Jos en ihan väärin muista ni oisko geleellä vaikutus aikaistaa ovista?
Harmi ettei tällainen tieto tullut missään vastaan, vaikka yritin nettiä tutkia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos en ihan väärin muista ni oisko geleellä vaikutus aikaistaa ovista?
Toisaalta ehkä hormonit pitää vauvavuoden elossa, nukkui sitten kuinka vähän tahansa. Ja silti se vauvakuume ja kaipuu elää.
Ja sitten alat miehen kanssa suunnittelemaan pitkää lomamatkaa toiselle puolelle maapalloa koko perheen voimin ja toteat, että jos haluat vielä lentää sieltä varmasti takaisinkin niin raskaaksi ei voi oikein tulla vielä kuukauteen tai pariin ja jos ihan järkeviä ollaan niin varmaan kolmeen. Joten nyt pitäisi se tjottailu lopettaa siksi aikaa. Ja siitähän se pankki sitten räjähtikin
Järki minä: Kyllä, olen aina halunnut toteuttaa tämän reissun ja siihen ei tule samanlaista mahdollisuutta luultavasti enää vuosiin.
Tunne minä: EI EI EI EI EI; minä haluan vauvan ja minä EN EN EN mitään ehkäisyä halua! Ovistestit kaapista ja poppakonstit käyttöön! Minä en sitten lähde sille reissulle jos tulen raskaaksi...
Send help!