IVF/ICSI kokemuksia

Ronya: Lähes siis samaan aikaan piinaillaan, itsellä pp8 ja ajattelin perjantaina testailla, kun olis pp10. Toivotaan, että muuttuisi plussaksi vielä!

Itse en ole tarkoittanut, ettei raskausoireita ole, (no ei kyllä niitäkään ole :D ) vaan, ettei minkäänlaista tuntemusta, että olisi kiinnittynyt.. Alaselkä on ollut kipeä ja mahaa on välillä jomotellut menkkamaisesti kyllä. Rinnat ihan kosketusarat, mutta uskon näiden johtuvan lugeista. :) Miten aikaisin muut ovat testanneet?
 
Muumuu meidän hoitopaikassa oli testipäivä pp11 (veritesti) joten mä uskalsin testata pp10 aikaisintaan. Toivotaan että saat plussan!
 
Nyt käyty ultrassa nro 2. Annosta lisättiin uudestaan, mutta oli lähtenyt kasvamaan onneksi molemmin puolin viidestä ylöspäin. Pelkäsin hirmusti ettei mitään tapahdu. 8mm -9mm oli nyt. Pe uusi ultra missä määräytyy annokset maanantaille asti ja lupa orgalutraniin. Sanoi että punktio ensi viikolla.
 
Kiitos MuuMuu ja Hulbertiina ajatuksistanne "ongelmaani" koskien :) Lääkäri vain sanoi silloin ultratessa ennen siirtoa, että Pregnylin laittopäivä olisi nollapäivä, joten siksi jäi mietityttämään. Tosin konsultoi puhelimitse toista lääkäriä, joten olen voinut jotain käsittää väärinkin. Luulisi sen olevan kuitenkin tarkkaa, kun ei kait siirtoja tehdä ikään kuin väärinä päivinä.
 
Kiitos MuuMuu ja Hulbertiina ajatuksistanne "ongelmaani" koskien :) Lääkäri vain sanoi silloin ultratessa ennen siirtoa, että Pregnylin laittopäivä olisi nollapäivä, joten siksi jäi mietityttämään. Tosin konsultoi puhelimitse toista lääkäriä, joten olen voinut jotain käsittää väärinkin. Luulisi sen olevan kuitenkin tarkkaa, kun ei kait siirtoja tehdä ikään kuin väärinä päivinä.

Joskus saa olla kyllä hyvinkin tarkkana itse mitä ne lääkärit höpöttää, kun asiaa on niin paljon, että ei meinaa perässä pysyä :)
 
Kiitos kauniista sanoistanne ja tuestanne!

Sitä aina toivoo, että ei kuuluisi tähän joukkoon jotka eivät omilla soluilla lasta saa. Tämä viimeinen hoito sisälsi viimeisen punktioni. Jollakin tapaa tieto tästä sisältää myös huojentavan ajatuksen. Enää ei tarvitse miettiä, milloin kalenteriin sopii ja ei sovi toimenpide josta tulee saikkua. Järkätä loputtomiin aikatauluja paljastamatta, miksi en pääse töihin. Selitellä tekosyillä, miksi en voi lähteä harrastamaan / tekemään jotakin. Rajoitteita normaalin elämän iloa tuottavista asioista on monia hoitojen aikana.
 
Muokattu viimeksi:
Rankkisankkis yhteisiä ajatuksia varmasti monelle. Nuo mainitsemasi seikat on niin koettu!
Lahjasukusoluilla sepeemistä ja säätöä on vain jonkin verran vähemmän, mutta henkilökohtainen paine tuottaa ja onnistua on ainakin mulle ollut vähäisempää.
Plussia ketjuun!!
 
Kyselisin tämmöstä (kun googlettelu ei mitään kauhean tuoretta keskustelua löytänyt): Onko kukaan kokeillut/onko kellään kokemusta ovulaatiotestistä raskaustestinä? Löysin pari ovistestiä ihan jotain muuta etsiessäni, ja huvikseni tein yhden. Kaksi tasavahvaa (testiviiva ehkä himpun verran tummempi) pärähti aikalailla heti ruutuun.. Mielipiteitä/kokemuksia? Argh tätä epätietoisuutta!

MuuMuu pp 9.
 
Ja koska olen hätänen ihminen, olihan se pakko raskaustestikin tehdä.. Joku haamun esiaste ilmestyi ruutuun. Sanokaa, naiset, että tekin näette tässä jotain:
90de890c5f3533c89d54d84ac1d83e80
 
Itse tein tässä plussa kierrossa myös ovistestejä, koska olen testi hullu niin mikä vaan kelpasi! Ja vahva plussa tuli :)
Joten hyvältähän tuo kuulostaa! :)
 
Miehet aina kieltää testaamasta liian aikaisin :D itsekin varmaan testailisivat jos olisi mahdollista :D
Toivotaan todella että viiva vahvistuu, ja pysyy loppuun asti!! :) :Heartred jeee!

Kiitos, Ninuok! :Heartred Huomenaamulla testaan tollaisella "jopa 6päivää ennen kuukautisten alkamista" - testillä, toivotaan vähän vahvempaa viivaa. En siis pidätellyt kovinkaan kauaa, ja olin juuri vähän ennen juonut vähän alle litran vettä.. Ja toi oma mies on niin ohjeiden noudattaja, että jos lääkäri käskis nukkumaan päällään, niin se varmasti tekisi niin. :D
 
Takaisin
Top