Painonnousu ja mahan kasvu

Oon nyt koko vuoden syönyt säännöllisesti viisi kertaa päivässä ja välillä kyllä herkutellut. Paino on taas hilautunut alaspäin. Esikoisen imetys päättyi n. Kuukausi sitten ja mulla on ollu tapana laihtua kun imetyskerta vähentynyt. Nyt painan tasan sen verran mitä esikkoa odottaessa tällä raskausviikolla. Oon ihan tyytyväinen
 
Hajoo pää tähän painon nousuun. Edelleen pahoinvointia ni koko ajan joutuu syömään jotain etten oksenna ja paino vaan nousee kohisten ja turpoon ku pullataikina alakropasta. Selluliitti on kans tuplannut määränsä. Loppus jo tää huono-olo ni voisin alkaa syömään terveellisemmin. Nyt on ollut hirvee nälkäkin koko ajan. :sad001:sorry:
 
Paino on nyt tasan samassa kun ennen raskautta. En ihan ymmärrä miten se on mahdollista kun masu on kasvanut aika hyvin. :)
 
Täällä paino kans pysynyt aika samoissa kuin ennen raskautta (!?). Vatsa näkyy jo hieman, ei mitenkään pistävästi mut ite ainaki huomaa jo vatsan selkeästi pyöristyneen. Alkuun oli turvotusta ja painoa enemmän.
 
Tänään sattui hassu juttu töissä, eräs hoitolapsi tutki kauan aikaa mua päästä varpaisiin, ja pysähtyi mahan kohdalle ihmettelemään. o_O Sanoin että siellä kuules kasvaa vauva, siksi on vähän maha kasvanut. Meni vähän hämilleen ja kysy että koska se oikeen tulee sitten pois sieltä ja että kotoa löytyy kirja missä on vauva mahassa :dummy1: Lapset kyllä huomaa kaiken on tarkkaavaisia.
 
Mullekin on tullut nelisen kiloa lisää alkuraskauden painoon verrattuna...Nyt pystyy jo syömään terveellisemmin, mutta se ekat kahdeksan viikkoa jatkuvaa huonoa oloa ja syömistä teki tehtävänsä.
 
Joulukuusta painoa tullut noin neljä kiloa. Tosn punnitsin itteni viimeks pääsiäisenä muutaman päivän ylensyönnin jälkeen :D
 
Huomaan että vatsalihakset ovat sanoneet toisilleen että näkemiin... erkauman alku näyttää olevan kun yrittää itseään pungeta ylös vatsalihaksia käyttäen...
rv 15+6
 
Äippä, täällä sama juttu :arghh: Tai eihän nuo ehtiny missään vaiheessa palautuakaan.. Jospa sit tämän synnytyksen jälkeen ehtis palautua kunnolla:grin
 
Neta mulla noi kerkes just ja just palautua :wink muutaman kuun kerkesin tehtyä suoriavatsojakin ennen tätä raskautta .D
 
Kaunis masu kauniilla naisella:) omaa pärstää ilkiä tänne laittaa kun on ettenkö sanois hiukan väsynyt ulkomuoto:D
 
Mulla 11kg et ota ihan rauhassa:grin
Heh joo :grin
Kyl se mullekki viel kerkee :banghead: kaikis raskauksissa tullu liki 20 eikä tosissaa lähe mulla millää imettämällä vaan ihan kunnon liikkunalla ja sittenki on tiukas.:hungry:
Mut yritän olla tressaamatta :angelic:
 
Heh joo :grin
Kyl se mullekki viel kerkee :banghead: kaikis raskauksissa tullu liki 20 eikä tosissaa lähe mulla millää imettämällä vaan ihan kunnon liikkunalla ja sittenki on tiukas.:hungry:
Mut yritän olla tressaamatta :angelic:
No mä päätin et tällä kertaa jään siihen +20kg, se ois jo parempi suoritus kun viimeks :grin oon kyllä edelleen pieni ja saan ylimääräsen pois raskauden jälkeen mut oishan se kiva jos ei kertyis niin paljon. :grin
 
Mulle tullu 1,5 kiloa lisää. Kai se tästä alkaa nousta tasaiseen tahtiin :) nyt 18+1
 
Voi minun maha vielä näyttää kauniilta vaan jos oon yhtä valas kuin esikoisen odotuksessa niin ei jää kilot 20n vaan niitä on lähemmäs 30.. mut onneks ne nopeasti hävisikin, jospa tälläkin kertaa.
 
Takaisin
Top