Kiitos Majalis! Mulla on rintasyöpää molemmin puolin sukua 3 eri sukupolvessa ainenkin kaikilla naisilla, mutta vain toiselta puolelta löydetty nyt tuo geeni. Päivä ja hetki kerrallaan kun muistaa elää, eikä murehdi suotta tulevaa. Mun mies ihanasti sanoi että sitten jos/kun aika on niin taistellaan viimeiseen hengenvetoon ja jokainenhan sen joskus joutuu vetämään, vaikkapa sitten vanhuusvuosinaan. :)
Niittipyssy, Itsekin mietin että tuskinpa kakkonen tulee kerta heitolla kuten esikoisen kanssa, vaan niin kävi. Pieni varoituksen sana
Mutta siis itse testasin ovulaatiota 2x / pvä ja raskauskeijun herkät ovistestit on mulla näyttäneet oviksen kohdalla aina kirkuvan plussan! Esimerkiksi pc ovistesteillä en saanut näkyviin.
Omaa napaa: Kp 35/34 alkoi mulla sitten menkat. Synnytyksen jälkeen mulla on ovis yleensä kp 23 ja kierto 34 päivää, eli suht säännölliseksi muuttuneet.
Mies vähän vihjaili että josko me aloiteltaiskin yritystä jo ensi kierrosta kun ovis taitaa osua meidän 10 vuotispäivän kohdille.
Onhan se ihana ajatus! Vaan tännekkin nyt tosi paikan tullen on sitten iskinyt tuo eipäs juupas -vaihe
Enni, Ihan todella hieno juttu että vihdoin pääsit sinne keskustelemaan! Luulen että saat sieltä paljon apua, olen ainenkin kuullut positiivisia kokemuksia. :) Mutta tietysti parisuhteessa on kaksi osapuolta ja tämä toinen ei taida haluta osallistua siihen? Mitkä ovat tällä hetkellä ajatuksesi itse, kun mies ei suostu mukaasi?