Matkaa yritykseen

Eikö olenkin emni93 raastavaa miettiä ja odotella! :D meille tämä olisi myös iloinen yllätys! Nyt tänään mies totesi että ei tarvitse syödä levyä loppuun ja vauva saa tulla kun on tullakseen :) huisin jännää!
Plussatuulia sinne emni93, ja kaikille muillekin!
 
On kyllä! Onneksi ensi viikko taas menee töissä niin ei hirveesti kerkee tuumaamaan :D. Voiku mukava että mies on samoilla linjoilla,meillä meinaa tuo mielipide miehellä vähä vaihdella :p. +++tuulia sulle ja muille myös! :)
 
Ihana lueskella teidän juttuja täältä. Voi sitä kaikkea piinailua, jännitystä ja ennen kaikkea sen odotusta! :)

Itsellä siis kohta 5kk:n ikäinen pikkuinen ja haaveet toisesta siintää jo mielessä. Ihan vielä ei meillä kuitenkaan yritystä aloiteta, ikäero saisi olla lähempänä kahta vuotta.. Toisaalta esikoisesta haaveiltiin kolmisen vuotta, joten voi hyvin olla, ettei toinenkaan nyt ihan justiinsa saisi alkuaan. Mutta ei voi koskaan tietää, onneksi. :)
 
mitenkäs piinalijat? :)
me päädyttiin miehen kanssa näköjään näin ystävänpäivän kunniaksi aloittaa tjoittailu...mies toivoo silti edelleen, että mahdollinen tärppi tapahtuisi muutaman kuukauden kuluttua.
 
Nnipsu teillähän on ihan hyväs mallis siellä systeemi,toivotaan tärppiä piakkoin! :) Täällä oon kyl löytäny jos jonkinmoista oiretta :D. Huomenna pitäis menkkojen alkaa... Menkka tuntemuksia kyl on ja alavatsalla tuntuu painetta että saas ny sitte nähdä mitä tuleman pitää :).
 
Vastavirrassa Täällä kohtalotoverisi! Meillä tosin haaveissa kolmas lapsi sitten joskus, esikoinen nyt 2v 3kk ja nuorin 5,5kk. Parin vuoden päästä olisi tarkoitus aloittaa kolmannen yrittäminen, JOS siis aloitetaan. Kiva kuulla että täällä on muitakin, joilla OIKEASTI on matkaa sinne yritykseen. :)
 
Cupcake teillä onkin aika hyvä ikäero ensimmäisen ja toisen välillä. :) Veikkaan, että meitä näin kaukaisia haaveilijoita on paljonkin. :)

Ainakin toistaiseksi yrityksen odottaminen on ihan erilaista, kun on jo pikkuinen. Voi keskittyä häneen, eikä vauvankaipuu ole (ainakaan vielä) niin järjettömän suuri. :)
 
Pitänee kohta siirtyä eri ketjuun, kun se yrittäminen alkaa meillä nyt... Lopetin pillerit eilen, eikä vielä ole menkkoja tullut. Jännittävää aikaa!! :)
 
Vastavirrassa Juu, mullakin aaltoilee kovasti tämä kuumeilu. On päiviä kun tyrkkään ajatukset kolmannesta roskikseen, mut sit on päiviä, kun itkustuttaa et vieläköhän me se yksi tehtäisiin.. :D Mut totta, ihana seurata tuon pienemmän kasvua ja kehittymistä. Onneksi lähipiiriin on syntymässä vauvoja tälle vuodelle! :Heartred
Tää parin vuoden ikäero on kyllä ihan hyvä! Vanhempi on jo kuitenkin suht itsenäinen (niin halutessaan), eikä tarvitse sitä jatkuvaa perässä kulkemista. Mut on tässä ne huonotkin puolensa.. vaan niin taitaa olla kaikissa ikäeroissa. :)
 
Kovin suurta kuumetta ei täällä vielä ole, kun tuo puolivuotias on kuitenkin vielä niin äidin pieni vauva. Mutta silti pitää käydä täällä vauvakuumeita haistelemassa tasaisin väliajoin. :D

Mitenkäs Cupcake onko siellä ajatukset selkiytyneet yhtään..? :)

Hiljasta täällä on.. Vai onko täällä ketään..? :)
 
Minä ainakin täällä taustailen ja tuskailen kierukan kanssa... ihan jatkuvaa mahakipua vaan siitä, tekis mieli repiä pois ja heittää seinään :D yritys ei kuitenkaan voi alkaa ennen vakkarityön saantia, ja se tuntuu aika kaukaiselta kun joka paikkaan palkataan vain määräaikaisia.. mulla on kyllä tosi kovaa kuumetta jo ilmassa, vaikka poika on vasta 9,5kk :D
 
Unamaja onpa ikävää, että kierukasta on enemmän haittaa kun hyötyä.. :sad001 Otitko kierukan heti kun synnytyksen jälkeen sai? Onko kipuja koko ajan vai miten? Teidän pikkuinen alkaa varmaankin olemaan jo hieman lähempänä taaperoa niin pikkuhiljaa tulee nyyttiä ikävä..? :)
 
Kierukan otin kun poika oli 6kuinen, en muuta oikein voi käyttää haittavaikutusten takia, muuten en olisi ottanut. Tämäkään ei ilmeisesti sovi mulle. Melkein koko ajan kipuilee, nyt lähdetään sitten lääkärien kanssa selvittämään syytä. Ja on kyllä ikävä pikkuvauva-aikaa, tää on jo niin iso poika! Vähän ikävää että vauvat on niin vähän aikaa vauvoja :D
 
Heippa kaikki! :)

Oon ens kuussa 22v täyttävä neitonen ja ollut avomieheni (32v) kanssa vuoden yhdessä. Mulla on ollut vauvakuume enemmän ja vähemmän 17-vuotiaasta, mutta oon halunnu oottaa oikeeta hetkeä, ja ennen kaikkea oikeeta miestä! Ollaan heti seurustelun alusta puhuttu miehen kanssa perheen perustamisesta, mutta ainut hidaste on tuo kesken oleva sairaanhoitajakoulu. Vuoden päästä keväällä meijän olis määrä valmistua, ollaan siis samalla luokalla :D

Ensin mietittin, että aletaan yrittää vauvaa valmistumiskeväänä, mutta minä en maltakkaan sinne asti oottaa! Mies on sanonu, että hänen puolesta voisin jättää renkaan pois jo vaikka heti, mutta mielisin kuitenkin valmistua edes hiukas ennen vauvan syntymää, joten nyt ollaan päätetty alottaa yritys elokuussa menkkojen jälkeen :) Eihän sitä koskaan tiedä millon tärppää, mutta sitten ainakin ehtisi juuri valmistua ja saisi keskittyä äitiyteen ihan rauhassa :)

Oon niin innoissani ja vaikka rakastan kesää, en malttas oottaa elokuuta millään!! :D Niin kauan tästä on haaveillu!
 
Mäkin taustailen täällä, kevät oli kiireistä eikä meillä tilanne ole muuttunut - ei vielä ajankohtaista vauvan yrittäminen. Mutta nyt mulla on menossa kp 36/31! Olen ihmeissäni, käytettiin kumia hedelmällisenä aikana, joten jos on vahinkotärpännyt niin on kyllä ollut ovulaatio reilusti myöhässä. Sinänsä ihan mahdollista, koska olin stressaavassa vuorotyössä. Viimeksi kun tulin raskaaksi niin kävi just niin, tärppi tuli jossain kp 23 paikkeilla. Mutta mutta, aamulla teen testin. :wink
 
Minäkin liityn tänne. Yritystä ollaan aloittelemassa loppuvuodesta. Opiskelut pitäisi saada hyvälle mallille ennen sitä.

Tosin nyt on pieni pelko persiissä että olisi käynyt pieni hupsistarallaa. :angelic:

Mites Kanelikissalle kävi?
 
Mäkin pitkästä aikaa tulin tälle puolelle kuikuilemaan. Meillä siis tavallaan toinen jo haaveissa, mutta vielä odotellaan sitä jotakin oikeaa hetkeä. Varsinainen yritys alkaa siis sitten, kun kuumetta on tarpeeksi.. Esikoinen nyt 9kk ja melko kiireinen sellainen, niin ei ehdi käymään päivät pitkiksi. :D

Kuinkas Kanelikissan kävi?
 
Minuakin kiinnostaisi Kanelikissan kohtalo...

Heh, mä oon jo oikeestaan siirtynyt tuonne vähän aktiivisempiin ketjuihin, aloitettiin nimittäin tjoittailu jo tässä kuussa, kun ei jaksanut alkaa ehkäisyjen kanssa säätämään :grin Että saa nyt nähä miten käy, tuleeko luomumenkkoja ollenkaan!

Teille muille ei muuta kun tsemppiä otollisen hetken odotteluun! :)
 
Takaisin
Top