Yritin nyt lueskella hieman ketjua taakse päin että saisi vähän kuvaa teidän jokaisen tilanteesta ja ketä kaikkia täällä on!
Se nyt on selvää ettei vauvakuumeelle ole mitään järkisyitä.
Se tunne on niin
Ja sitä "oikeaa hetkeä" ei koskaan ole. Itse luotan siihen että asiat järjestyvät. Aina.
Meillä on esimerkiksi nyt se tilanne että mies joutui työttömäksi vähän sen jälkeen kun aloin odottaa kuopusta. Mutta onni onnettomuudessa, jouduin vuodelepoon raskausaikana ja hänestä oli silloin iso apu kun pyöritti koko taloutta + tietenkin nyt esikoisen ja kuopuksen kanssa kotona, yksi lisäpari käsiä ei ole liikaa. Vietetään oikein antoisaa perheaikaa ja jos työtön pitää olla niin nyt on paras hetki sille koskaan.
Mieli voi hyvin myös muuttua, joten siitä ei kannata lannistua jos mies ei heti oo sata lasissa mukana.
Oma mies on ainokainen lapsi ja tuumi esikoisen aikaan että yksi riittää. Sitten kuitenkin alkoi joskus pehmetä ajatuksesta toisellekin.. Ja nyt hän on se joka puhui kolmannesta ensin ja olisi jo nyt valmiina. Hänellä siis pahempi vauvakuume tällä hetkellä kuin itsellä
Mua toppuuttelee se eniten että koen ettei mun kroppa ole vielä valmis. Takana imukuppisynnytys kaavintoineen, jonka seurauksena yhtä sun toista pientä vaivaa.
Ja molemmissa raskauksissa on ollut riski ennenaikaisuudesta. Kuopuksesta johti ihan vuodelepoon. Pelottaa sekin hieman että miten sitten kolmannen kanssa.. Oon äärettömän kiitollinen jo kahdesta terveestä lapsesta, jotka vaikeiden raskauksien jälkeen kuitenkin pysyivät masussa sinne 40+2 ja 40+4.
Vargynja, Teillä on ollut kovin raskas tilanne
Millainen miehesi tilanne on nyt? Ja miten itse jakselet kaiken keskellä?