Painonnousu ja mahan kasvu

Tuosta talkista tuli mieleen myös Compeedin (?) sellainen huulirasvaa muistuttava puikko, jota voi hieroa reisiin. Se vissiin helpottaa myös hankaamista. En tosin tiedä onko käyttö mahdollisesti rajoitettu raskausaikana
 
Mä olen koko aikuisikäni kärsinyt sisäreisien hankaamisesta eikä ole tullut pieneen mieleenikään että siihen löytyisi apuja. :D aina olen vaan kiltisti käyttänyt sukkahousuja tai caprilegginsejä kesämekkojen alla.
 
Haa "mukavaa" että muillakin on tätä sisäreisien hankaus ongelmaa niin mullakin. En ole ajatellutkaan että löytyisi apua tähän, täytyypä ottaa vinkeistä vaari. Jösses kävin nyt puntarissa ja näyttäis että tullut kolme kiloa viime neuvolasta maaliskuun lopusta. Herkut on kyllä liikaa varmaan maistunut... Maha on nyt tullut esille selvemmin viikko sitten.
 
Äippäx5 mä oon laittanut vauvan talkkia haaroväliin reilusti niin ei hankaa kipeästi :grin suosittelen!

Mä kans oon käyttänyt talkkia, siskon kaveri miespuolinen sitä ehdotti aikoinaan.. Nyt oon myös käyttänyt pikkushortseja alla mutta niistä kääntyy lahkeet sillai inhottavasti että hinkkaa.
 
Mulla ei tarttis nousta paino ollenkaan ja ekassa neuvolassa olikin nätisti painoa tullut vain vajaa kg (eli ihan normivaihtelua ainakin minulla). Heti kun kilpparilääkitys jäi (taas) nostamatta tarpeeksi nopeasti niin oli tullut 6kg lisää. Tuo kilppari vetää aineenvaihdunnan niin pskaks, että mulla ne kilot pysyy ainakin synnärille saakka. Onneksi ne valuu aika nopeasti pois myös (ainakin viime raskaudessa kävi näin).
 
Mulla oli tänään neuvola ja paino on pysynyt samana, on edelleen kaksi kiloa alle ensimmäisen neuvolakäynnin painon. Mutta kohtu kasvanut ihan normaaliin tapaan ja kaikki hyvin muutenkin
 
Täälä oli tiistaina neuvola. Painoa on nyt tullut n.5kg alkuun nähden. Kovasti hoitaja kehu maltillista ja tasasta painon nousua. Nyt menossa rv 23+4
 
Voi luoja! Kävin vaa’alla ja + 6 kg lähtöön :eek: viikkoja 21+3... liekkö helteet syynä vai mikä mutta olo on kun ilmapallolla:/ vai sit puhtaasti mun iskander himo:D
 
Viikkoja 22+1, painoa tullut 6,1kg. Hyvin kasvaa, painoa tullut kuulemma oikein sopivasti.
 
Mulla on maanantaina neuvola ja kauhulla odotan punnausta! Herkkuja on tullut syötyä kiitettävästi ja lämmin sää selvästi aiheuttaa mulla turvotusta. Nilkat oli eilen töitten jälkeen ihan muodottomat, vaikka ei ollut kiristäviä sukkia jalassa ja vettä olin juonut kiitettävästi.
 
Mulla tullu nyt +5 kiloa ennen plussaa. :smug: kyllä se 18 kiloa yhteensä viel tulee :bag: rv 21+2
Ens viikolla viel espanjaa lomaviikko :grin aijon syödä paljon :wink
 
Mulla on plussaukseen nähden -5kg ja 1. neuvolaan nähden -3kg. Suurinpiirtein tässä painossa olen pysynyt nyt kohta kuukauden.
Mulla on kyllä reilusti ylimääräistä eli on ihan terveellistä että ei ole vielä tullut lisää, sitä ehtii varmasti tulemaan :) Nyt mennään rv 21+4 .
 
Mulla maha näkyy jo aika tosi selkeästi ja tänään taas yks vanhempi mies puolinen työkaveri kysyi käytävällä naureskellen ettei vaan olisi tullut muutamaa kiloa vatsan päälle. Voi jösses ku ärsytti. Sillee et en minäkään ilmota sulle et ootkos taas lihonut niin miksi mun painoa olisi ok kommentoida vaikka olisikin selkeesti vauvamaha. Muutenkin itsellä ongelmia hyväksyä tuo mahan kasvu ja painon nousu...
 
Sanot sille sitten juurikin niin. Mulle totesi perheenjäsen että olenpas pyöristynyt kovasti viimenäkemältä. Totesin vaan että etköhän sinä kuitenkin vielä johda tilastossa. Toisaalta molemmat puhui kuitenkin totta. :D
 
Onpa inhottavaa jos kommentoidaan ikävään sävyyn tai ei ymmärretä että kaikille paino tai oma kroppa ei ole ihan yksinkertainen asia.

Mulla läheiset työkaverit toteavat päivästä ja vaatteista riippuen et kuinka hyvin vauvamasu näkyy. Se on mulle ihan ok ja mukavaa kun ihmettelevät mun kanssa mahan kasvua. Vieraammat eivät ole vielä kommentoineet mitenkään ja hyvä niin.

Tsemppiä urpojen kommenttien kanssa, ihmiset on välillä aika idiootteja!
 
Mullakin on kommentoitu masua että nyt alkaa näkyä ja se on ollut kivaa vaan :) työkamut kehottanut vaan nyt oikee näyttää mahaa ku siellä on kuulema sellanen timantti mitä kelpaa esitellä :Heartred
Kukaan ei oo vielä kommentoinut mun peppua joka kasvaa mahan kanssa samaantahtiin. Mun sisko koko edellisen raskauden jakso päivitellä ainaku nähtii et kui mun perse voi levitä noi paljon ja et onkohan siellä se vauva. Vituttaa vieläki sen kommentointi ja varmaan olis sama vittuilu jos nyt nähtäs..
 
Mulla painoa tullut kolmisen kiloa plussauksesta. Mut masun kyllä jo kaikki huomaa, kun olen muutoin niin pienikokoinen. Löysiin vaatteisiin tietty kyllä hukkuu, mutta en mä mahaani piilottele. Musta se on vaan ihanaa et se vihdoin on tuossa :Heartred niin monia vuosia kateellisena saanut katsella muiden vauvamasuja.
 
Takaisin
Top