Painonnousu ja mahan kasvu

Mulla paino noussut ekasta neuvolasta 2 kg ja maha pikkuisen pyöristynyt. Kun makaamaan menee niin mitään ei kyllä näy, eli kai se on turvotusta vielä vaan 14+6..
 
Mulla edelleen paino vaan laskee. En ees oksenna ja ruoka maistuu hyvin mut nyt tippunut ekasta neuvolasta kolme kiloa. No kaippa tuo jossainkohti lähtee nouseen
 
Olipa yllätys, oon 2kg vähemmän kun ekassa neuvolassa :) (ja 2kg enemmän kuin ennen esikoisen raskautta). Ois ollut kyllä kiva saada kroppa näyttämään paremmalle ennen tätä raskautta, mutta eiköhän sitten tämän jälkeen.. (ehkä :P)
 
En oo uskaltanu puntarille, mutta ulkoilutakki ei mahtunut tänä aamuna päälle. Ja se pahin turvotus on kyllä vasta iltaisin :`(
 
Vaaka näytti -3,5 kiloa ensineuvolasta, mutta siitä on jo 2kiloa tullut takaisin. Ei epäilystäkään mihin ne ovat kasaantuneet. Vaatteet kiristää ja suurinosa vaatteista on jo käyttökelvottomia. Kohdun kasvu on nostanut omat rasvavarastot hyvin esille. :)
 
Vaaka näytti taas upeita lukemia! Olen taas yhden imetyskerran jättänyt pois ja yleensä silloin paino heilahtaa alaspäin itsestään. Imetys siis ei ole laihduttanut. Päinvastoin pitänyt kiinni kaikista varastoista. Mistäköhän on mahtanut lähteä kun kyllä maha on turpea. Näytän enemmän läskiltä, kun mahaa on esikoisesta ja nyt alkanut paisuminen eteen ja sivuun. Olisko siis tyttö tulossa,hmm. Toisaalta lantio ei ole kasvanut vielä, joka viittais poikaan. Heh. Torstaina neuvolalääkäri. Sen puolest kiva ettei paino ole noussut. Mutta alkoi jo tää paisuminen ahdistaa. Ehkä ahdistus poistuu kun alkaa näyttää raskaanaolevalta. 13+3
 
Paino nyt -6kg alusta. Mahaa vähän turvottaa iltasin, muuten ei näy mitään merkkejä ulospäin raskaudesta. Jospa pian kääntyis paino noususuuntaan. Tänään viikkoja 12+0.
 
Jihuu, täällä masu alkaa vähän näkyä, eikä siis enää katoa täysin kun vetäsee mahan sisään :happy: Ootan kans sitä että maha näyttää oikeesti raskausmahalta eikä läskiltä :grin Turvotusta ollu jo vaikeempi piilotella paitojen alle kun on muuten kuitenki hoikka,. Ei oo kukaan ulkopuolinen kuitenkaan vielä kysyny mitään :smiley-ashamed004
 
Mulla ois kaks kiloa noussu paino nyt. Aika samoin kaavoin mennää ku viimeksi ainakin toistaiseksi. Toivon että tulis vähän vähemmän tällä kertaa vaikka itestähän se kiinni aikalailla on. Oon kyllä niin persu herkuille raskausaikoina vaikka muuten en kamalasti syö makeeta suolasta sitte ehkä enempi.
 
Ei hitto ahven meinaan tulla pissit houssuun ku naurattaa nii kovin :grin
 
Mä söin kans eilen virpojille tarkoitetut karkit! Mutta me ei olla kotona silloin niin oli hyvä syy[emoji23]
 
Mä ostin 10 munaa ja 9 ois jäljellä. Sunnuntaihin on kyllä pitkä aika. :rolleyes: toisaalta ostin myös virvon varvon patukoita, joista en tykkää. Jos antais niitä lapsille:grin
 
Mul ois tuolla lasten/virpojien suklaa munat eikä tee yhtään mieli:eek: sentään joku herkku mikä ei maistu, huraa :D
 
Takaisin
Top