärppää. HAH! Mie sitten vähän enemmän yritän kuin mies (tarkkailen kiertoa, greippimehut, ruokavaliot, vitamiinit yms.), mutta eihän mies sitä tiedä :grin :wink

Kaziska, joo mulla on oikeasti jonniin verran nyt noita testejä :grin Tilasin enemmän kun kerta aloin tilaamaan ja suoraan sanoen ajattelin, että ei kuitenkaan nyt tärppää niin onpahan useampaan kiertoon. :grin
 
Larissa: ei meilläkään mies tiedä läheskään kaikesta hömpötyksestä.. Ei tiedä mun ovulaatiotesteistä jne.. Vitamiineista/foolihaposta tietää mut en usko et ymmärtää miks yhtäkkiä aloin niitä syömään :D vitskutkin on niitä ihan normaaleja, ilman aata. Mut tiedän senkin että se leimais mut hulluksi jos tietäis :D tän foorumin kuvakkeen se on nähny padissä ja puhelimessa mut siitä ei oo sanonu mitään :D ja jäin sen kaverillekin kiinni, oli sivu jääny padiin auki kun se alko kattelee jotai :D



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Haha Silv, sulla on ihan sama meininki kuin mulla :grin Joo ei munkaan mies ovistesteistä tiedä, foorumista jotain aavistelee, kun vitsillä kyseli että mille foorumille koko ajan kirjoittelen :grin Ihan vaan parempi ettei miehet kaikkea tätä hulluutta tiedä vielä tässä vaiheessa, kun ei raskaana olla. Sitten ehtii "tulla kaapista" ja seota julkisemmin :wink
 
Niinpä! Sit saa laittaa hormonien piikkiin ihan luvalla! :D siitä mun vauvalehden tilaamisestakin se oli vähän perussuomalaiseen tapaansa et ihan turhaa hölynpölyä koko homma :D kirves sängyn alle ja lisää juroja miehiä maailmaan! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mitähän ylipäätään kukaan läheinen joka ei oo samassa tilanteessa ajattelin tällaisesta "höyryämisestä" :p

Täällä mies taas kysy kun puhuttiin vasta yrittämisestä, että pitääkö niitä ovulaatio testejä ostaa :grin aattelin kuitenki muutaman kierron ainakin ilman kokeilla.

Foorumista mies tietää että lueskelin jotain netissä....:wink

Mitenkä naiset on kestänyt ennen ku oli foorumeita missä höpsöttää :)
 
Mäkin ajattelin ensin etten tilaa testin testiä, mut toisin kävi :D kyllähän mulla toki ilman niitä meni pari kiertoo. Oli se silti kiva kokeilla, varsinkin kun "turhaks" kokeiluks ajateltu testi heitti heti kaks tummaa viivaa tiskiin :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itse koin ovistestit ihan hyödylliseksi, koska nyt osaan yhdistää omat oireet ja tuntemukset ovikseen eli en enää testejä tarvitse. Enempää en siis näillä näkymin osta, mutta vanhat käytän loppuun :)
 
Jep, en minäkään kerro miehelle ihan kaikkea, vaikka se muuten mukana projektissa onkin. En ole kertonut etukäteen tilatuista raskaustesteistä (vaikka niitä olikin vaan 3), en tästä foorumista enkä mammavitamiineistä. Ne vitamiinit on kyllä saattanut bongata kaapista. Viinistä oli ihan pakko sanoa, oishan se muuten ihmetellyt, miksi tissuttelen pitkin viikkoa... Mutta eipä sen mun mielestä tarvii tietääkään, lähestytään tämmöisiä asioita niin eri tavalla. Ja kun nainen ne hormonit ja sen vauvan sisällään kantaa, niin me saadaan ihan hyvällä omalla tunnolla höyrytä asian ympärillä paljon enemmän! Niin! :cool:
 
Nii juu perskule oon ton viinihomman vallan unohtanu! Kerrankin olis painava syy juoda lasillinen lambruscoo illalla :) taitaa kohta olla jo myöhästä hakee, mut jos ens kiertoo ajatellen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Veikkaan, että monelle miehelle se aiheuttaisi vaan stressiä ja turhia paineita, jos tietäisivät miten me naiset jo intoillaan ja höyrytään vaikka yritys on vasta alussa (monilla meillä uudemmilla). Pitäähän meidän miehiä vähän suojella liialta tiedolta :grin
 
Takaisin
Top