Painonnousu ja mahan kasvu

Maha 39+2 ja kiloja tullut edellisen neuvolan mukkaan noin 8
773b688b2dd0d5decb0c7f36b61ac023
 
Hienoa, Ahven! Mulla -10 kiloa kahdessa viikossa :) Vielä olis kuitenkin seitsemän raskauskiloa jäljellä, eikä haittaisi, vaikka enemmänkin putoaisi, kun ennen raskautta oli bmi lievästi ylipainon puolella. Veikkaan kyllä, että nää loput ei ihan itsestään tipu...
 
Että te ootte mestareita! Vaikka sen painon pitäis olla toisarvoista just nyt/synnytyksen jälkeen niin siitä huolimatta mua ahdistaa tää painon määrä... vaa’alle en mee vastaku maanataina aamuna(neuvola päivä) ja luultavasti masennun... Huoh!
Tässä nyt samalla 37+3 masu:Heartred ImageUploadedByVau Foorumi1536336471.792392.jpg
Vertailun laitetaas samojen viikkojen masu edellisellä kierrokselta:wink
ImageUploadedByVau Foorumi1536336506.452949.jpg
Hiukan pienempi edellisellä kerralla :D
 
Pitäis sen painon olla toissijainen asia kun joskus tämä vauveli syntyis. Mutta mun reidet on kyllä kasvaneet ihan järkyttäviks (puhumattakaan muusta kropasta). Jos sitte pääsis nopeesti tulleista ja edellisen raskauden tuomista kiloista eroon. Kiitos :D
 
Vauva on viikon vanha ja kävin neuvolan puntarilla. Paino on jo 1kg alle lähtöpainon! Joku 7kg oli raskaudessa tullut eli 8kg lähtenyt vauvan tulon myötä. Mullahan oli n. 10kg ylimääräistä, jospa imetyksellä karistaisi edes osan niistä :)
 
Mulla lähti käytännössä kaikki samantien synnytyksen jälkeen :wideyed: nyt täytyy vaan huolehtia et syö kunnolla, et imetys sujuu eikä laihdu liikaa.
 
Meillä vauva vajaa 3 viikkoa ja mulla paino -8kg lähtöpainosta ennen raskautta (kuin myös sama -8kg painosta juuri ennen synnytystä, paino oli sama kuin ennen raskautta, raskauden aikana siis putosi ensin n. 6kg ja nousi sitten takaisin).

En imetä, mutta ei juuri ole ruokahaluakaan. Yritn kuitenkin syödä reilusti että maitoa nousisi ja herkkujakin menee...
 
Takaisin
Top