Matkaa yritykseen

Terve. Tääläkin yski odotuksen odottaja. Vähän on vielä ristiriitaiset fiilikset, jännittää ja samalla olen innoissani :D

Meillä siis jo kaksi lasta ennestään ja kolmannen ja viimeisen tekoon pitäis alkaa kesällä/syksyllä. Vauvakuume ei ole yhtä kova kuin edellisestä(se oli todella kova :D), mutta toisaalta ajatus siitä, että kolmannen jälkeen vain kasvatellaan lapsia eikä enää tehdäkkään niitä on jännittävä. Kuitenkin pelottaa millaista haikeutta viimeinen lapsi ja sen odotus saa aikaan..
 
Voi taivas tätä vauvakuumetta! Mun kohtu melkein huutaa, että se tarttis täytettä :grin Saiskohan sitä taivuteltua tuon ukkokullan jo nyt yrittämään? Jaksaisikohan sitä neljän alle kouluikäsen kanssa? Oviskin lähenee vissiin.
 
siis tää on ihan kamalaa tää vauvakuume! Mä odotan kovasti et menkat alkais ja kierto käynnistyis niin vois edes sitä ruveta seurailemaan niin tietäis sit suunnilleen aina missä mennään ku aloitetaan yritys.
kunhan tuo mies sit vaan suostuu. :D
 
Ääääää.. Mä en kestä tätä odotusta.. Haluan sen vauvan nyt!! Mutta ei auta, pakko odottaa vielä hetki...
 
tuntuu että aika on alkanut matelemaan ja yritykseen vielä liian pitkä matka...toive omasta pikkusesta kova, mutta täytyy olla järkevä ja miettiä ettei lapsi oikeesti vain millään sovi rakennustyömaan keskelle!! mutta yksi asia on edennyt tai muuttunut, niin miehen kanssa sovittiin että voimme aloittaa tjoittailun jo huhtikuun menkkojen jälkeen!:grin:happy093:love7
 
Nnipsu hienoa että ootte saanu miehen kanssa sovittua jo noin konkreettisesti asioita, on selvä aika jota odottaa.
Mä täällä pähkäilen, miten saisin miehen suostumaan tähän projektiin. Just äsken, taas kerran, aiheesta puhuttiin. Kysyin et eikö todella vois suostua toiseen lapseen. Sanoi et ehkä joskus 4-5 vuoden päästä. Kysyin et miks ei jo ens keväänä/kesänä, niin totes et nyt ei ainakaan tunnu siltä, mut ei hän voi vielä tietää miltä sillon tuntuu. Eli pitää vaan jatkaa pientä suostuttelua ja houkuttelua ja toivoa parasta.

Sitä oon miettiny, kun tää vauvakuume on tällä hetkellä niin järkyttävä. Aina jos esim tv:ssä joku on raskaana tai synnyttää niin sydän meinaa pakahtua ja itkua tulla kun on niiiiin suuri kaipuu päästä taas testaamaan, ja kokemaan uudestaan se kaikki! Ja jotenkin olis kiva päästä kokemaan ns normaali synnytys, se kaikki jännitys, sairaalaan lähtö, se tuska :D ja kaikki mikä siihen kuuluu, kun esikko tosiaan synty suunnitellulla sektiolla...

Mut siis niin, sitä mietin, et onko tää vauvakuume nyt niin kova kun oon aina ajatellu et haluun kaks lasta, ja hellittää sitten kun sen toisen saa, vai alkaako tää tuskailu ja kuumeilu ja vauvasta haaveilu taas sen toisen jälkeen, vaikka en edes kolmatta näin etukäteen ajateltuna halua.... Ymmärsittekö mitä tarkotin....? :D
 
Hiphei! Eilen alko menkat! Tosin vähän huonoon aikaan. Aateltiin just miehen kans viettää pitkästä aikaa vähän laatuaikaa peton alla, heitin sit miehelle vitsillä et "oispa aika läppä jos just nyt menkat olis alkanu" ja tadaa, näinhän siinä kävi. :D aika jännä ettei ollu mitään oireita, et olis osannu edes varautua... No, mut nyt voi alkaa seurailemaan kiertoa... :)
 
^oliko ekat menkat synnytyksen jälkeen?

täällä taas kierrot heittelee...se oli pillereissä "hyvä" kun kierrot olivat sen tasan 28pv kun ennen ja jälkeen pillereiden omat kierrot olleet epäsäännölliset...
 
Hupsista s*****a, raskaustestissä tänään kaksi viivaa :confused:. Että joo,vähän on ristiriitainen olo.... Onnellinen, mutta pelottaa kun tulee niin pieni ikäero :oops: Jaiks. Toivottavasti kaikki menee hyvin, tänään vasta kuitenkin 4+1.
 
Heips heips! Täältä kans yks vauvakuumeilija ilmoittautuu. On ne miehet vaan semmosia vastustelijoita ;p. Mulle mies lupas että ens kesänä ruvettais yrittämään. Mutta ku se tuntuu olevan niiiiiin kaukana. No eipä täs auta vie ku haaveilla...
En tie onko muilla mutta mulla ainaki niin valtava vauvakuume että katse löytää väkisinki joka puolelta mis liikkuu niin lastenvaunuja, vauvamasuja, vauvan vaatteita ja vauvoja :D.
Mutta ihana ku löysin ny itelleni oikeen ketjun:Heartred.

Ja paljon onnea Zeni! Toivotaan että pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :).
 
Täällä olis kans yks joka kovasti toivoisi jo toista pikkusta, vaikka esikoinenkin on vasta kohta 5kk vanha... mies lupasi että toinen voidaan tehdä kun on vakkariduuni. Muutenkin sektion takia pitäisi odotella... nyt ollaan vaan keskeytetyllä kun pillereitä en saa syödä ja kierukkaa en saa ennen kun kuukautiset on alkaneet, viimeks ollut joskus syyskuun alussa. Viime viikolla testit oli ihan negaa :)
 
Nnipsu, joo oli ekat synnytyksen jälkeen. Kesti kolme päivää. Neljäs kiertopäivä oli täysin vuodoton, viidentenä tulikin yllätten viel vähän ja sit taas loppu. Saas nähä millaseks kierto muotoutuu, ennen raskautta, ehkäsyn lopettamisen jälkeen ehti olla kahdet luomumenkat, ekoja odottelin joku 70 päivää, seuraava kierto oli 30 ja seuraavakin olis ollu laskelmien ja oviksen mukaan 30-35 päivää, mut sit olikin jo esikoinen saanu alkunsa. :)
 
Kyllä ottaa päähän tuo oma mies... Oli tuossa äsken puhetta ensi kesästä ja syksystä ja sanoin, että odotan jo innolla sitä että alamme omaa pikkuista yrittämään:Heartred. No tämä herra alkoikin kiertelemään ja kaartelemaan että tuleekohan se nyt kuitenkin liian nopeasti! En ymmärrä,ja tästä on puhuttu jo ties kuinka monta kertaa.
Onko muilla tälläistä,että miehen mieli muuttuu koko ajan. Tosi stressaavaa... :/
 
Emni93, taitaa olla aika yleistä tuollainen... täälläkin ensin ei yhtään haluttu, ja sitten ei yhtä enempää, sit kaksi, ei kun yksi... sama jatkuu koirakeskustelussa; otetaanko vaiko eikö. On kyllä niin rasittavaa että!
 
Onnittelut plussasta zenille!

Emni: Tutulta kuulostaa, miehellä mieli muuttuu, tuntuu aina keksivän syitä miksi kannattaisi vielä odottaa...nyt onneksi päästy toiv.yhteisymmärrykseen että kondomi jätetään huhtikuun kierrosta pois.

Nii ja tervetuloa taas kaikille uusille!
 
Meillä miehen sisko jonka kanssa ei olla tekemisissä saa alkukeväästä toisen lapsen...huomasi kyllä miehestä että häntäkin harmitti kun kuuli asiasta saati sitten itteäni...omahyväistä mutta ei voi mitää ko toive omasta on niin suuri!
 
pakko hehkuttaa, enää nämä meneillään olevat sekä neljät seuraavat menkat jäljellä yritykseen :happy093
 
Takaisin
Top