IVF/ICSI kokemuksia

Rankkisankkis, otan osaa! Toivosta luopuminen tietyn asian suhteen on vaikeaa, mutta sulla on selvästi kykyä nähdä tässä tilanteessa niitä valoisia puolia. Toivon kovasti, että tavalla tai toisella vielä saatte sen mitä kaipaatte!

MuuMuu, onnittelut aivan selvistä viivoista!!!

Unique, tuo on kyllä totta, pitää itsekin vähän hereillä olla. Huvitti tosin, kun konsultaatiopuhelun aikana lääkäri käytti hyvän tovin aikaa etsiessään nimeäni tietokoneelta. Multahan ei voinut kysyä, olenhan epäluotettava potilas :D
 
Miselli: Mulla on menny jotain ohi.. Mikä tää tilanne on/oli?

Olin siis siirtoa edeltävässä ultrassa, ja lääkäri silloin (mielestäni) sanoi, että Pregnylin laittopäivä on 0-päivä. Mietin vain, että jos niin oli, niin siirtopäivä ja alkion ikä eivät välttämättä kohdanneet. Samassa tilanteessa lääkäri konsultoi lääkityksen ja hoidon toteuttamisen suhteen toista lääkäriä puhelimitse ja tarkisti kaikki tiedot tietokoneelta, vaikka mielessäni mietin, että kyllä mäkin näihin osaisin vastata. Huvittavimmaksi tilanne meni, kun lääkäri tarkisti nimenikin koneelta. Siinä kohtaa lääkärikin oli puhelun jälkeen vähän vaikeena :D Mutta ei siis sanonut mua epäluotettavaksi tms, musta vain välillä tuntuu siltä, kun kaikki tiedot tarkistetaan koneelta. MIkä toisaalta onkin hyvä, kun ihmisiä kaikki ollaan ja unohduksia sattuu. Mutta hei, ensi kertaa varten olen tehnyt excel-taulukon, mistä voi nopeasti katsoa tärkeimmät tiedot edellisistä hoidoista!!!
 
MuuMuu, siirrettiin tämän viikon tiistaina eli 22.5! Tämän jälkeen on vielä pakastimessa yksi 5D-blasto, mutta sen siirtoon päästään vasta syksymmällä omien menojen ja kesätauon vuoksi. (Jos siis tästä ei nyt nappaa, mutta sitä en jotenkin pidä edes mahdollisuutena...)
 
Puhallan sinne plussatuulia! *PUUUH PUUUUUUHHH PUUUUUUUUUUUUHHH* pidän peukut pystyssä, että kaveri tarraa kovaa kiinni ja pakkasukosta tulee sitten pikkusisarus. :wink
 
Onnea plussasta MuuMuu_! :love7

Oliko tää muuten sun eka testi vai olitko testaillut aiemmin? Sori kun en nyt muista oletko kirjoittanut tänne siitä.
 
MuuMuu, voi iiiks!! Tilanne päällä, hienoa :Heartred
mä aloitin testaamisen ovistestillä esikon kanssa. Tässä mun rivistö erilaisia testejä. Punaväri testi on Predictor early. Nämä testit siis 03/2016, ylin testi hälyttävän plussa ovistesti :wink
ImageUploadedByVau Foorumi1527181921.582657.jpg
 
Kiitokset, Hulbertiina! :Heartred

Ja ihana Katjusha! :Heartred Kiitos, kun jaoit! Itsellä tuo ovistesti oli vaan semmonen liuska, mutta vähällä pidättelyllä ja paljolla juomisella pärähti heti pari tasavahvaa viivaa liuskaan. :) Laitan huomenna kuvaa predictorista, jos vähän vahvemmat viivat saisi, heh.. :D
 
Takaisin
Top