Heippa, tuunpa minäkin vähän juttelemaan tänne vaikka oma yrityksen odotus on jo loppusuoralla!
Meillä on 7/17 syntynyt esikko ja siitä asti kun hän on ollut suunnilleen 3 kk oon jo kuumeillut seuraavasta. Tai no, heti synnytyksen jälkeen tiesin, että haluan ehdottomasti vielä lisää lapsia. Järkisyistä kuitenkin miehen kanssa sovittu, että seuraavan yrittäminen aloitetaan kun esikoinen lähempänä yhtä vuotta, että mahdollinen kakkonen syntyisi ensi vuoden puolella ja esikoinen olisi lähempänä kahta vuotta. Ehdin myös välissä käydä töissä tienaamassa rahaa, että sitten tulevaisuudessa voisin mahdollisesti olla pidempään kotona.
Miehen toiveissa lapset olisi sitten siinä (täyttää tänä vuonna 38 ja on toivonut että lapset ois kasassa ennen kuin 40 tulee mittariin...) itsellä ikää 28 ja puolisalainen haave kolmesta lapsesta. :angelic: Mies ei ole tyrmännyt täysin, mutta ajattelee järjellä raha- ja tila-asioita. Vaikka meillä on kyllä iso okt, että se ei tuota ongelmia, lähinnä autoasiat ja tietysti se lapsiin kuluvan rahan määrä. Hänestä kaksi tuntuu sopivalta, itse oon aina nähnyt itseni kolmen lapsen äitinä. Mutta katsotaan, eikä mennä asioiden edelle!
Vauvakuume on kyllä niin raastava tunne, että siinä ei järkisyillä ole mitään sijaa! Tammikuusta lähtien kuume on ollut jo niin jäätävä, että nyt kun viimeisiä kuukausia ennen uuden yrityksen suunniteltua aloitusta viedään, en tiedä miten päin olisi
varsinkin kun imetyksestä huolimatta kiertokin näyttäisi nyt jo aikalailla tasaantuneen.
Eli osaan samaistua teidän muiden "pysäkillä" olevien fiiliksiin ihan täysin! Tsemppiä, itse huomasin että odotellessa oisi paljon järkevämpää viettää aikaansa mm. jossain muualla kuin tällä palstalla (
). Ja kun näitä asioitahan ei voi kuitenkaan ikinä suunnitella (vaikka toki haaveilee ja suunnittelee kuitenkin).