Mulla vaihdellut neuvolantäti yhtenään! Hieman rasittavaa kun kuitenkin aina joutuu sitten ne samat asiat jauhaa ja tuiki tuntemattomalle.
No nyt sain molemmille pojille vielä 1v ja 3v ajat meidän omalle tädille ennen muuttoa.
-
Tosiaan, kuopuskin täytti eilen jo 1v, ei oo vauvaa enää meillä virallisesti, vaikka onhan tuo mun vauva.
Tänään miehen kanssa tulee 10 yhteistä ja onnellista vuotta
Sen ihmisen voi löytää sieltä vielä kaikkien vuosienkin jälkeen, kun me ollaan taas kuin vasta rakastuneita
Meillä oli viime syksynä isoin kriisi koko yhdessäolon aikana ja silloin me sovittiin että tätä päivää ei juhlita, ellei me aiota olla tässä loppuun asti. Kriisienkin ja vaikeiden aikojen jälkeen voi tosiaan löytyä se toinen ja rakkaus ja kaikki aivan uudella tavalla!
Nää vuodet on varmasti pienten lasten kanssa kaikista raskaimpia, ja joskus jäljellä ei ole muuta kuin tahto, mutta sekin nähtävästi riittää ja tuo lopulta mukanaan kaiken muunkin, joten hang in there!
Ja nyt me pakkaillaan kimpsuja ja kampsuja, kun muutetaan takaisin PK-seudulle päin.
Siellä meillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa kyllä.
Mies aloittaa uudet työt ja itsekin pikku hiljaa varmaan palailen työelämään vuoden vaihteen jälkeen.
Eli siis, päätettiin nyt jarrutella sitten kuitenkin kolmosen kanssa.. Todella haikeaa.
Tää muutto tuli kuitenkin vähän puun takaa ja tuntuu että koko elämä nyt muuttuu ihan todella paljon. Tehdään kumpikin miehen kanssa vain muutamia vuoroja, joten aikaa toki jää myös perheelle ja kummallekin toteuttaa omia haaveita ja harrastuksia.
Aiotaan nauttia nyt tulevasta muutamasta vuodesta ja keskittyä täysillä näihin kahteen palleroon.
Tämä nyt oli se paras ratkaisu ettei koko elämä mene aivan älyttömäksi suorittamiseksi.
Joskus jos vielä olen raskaana, haluan myös nauttia siitä ja vauva-ajasta eri tavalla. Ehkä kun pojilla kouluikä lähempänä. En tiedä, osa musta sanoo ettei sitä kolmatta sitten tehdä enää edes.. Mies haluaisi vielä ehdottomasti, joten en sano ei koskaan.
Ja meillä ei mitään hormonaalista tms ehkäisyä ookkaan käytössä, sen puolesta raskaus ei oo täysin 100% poissuljettu. Aikomuksenani hankkia steri joskus tulevaisuudessa/tai kolmannen jälkeen, koska mulle ei tosiaan mitkään hormooniehkäisyt sovi, eikä edes suositella.
Joka tapauksessa, täällä varmasti aika ajoin kuikuilen teidän kuulumisia ja toivon kaikille plussatuulia kun sen aika kullekin koittaa!