IVF/ICSI kokemuksia

MuuMuu, nopea tulos on kyllä pop näissä hommissa! Toivotaan, että saat tuleviin testeihin täydellisen selkeät tulokset!!
Haha, nuo kaikki testit on punaväri. Mistähän Mä ajattelin, että muut ei oo?! No, ne on viininpunaväri :D
 
Jäin kans vähän miettimään, että "punaväri, eiks noi kaikki oo..?" Mut sit aattelin, että tarkoitat alimpaa(?). :D Ja hei kiitos, toivotaan! :Heartred Tänään vasta pp9, että on aika aikaista. :D
 
MuuMuu, ehkä mä alan ennakoida raskausajan hajamielisyyttä, kävelin peilejä päin yms. järkevää :wink
Huomenna olis buukattuna alkionsiirto, ja edelleenkään ei oo tunnetta, mikä meillä on vastassa. Siirto vai kiitos ja hyvästi.
 
Eihän irrotuspiikki voi näkyä enää noilla päivillä? Eikös se näy jonkun aikaa? Sanoin muuten tuolla joskus aiemmin, ettei mistään lääkkeistä tuu ikinä mitään tuntemuksia, mutta irrotuspiikistä on tullu raskausoireet kyllä! Jatkunu joitaki päiviä siirron jälkeen ja sit hävinny, siitä oon aina aavistellukki, että varmaan negaa näyttää testiki. Vaikka toisaalta eihän noin pitäis ajatella, kun ei ne oikeet raskausoireet välttis siitä jatkumona ala, jos ollenkaan. Mut jotenki sen negan on aina aavistanukki.

Huomenna alkaa progynova ja prednisolon eli taas mennään! Huh, vielä hetki sitten ahdisti kun on niin paljon aikaa seuraavaan hoitoon ja taas se on käsillä :D Aika menee ihan hervotonta vauhtia ja sit taas toisaalta ei :D

Mites muuten osaisko joku sanoa. Meillä tosiaan pakkasessa kaks. Jos ne sulattaa eka yhen ja siinä menee joku pieleen ni ehtiikö ne sulattaa vielä samaan kiertoon toisen?
 
Mörkö, meillä suunnitelma just tuo. Huomenna aamupäivästä sulatetaan yksi, jos ei kestä, sit toinen. Siirtoon klo 12:30.
Olikse irrotuspiikki noin 10-11 päivää näkösällä raskaustestissä. Korjatkaa jos oon väärässä.
 
Mitä Mörkö tarkoitat? Kenellä, millä päivillä? :) Itsellä ei ollu irrotuspiikkiä, viime viikon to pistin gonapeptylin kiinnittymistä varten, joka näkyy max 6 päivää (ymmärtääkseni?) Apua, nyt rupes jännittään, et oliko toi gonapeptylhaamu.. :'(
 
Meillä on tosi huono valaistus wc: ssä. Tässä näkyy ehkä vähän paremmin:
79498a49232e95cb5485fdd4fa969c61

Näin, Kiki aiemmin laitoin.
 
Rankkisankkis, voimia, raskaita aikoja teillä. :sad001 Viisaita ajatuksia sulla on kyllä.

Kettutyttö, ihan hyvältä kuulostaa sun ultratulos. Tsemppiä tulevaan punktioon!

Ronya pahoittelut negasta. :sad001

MuuMuu hurjasti onnea, mahtavaa! :)
Heh, silloin kun mua yritettiin raskaaksi niin aina halusin testata aikaseen mutta vaimo oli kuin viilipytty ja yleensä puhui mut odottamaan. Nyt kun osat on vaihtuneet niin mielikin on (jonkin verran), minä jaksaisin odottaa ja vaimo miettii pitäiskö jo testata. On hällä silti pysynyt paremmin pää kylmänä kuin mulla aikoinaan.

Miselli, apua mikä tyyppi sulla ollut puhelimessa, en tiedä vihastuako vai nauraa!
Niin ja tsemppiä piinailuun, toivottavasti tarraa lujasti kiinni.

Katjusha, sormet ja varpaat ristissä että pääsette siirtoon!

Täällä edelleen odotellaan. Tiputtelee jo, mutta ei kunnon menkkoja. Koskaan ollu näin myöhässä, vaimolla aika säännöllinen kierto. Nyt melkein viikon jo. Varmaan oviksen aikaan ollut hautajais- ynnä muu stressi pidensi kiertoa... Kyllä päivät kuluu nyt hitaasti. :rolleyes:
 
Beisla mulla myöhästyi melko säännölliset menkat melkein kaksi viikkoa kun odotin gonalin aloitusta. Mä luulen että mulla se myöhästyi ihan vaan odotuksesta ja siitä aiheutuneesta stressistä.

Mulla meinasi mennä kaikki ihan pilalle kun epäilyiin tänään jalassa syvää laskimotukosta. Verikoe oli onneksi hyvä ja ei anna viitteitä siihen. Voi miten pelästyin ja hermostuin. Tää on melkolailla viimeinen yritys (plus mahd PAS jos päästään pakkaseen asti) ja sitteen ois yritykset siinä. Eli ois sitten mennyt yritys tässä kohden pilalle. Luomu ei olisi ollut tod näk raskautumiskeino ja hormonit ois tietty sitten lopetettu jne. verenohennukset aloitettu. Nytkin aloitetaan heti punktion jälkeen klexane kun taustalla mulla on kaksi tukosta. Jos tulisin raskaaksi niin klexane jatkuisi koko sen ajan.

Tsemppiä kaikiille piinapäiviin ja tuleviin koitoksiin :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top