IVF/ICSI kokemuksia

Heitsu1996 no jospa se inssi tuottaisikin tuloksen! Jos siellä oliskin kaksi isoa follia niin onhan siinä paremmat mahollisuudet jo!

MindyH toivottavasti pääsette siirtoon! Hymynaamoja kehiin!:):)

Unique onnea siirtoon!

Kiki25 ja MuuMuu jaksamista piinailuun, eihän niistä oireista tai oireiden olemattomuudesta voi aina päätellä mitään

Ninuok ihana kuulla Iloisia uutisia:) varmaan näiden hoitojen jälkeen on aika pitkään epävarma olo
 
Niin Ok MuuMuu.Toivon kovasti sinulle plustesti.Minilla ei ole oireita ja mietin vain tästä asia.Tiedän että ei ole hyvää...mutta.Oletko sama?
 
Minullakaan ei ole oireita, mutta eihän niitä tässä kohtaa välttämättä olekaan. Plussatuulia sinnekin. Yritä olla liikaa ajattelematta. :)
 
Seesam, toivottavasti tulis pian ratkaisu tilanteeseen. Onhan siitä oviksesta jo aikaa...

Lutinuksesta/Lugeista suurin osa massaa on toisaan sitä "täyteainetta" vaan ja kuuluukin tulla ulos. Kyllä se lääke sinne imeytyy.

Kettutyttö, mulle ei mielestäni tullut keltarauhaslääkkeestä mitään sivuoireita, tosin mulle ei tule helposti lääkkeistä muutenkaan. Mutta vaimo on saanut monessa kierrossa ihan kunnon raskausoireet, etoo ja oksettaakin välillä, vaikka testit sitten täysin negaa ja menkat aina tulee ajallaan.
Alkioiden viljelystä, kaipa siinä on myös kustannussyyt taustalla, mitä pidempi viljely niin sitä kalliimaksi tulee.

bluebe onpa ärsyttävää jos lääkäri ei edes suostu kokeilemaan kortisonia sulle!

EmmaA, harmi jos testi oli nyt nega mutta hyvä jos pääsisit pian uuteen yritykseen. Kyllähän kiinnittymisyrityskin on tavallaan hyvä merkki, ainakin jotain tapahtui.
Mitä oon stressaamisesta kuullut lääkäreiden kommentteja, niin ilmeisesti luomuna stressi vaikuttaa enemmän, lähinnä myöhästyttää ovulaatiota. Koeputkihommissa ei stressillä pitäisi olla juurikaan merkitystä. Tuleehan ihmisiä raskaaksi vaikka kuinka stressaavissa tilanteissa. Mutta jos taas oma jaksaminen on kaikin puolin kortilla, niin sairausloma voi olla ihan viisas vaihtoehto.

Heitsu, voi kurjuus kun inssiksi vaihtui! :sad001 Vaikka onhan siinäkin varmaan ihan hyvät mahikset, tylsää kun on piikittänyt ja odottanut ja sitten tuleekin pelkkä inssi. Toisaalta nyt tätä ei ainakaan lasketa teidän kolmeen IVF:ään.

MindyH hyvältä kuulostaa, toivottavasti pääsette siirtoon!

Mörkö, mun tietääkseni 5-päivisiä ei enää viljellä ennen siirtoa. Toki katsotaan että on yhä hengissä, mutta ei odoteta seuraavaan päivään.
Mietinkin että onko teillä mahdollisuus käyttää vaimon munasoluja. Me ollaan puhuttu alustavasti että jos ei nyt toisellakaan kerralla vaimolle saada kasvamaan soluja, niin siirrytään varmaan mun soluihin. Mulla niitä todistetusti kasvaa. Viimeinen vaihtoehto että mä yrittäisin raskautua toisenkin kerran, kyllä vaimo niin kovasti toivoo että hänkin saa kokea raskauden.

Unique mahtavaa että pääsette siirtoon, tsemppiä! :)

Kiki ja MuuMuu, mulla ei ollut mitään raskausoireita ennen testipäivää (eikä kyllä paljon sen jälkeenkään paitsi väsymys). Joillekin tulee paljon oireita, joillekin ei mitään.

Ninouk, onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! :)

Täällä edelleen odotellaan menkkoja, sais kyllä tulla jo!
 
Kiki ja muumuu, ei tosiaan kannata huolestua vaikka ei niitä oireita ole! Mulla ei ainakaan tässä raskautumisessa ollut mitään kummempia oireita, ja ennen virallista pp:tä, tuli sitä rusehtavaa vuotoakin -joka mulla aiemmin ollut merkki tuulimunasta..
Heh, aina helppo muille sanoa että ei kannata huolestua, vaikka itse on aina huolissaan ihan kaikesta mahdollisesta :D
Kyllä teille molemmille plussa on täysin mahdollinen! :)

EmmaA kiitos onnittelusta, odotan kyllä kovasti sitä hetkeä kun tästä osaa alkaa nauttimaan :)
 
Kiki ja muumuu, raskausoireita ei minullakaan ole ollut plussaa ennen. Oireista ei voi päätellä mitään, sen on oppinut.

Meillä alkaa näyttää siltä, että pakkaseen ei saada mitään. Tuoresiirtoakaan ei ollut. Alku näytti oikein hyvältä, mutta eipä sille mitään voi jos solut eivät jatka jakautumistaan. Surullinen olo ja luopumisen tuskaa tämän hetkinen olotila täynnä.
 
Rankkissankkis :Heartred :sad001 mitäs nyt sitten?

Piinailijoille paljon tsemppiä, että maltatte odottaa ennen kuin testaatte. Mä tuun varmaan yhtä "hulluksi" kun pitää piinailla... Pitää vaan itte yrittää stressi taso saada vähän ees alhaiseksi lenkkeilyllä!
 
Seesam, toivottavasti tulis pian ratkaisu tilanteeseen. Onhan siitä oviksesta jo aikaa...

Lutinuksesta/Lugeista suurin osa massaa on toisaan sitä "täyteainetta" vaan ja kuuluukin tulla ulos. Kyllä se lääke sinne imeytyy.

Kettutyttö, mulle ei mielestäni tullut keltarauhaslääkkeestä mitään sivuoireita, tosin mulle ei tule helposti lääkkeistä muutenkaan. Mutta vaimo on saanut monessa kierrossa ihan kunnon raskausoireet, etoo ja oksettaakin välillä, vaikka testit sitten täysin negaa ja menkat aina tulee ajallaan.
Alkioiden viljelystä, kaipa siinä on myös kustannussyyt taustalla, mitä pidempi viljely niin sitä kalliimaksi tulee.

bluebe onpa ärsyttävää jos lääkäri ei edes suostu kokeilemaan kortisonia sulle!

EmmaA, harmi jos testi oli nyt nega mutta hyvä jos pääsisit pian uuteen yritykseen. Kyllähän kiinnittymisyrityskin on tavallaan hyvä merkki, ainakin jotain tapahtui.
Mitä oon stressaamisesta kuullut lääkäreiden kommentteja, niin ilmeisesti luomuna stressi vaikuttaa enemmän, lähinnä myöhästyttää ovulaatiota. Koeputkihommissa ei stressillä pitäisi olla juurikaan merkitystä. Tuleehan ihmisiä raskaaksi vaikka kuinka stressaavissa tilanteissa. Mutta jos taas oma jaksaminen on kaikin puolin kortilla, niin sairausloma voi olla ihan viisas vaihtoehto.

Heitsu, voi kurjuus kun inssiksi vaihtui! :sad001 Vaikka onhan siinäkin varmaan ihan hyvät mahikset, tylsää kun on piikittänyt ja odottanut ja sitten tuleekin pelkkä inssi. Toisaalta nyt tätä ei ainakaan lasketa teidän kolmeen IVF:ään.

MindyH hyvältä kuulostaa, toivottavasti pääsette siirtoon!

Mörkö, mun tietääkseni 5-päivisiä ei enää viljellä ennen siirtoa. Toki katsotaan että on yhä hengissä, mutta ei odoteta seuraavaan päivään.
Mietinkin että onko teillä mahdollisuus käyttää vaimon munasoluja. Me ollaan puhuttu alustavasti että jos ei nyt toisellakaan kerralla vaimolle saada kasvamaan soluja, niin siirrytään varmaan mun soluihin. Mulla niitä todistetusti kasvaa. Viimeinen vaihtoehto että mä yrittäisin raskautua toisenkin kerran, kyllä vaimo niin kovasti toivoo että hänkin saa kokea raskauden.

Unique mahtavaa että pääsette siirtoon, tsemppiä! :)

Kiki ja MuuMuu, mulla ei ollut mitään raskausoireita ennen testipäivää (eikä kyllä paljon sen jälkeenkään paitsi väsymys). Joillekin tulee paljon oireita, joillekin ei mitään.

Ninouk, onnea taas hyvistä ultrakuulumisista! :)

Täällä edelleen odotellaan menkkoja, sais kyllä tulla jo!
Jos yrittää jotain positiivistä etsiä nii. Ei lasketa meidän kolmeen ivf hoitoon ja inseminaatiossakin on mahdollisuudet ja vieläpä kun on 2johtofolikkelia.
 
Rankkisankkis, voi ei todella kurjaa :sad001

Heitsu, toivottavasti inseminaatio onnistuisi!

Unique, onnea siirtoon :)

MindyH, toivottavasti pääsette siirtoon :)

Mulla edelleen testit negaa ja tänään pp9 blaston siirrosta :sad001
 
Rankkisankkis: tosi ikävä tilanne siellä, paljon voimia ja jaksamista sulle :sad001
Unique: onnea siirtoon
Kiki ja Muumuu: ei mullakaan oo pahemmin oireita ollut. Ekassa raskaudessa rinnat kipeet ja toisessa raskaudessa ei ollut edes rinnat kipeet:)
Ronya: tsempit piinapäiviin. Toivottavasti muuttuisi plussaksi.
 
Takaisin
Top