Yritystä odottavat

Voii eii tiada :sad001 mutta onneksi asia selvisi ja sait lääkityksen!

Vargynja, Lääkärille soittoaika ensi maanantaina. Täytyy mainita tästä tulevasta vauvaprojektista. Ainenkin hoitaja langan toisessa päässä oli todella ymmärtäväinen.
Ja tosiaan, mun mies oli samojen asioiden tiimoilta yhteyksissä omaan työterveyshuoltoon, jossa viisas lääkäri totesikin että esim tsh ois suositeltava 1-2. Ja etenkin raskautta yrittävillä mahd alhainen.
Väkisinkin mietin että joulukuun km oli ihan tästä johtuvaa.... Ja olin jo käynyt aiemminkin labroissa, koska tiesin voinnista etten oo kunnossa.

Sanpe, Ymmrärrän hyvin pettymyksesi, kun sitä antaa itselleen sitten luvan edes ajatella asiaa.. Mutta jospa pian tärppäisi :wink
 
Tänne oli tullut niin paljon viestejä taas viime lukemisen, että ei enää jäänyt päähän mitä piti kellekin kirjoitella :grin

Täällä edelleen tjot meiningillä, mutta eipä ole kierto alkanut vaikka nyt imetänkin enää vain aamuisin. R-testit näyttää joka kerta vitivalkoisilta ja vasta viimeisimmästä iski semmonen pettymys, eipä taida tulla tammivauvaa - olikin se vauvakuume pysynytkin aisoissa viikko tolkulla. Älysin tässä myös että olen laittanut ihan hirveesti toivoa siihen, että tää edeltävä raskaus pistäisi mun hormonitoiminnan kuntoon, mutta nyt on alkanut vähän pelottaa, että ehkä se on ollut turhaa toiveajattelua. Kk kierrot olleet ihan mitä sattuu koko aikuisiän ja ekaakin yritettiin pitkään, just ennen tutkimusten aloituista plussasin (jos mies olis suostunut niin oltais kyllä menty tutkimuksiin paljon aikaisemmin).

Mites muiden toukokuu on lähtenyt käyntiin?
 
Sanpe, toivottavasti saatte pian plussan. Mäkin ymmärrän hyvin tuon pettymyksen. Mäkin olin kerran pettynyt, kun kierto venyi vaikka todennäköisyys plussalle oli huono ja tilanne yhä vähän huono vauvalle. Nykyisin olen todennut kierron heittelevän niin että saa kyllä olla todella pitkä että alan elätellä toiveita. :meh:

Miitu, hienoa että teillä on soittoaika. Toivottavasti saatte asian siinä eteenpäin. :)

Siska, voi harmi kun kierto ei ole vieläkään käynnistynyt. Jospa se sitten kun imetys loppuu kokonaan vaikka tympeää kyllä varmasti sinne odotella.

Mun toutkokuu alkoi flunssaisesti. Saatiin käytyä eilen lapsen kanssa vapputorilla, mutta muutoin on ollut aika nuutunut olo. Tänään pystyy sentään enimmän aikaa hengittämään nenän kautta. No viikonloppuna ehtii levähtää, kun lapsi menee mummolaan yökyläilemään. :)
 
Mä olin vapun töissä :sad001 meillä siirtyy yritys,kun talo ei tahdo valmistua :/ eli mies jänistää kunnes talo tulee valmiikksi vaikka se onkin melkeen valmis.. ens viikol kotiutuu koira vauva:Heartred
 
Vähän kuulostaa tekosyyltä pitkittää yrityksen aloitusta mieheltäsi tiada. :meh: Toivottavasti saatte pian talon valmiiksi ja pääsette yrittämään. Toivottavasti koiravauva ees vähän helpottaa vauvakuumetta sitä odotellessa. :Heartred
 
Paranemisia Vargynja! Onneksi pääsitte kuitenkin vapputorille ja lepoakin vielä tiedossa. :happy:

tiada, Onpa jännittävää kun saatte uuden karvaisen perheenjäsenen :Heartred Vaan miehesi venkoilu yrityksen suhteen ei niin kiva juttu. :sad001

Meillä alkoi toukokuu miehen pitkillä vapailla ja perheen kanssa yhdessä touhuten. Vappukin meni rauhallisesti. Onneksi osui sadepäiväkin tähän väliin, niin oon hetkeksi voinut edes unohtaa allergiat.
Kärsiikö täällä muut?
Oon vielä siitä onnellisessa asemassa, että ilmeisesti imetys vielä vaikuttaa enkä reagoi niin pahasti kuin voisin.
Mulla on pian ensimmäinen pt tuntikin, joten pääsee vähän reenin makuun :salut

Tympäsee kun taas on se aika kuukaudesta että tuhruttaa jo kolmatta päivää, sillail pyyhkiessä vähän ja oottelen vaan et joko se täti tulee, argh! :bounce
 
Miitu, Minä kärsin! Huomasin saman, että imetyskesinä ei ollut allergiat niin pahana, vaikka söin vaan jotain perus zyrtecciä tms. mitä nyt sai ottaa. Eikä muistaakseni silmätippoja tarvinnut ollenkaan. Nyt on tulossa eka kesä pariin vuoteen, kun en imetä. Nyt jo ollut käytössä yli kuukauden Kestine vahvempi, silmätipat ja nenäsuihke joka päivä. Hätsiu!

Me käytiin lapsen kanssa tokaa kertaa shoppailemassa tällä viikolla, ei mitään ongelmia! Tähän siis kuului myös ensimmäinen autoajelu viereiseen kaupunkiin kahdestaan ilman välipysäkkejä, oisko noin 45 km. Wau! Kiva kun ei enää vain huuda eikä tarvitse vähän väliä olla laittamassa nukkumaan.
 
Itsekin voisi pitkästä aikaa kirjoitella.

Mä sairastin just vapun alla vatsataudin ja vieläkään olo ei ole ihan normalisoitunut :hungover: Onneksi perheen miesväki säilyi tauditta... Tottakai heti perään tuli myös menkat, kivut oli tosi kivat kun oli vatsa muutenkin hellänä :meh: Meillä ei ole yritys vielä alkanut koska on jotenkin niin paljon ollut hässäkkää eikä ole tuntunut ns. Luontevalta vielä. Katsotaan tilanne jos seuraavien menkkojen jälkeen antaisi elämän yllättää :angelic: Välillä on tosin vähän lipsahdellut tuo ehkäisyn käyttö eli taitaa mieskin pikkuhiljaa olla valmis. Kaveripiirissä on nyt tosi paljon odottajia niin kuume on välillä melkoisissa sfääreissä :grin
 
Minä kanssa vähän kärsin siitepölyjä. Enimmän aikaa sinnittelen ilman lääkkeitä, mutta välillä iskee oireet sitten senkin edestä. Mulla pahin aika on ihan alkukevät. Olen itse määritellyt että paju ja leskenlehti aiheuttaa oireita.

Uh, vatsataudit on kamalia. Toipumisia Niittipyssy!

Mua turhauttaa, kun kierrot tuntuu nyt olevan järjestään pitkiä. Menkat oli viimeksi huhtikuun alussa ja oviksen olin huomaavinani kuun lopussa, ~kolme viikkoa menkoista siis. Kiva jos kierrot vieläkin tätä luokkaa sitten kun pääsee yritäämään asti. :meh:
 
Minäkin taidan palata tänne yritystä odottaviin. Tänään ultrassa käyty ja varmaa oli se että viikolla 7 olevaa alkiota ei löytynyt. Kohdun limakalvot kuitenkin selkeesti paksuuntuneet. Lääkärin mukaan mahdollisesti mennyt kesken pääsiäisenä ja sen jälkeen uudestaan raskaana tai sitten vaan tyhjentynyr huonosti keskenmenon jälkeen. Itse en usko että voi olls uudelleen raskaana, koska todennäköisyys sille että ehkäisystä ja imetyksestä huolimatta tulisi raskaaksi kahdesti tällä petonheiluttelu tahdilla on niin olemattoman pieni. Nyt vaan toivon et tyhjenis loppuun nopsasti luonnostaan.

Kyllä itselläkin vähän vauva kuume tässä laantui. Tai lähinnä kun ajattelee tuon meidän pikkuneidin kannalta niin pakko odottaa vielä vähän aikaa. Eli jos sitä palais siihen suunnitelmaan että syksyllä voitaisiin alkaa yrittää.
 
Pahoittelut ronsu!

Täällä odotetaan kuumeisesti menkkoja alkavaksi, tänään kp 30/29. Kierto aina ollut onneksi erittäin säännöllinen, toivotaan ettei nytkään tarvii odotella. Yritys päästään ensi kierrossa aloittamaan vihdoinkin.
 
Pahoittelut ronsu. :sad001 Toivottavasti nyt edes tyhjenee pian luonnollisesti. Tsemppiä!

Toivottavasti siellä ei nyt kierto venähdä Enni. Onnea yritykseen! :)
 
Pahoittelut ronsu!

Ja toivotaan että Ennin menkat sieltä pian alkaisi ja tsempit yritykseen!

Tänne ei mitään uutta, lukemassa teiän juttuja yritän käydä aika ajoin, kommentoiminen on vaan jäänyt.
Onko kellään muulla tapana katsoa raskauslaskureista mikä oisi laskettu aika jos siitä kierrosta raskautuisi? Tää on mun pikku "harrastus" näin yritystä odotellessa :D
 
Tiuhtimus, jep sama tapa täälläkin ! :joyful:

Ovista odottelen tän viikon loppuun tai heti alku viikkoon, toivottavasti päästään kunnolla hyödyntämään:wink niiin kauhea vauvakuume taas päällä..:rolleyes:
 
Jep samma här!
Kyllä sitä tulee vilkaistua.. :grin

Pahoittelut ronsu :sad001 Toivotaan että vuotelis itsestään pois.

Ja toivottavasti Ennin kierto ei kovin veny ja pääsette pian yrittämään! :happy:
 
Heipsis! Liityn tänne joukkoon seurailemaan. Meillä on vajaa kaksi vuotias tyttö ja minä toivoisin kovasti toista lasta perheeseemme. Mies on kertonut olevansa hyvin tyytyväinen yhteen lapseen, eikä koe tarvetta yrittää toista. Tämän ensimmäisen tekemiseen meni kaksi vuotta ja minulla yli 35 ikää. Mies ei ole kuitenkaan kieltäytynytkään yrittämästä toista. En ole häntä painostanut, mutta kova halu ja kaipuu vauvaan on. Pelkään etten tule enää raskaaksi, kun viimeksikin oli niin pirun vaikeaa. Ollaan touhuttu sängyssä puoli vuotta ilman ehkäisyä ja siitä kolmen kk ajan olen varmistanut, että ovuloin. Kaikki näyttää olevan kohdillaan, mutta eipä ole mitään tapahtunut. Ei edes myöhässä olevia kuukautisia. Eipä tuo mies tunnu kovin paljon pelkäävänkään uutta raskautta, kun niin rohkeasti ilman ehkäisyä touhuaa :-) ehkä hän ajattelee, että luonto päättäköön tuleeko lisää. Minä taas mielelläni hakisin keltarauhashormoni reseptin, kun se viimeksikin auttoi eniten raskautumisessa. Mutta eipä näistä asioista voi yksin päättää.. Pitää malttaa mieli ja odottaa.. Voivoi.. Se on niin vaikeaa minulle..
 
Tänne ei mitään uutta, lukemassa teiän juttuja yritän käydä aika ajoin, kommentoiminen on vaan jäänyt.
Onko kellään muulla tapana katsoa raskauslaskureista mikä oisi laskettu aika jos siitä kierrosta raskautuisi? Tää on mun pikku "harrastus" näin yritystä odotellessa :D

Juuh, eikä vain siitä kierrosta vaan saatan kurkkia muutamia kuukausia eteenpäinkin (oletettuun yritysajankohtaan) :grin

Tervetuloa sankaritar! :)
 
Tervetuloa oman elämän sankaritar! :) Toivottavasti miehesi lämpenee pian vauvan tekoon ja saatte pian vauvan. Kuulostaa hyvältä ettei kuitenkaan ole ehkäisy käytössä. :)

Täällä taas sairastetaan. Lapsella nousi eilen kuume kesken hoitopäivän ja tänään itsekin heikossa kunnossa. :sad001
 
Tervetuloa :) meille kotuiutui eilen koira vauva ja meijän peiton heilutus on hiipunut minä haluisin,mut mies ei :/ mäkin harrastan sitä et katon koska olis laskettu
 
Takaisin
Top