Painonnousu ja mahan kasvu

Paino -5kg siitä mitä ennen raskautta. Mutta 1kg kuitenkin jo tullu takas. Toissapäivänä näytti maha koko päivän siltä, että raskaana ollaan. Nyt on taas lähtenyt kokonaan pois. 16+4.
 
Mulla nyt rv 17+6 ja painoa lähtöpainoon -6kg. Välillä oli jo vähän vähemmänkin mut lomamatka palautti reilun kilon. Painoa löytyy ennestään reilusti joten hyvä vaan kun vähän lähtenyt, ehtii varmasti tulla korkoineen takaisin.

Vatsassa ehkä näkyy pientä muutosta mutta taitaa peittyä läskin alle vielä aika hyvin. Välilä näyttää jotenkin enemmän vauvamahalta, välillä puhtaasti läskiltä vaan. kovasti odotan että näkyis selkeästi vauvamaha.
 
Ensimmäisen kolmanneksen aikana herkut eivät maistuneet mutta nyt liikaakin. Paino on harpannu nousuun hurjasti. Eka lähti 2kg ja nyt noussu 4kg
 
Pienin oli päikkäreillä ja muut oli yläkerrassa taistelemassa MY little poneista:D
 
Ahven Mul on tää foorumi app niin helppo laittaa kun klikkaa tota kuva kuvaketta niin pääsee plärää ja julkaisemaan otettuja kuvia:)
 
Joo mulla sanoo et tiedosto liian iso jos yritän laittaa kuvan. Täytyis ehkä ladata tää app:)
 
Miten on mahdollista että mun maha on sulanu nyt yhtäkkiä parissa päivässä pois, se ei oo ollu pitkään aikaan näin pieni, 12 viikollakin oli paljon isompi. Painoa on +3kg kuitenkin. Olispa jo ultra! 18+2
 
Alkaako jotain muuta ahdistaa painonnousu? Ja omalta kohdalta naurettavaa on se että ennen raskautta painoin 74, kuukausi takaperin 72, ja nyt aletaa lähestyä 75kg, eli einyt mikään mahdoton nousu oo ollu. Ja bmi kuitenki liki 30!
 
Alkaako jotain muuta ahdistaa painonnousu? Ja omalta kohdalta naurettavaa on se että ennen raskautta painoin 74, kuukausi takaperin 72, ja nyt aletaa lähestyä 75kg, eli einyt mikään mahdoton nousu oo ollu. Ja bmi kuitenki liki 30!

Mua ahdistaa kans vaikka painoa tullut se 2kg oikeesti lisää ja edelleen ihan normaali painon rajoissa. Jotenkin tosi ristiriitainen fiilis kun toisaalta tykkään kun maha alkaa näyttämään vauva masulta mutta toisaalta ahdistaa hirveesti kun maha on niin iso...
 
Ahdistaa kun koko +5kg on pepussa huoooh voisko maha ohittaa jo ton pepun koon, kunnon Jlo pylly tupsahtanut + kivat selluliitit :confused: tuntus helpommalta jos maha kasvas ja selkeesti sinne tulis niitä kiloja mutta pitää yrittää aatella et nää pyllyrasvat on sit imetystä varten hyvää vararavintoa :grin
 
Mua ei varsinaisesti haittaa painon nousu, joskin kunto on rapistunut ja selluliittia alkaa olla joka paikassa. Eniten ehkä harmittelen sitä, etten ole liikkunut tarpeeksi ja siihen on pakko tehdä muutos. Lisäksi nyt, kun muutto alkaa olla ohi, on aikaa taas miettiä niitä terveellisempiäkin ruokia.
 
Mun paino noussut about 13kg, en oo nyt mitannut mut veikkaan et painan noin 66kg. Ahdisti alkuun, mutta nyt oon lisännut liikuntaa eikä enää tarvi koko ajan syödä niin painonnousu selvästi hidastunut. Rinnat kasvanut pari kokoa ja maha reipas.
 
Just meinasin eilen tänne kirjoitella, kun mua ahdistaa ihan älyttömästi tää painonnousu. Rv 18+0 ja 6kg tullut painoa lisää. Jotenkin vaikuttanut mun itsetuntoon todella paljon. Just joku asiakas äsken kysy töissä, että oonko raskaana, kun kävelen kuin muumi mamma :arghh:
 
Edellisviikolla (rv16) ja paino oli noussut sen 3kg eli n58kg. Miettii paljonko loppulukema on vaikka varsinaisesti stressaa. Kukaan painotta raskaudesta kuitenkaan selviä. :wink
Enempi rintojen mahdolliset lisä tiikeriraidat huolestuttaa enempi.

Rv17+5
 
Takaisin
Top