Yritystä odottavat

Heippa ja hyvää uutta vuotta kaikille! :)
Mulla oli rankan syksyn jälkeen ihanan rentouttava joululoma, mutta teki kyl tiukkaa palata takaisin kouluun tänään! Onneksi enää puoli vuotta jäljellä.. Vauvakuume sen sijaan vain kasvoi tossa loman aikana, ja tässä taas ovulaation lähestyessä miehen hermot on koetuksella, kun mun on pakko joka välissä ehdottaa, mitä jos vähän aikaistettaisiin yrityksen aloitusta, vaikka ollaan kyl yhdessä päätetty et vasta touko-kesäkuussa aikaisintaan. :grin En mahda itselleni mitään! Tää kaava taitaa toistua nyt sit joka kuukausi yrityksen aloittamiseen asti :happy8
Ehkä saan ajatuksia vähän pois vauvahaaveista, kun päätin aloittaa juoksemisen pitkän tauon jälkeen. Viimeiset raskauskilot olisi tavoitteena saada nyt vihdoin tiputettua liikunnan lisäämisellä ja herkuttelun vähentämisellä. Muuten syön kyl monipuolisesti ja terveellisesti, mutta nyt varsinkin joulun jälkeen herkuttelu lähti aivan käsistä vaihteeksi:oops:
Hyvää uutta vuotta sinnekin, tsemppiä raskauskilojen pudotukseen ja juoksun aloittamiseen. Onneksi ei ole enää pitkä aika koulua jäljellä, voihan se olla että mieskin innostuu yrityksestä jo aikaisemmin:happy:
 
Mullakin vikat raskauskilot istuu tiukassa. Joulun jälkeen en oo vaakalle uskaltautunut vielä, vaikka herkuttelun oon kuriin saanutkin, ainakin hetkellisesti. :smiley-ashamed008 Juoksemista ei kroppa enää mulla tunnu kestävän, si-nivel muistuttaa heti olemassa olostaan. Voi olla tekniikkajuttukin kyllä, mut ei ennen raskautta ollu ongelmia. Harmittaa.

Omaa tilannetta vähän. Ollaan laiskuuttamme menty keskeytetyllä pari kertaa, koska olevinaan pitkä matka yläkertaan hakemaan kortsu :bag: Harmi vaan, kun ei oo ovulaatiosta, saati koko kierrosta mitään hajua, mutta varmaan voi vähän jännittää, jos ei ala menkkoja kuulua... :rolleyes: Jos se ihmevuoto kp9 oli ovis, niin mahkut on, tai jos se oli random mahakramppi kp15 aikoihin, niin, no, silloinkin voi olla pieni mahdollisuus, hups... :smiley-ashamed005 Elämme jännittäviä aikoja, kp23. Sovellus tarjoo eiliselle ovista, mut on varmaan sen kkm:n jäljiltä aika mahdoton ennustaa.
 
Tsemppiä heitsu, sullapas on ollut nyt kaikenlaista! Toivottavasti asiat selviää parhain päin. :)

Meillä onkin näköjään melko samanikäiset lapset, mulla tyttö syntyi toukokuussa -19, vaikka la olikin huhtikuussa. Kyllä mä välillä mietin, että hullun hommaa haaveilla edes toisesta muksusta, kun on ton yhdenkin uhmaikäisen kanssa tekemistä :woot: Mut oishan se ihanaa, kun olis taas pieni vauva talossa. Saattaahan se toki olla aika erilaista, kun on taapero myös menossa mukana. Meillä muuten lopetettiin yösyönnit ihan vasta äskettäin, 1v7kk iässä, aika luksusta kun saa nukkua taas yönsä kokonaan, ois ehkä voinu jo aiemminkin sen homman hoitaa, vaikka ei syönytkään, kuin kerran yöllä ja sit aamuja venytettiin tissillä :rolleyes:[/QUOTE


Ompas kiva juttu meillä poika synty maaliskuussa ja LA oli kesäkuussa pikkukeskosena synty ja asutaan Helsingissä.
 
Kuulumisia jälleen. Nyt menee 118kp. Neurolta sain ajan tulla heidän polille ens viikolle. Sen tiedän pitkäaikaisen lääkkeen purkuun liittyy neurologin mielestä suuret riskit ja oireettomana voin hyvinkin olla lääkityksen ansioista ja eihän sellaista tilannetta kukaan halua jos toimintakyky itellä menee huonoksi. Laihduttamiseen otin kaveriksi nyt fitfarmin keto49 valmennuksen. Kierto asian kanssa tk aika myöskin tälle kuulle miten oli suunnittelussa kesällä, että sappi ja neuro asia ekaksi tämä gyne asia sen jälkeen. Aion tästä haluttomuudesta ja kuivuudesta samalla puhua, kun kuukautiskierto asian kanssa menen. Mies aloittanut opintojaan lähi koulussa ja kävi siviilipalvelusta varten terveystarkastuksessa ja yllätys yllätys yksi vanha kremppa voi kääntää pois hänet siviilipalveluksesta ja armeija pakosta saisi vanhan vian takia vapautuksen ja normaalisti saisi jatkaa opintoja :)
 
Heips tännekkin. Pitkään aikaan ei olekaan tullut käytyä lukemassa kun sovittiin, että aletaan yrittään "sitten joskus". Mulla raskauskilot kaikki tallessa, koska ahdistus, väsymys ja ruoka :banghead: Pikkuhiljaa niitä alan pudotteleen ja samalla päätettiin jättää ehkäisy pois miehen kanssa (tähän mennessä keskeytetty yhdyntä) ja mennä tjot meiningillä eteen päin. Varsinaista yritystä ei aloiteta siis. Mitenköhän tonkin toteuttaa omassa päässään ettei vaan vatvo raskautumista. Kuitenkin kun esikoista yrittämällä yritettiin ja 1,5vuotta meni plussaan pillereiden lopetuksesta.
 
Hyvää tätä vuotta kaikille! Mulla on nyt pari päivää ollut vähän ihme olot navan alusessa. Ja tänään huono olo. Kierto alkoi ennen vuoden vaihdetta, nyt jännään tuleeko 2. vaiko.... :smiley-angelic001 Olis aika helmi jos nyt tärppäis niin olis tukevammilla viikoilla ku työt alkaa ja on helpompaa sanoa esimiehelle asianlaita (en voi siis mennä omiin töihin raskaana...).
 
Kuitenkin sitä samaa mahatautia jonka sain reissussa pari viikkoa sitten :shifty:.

...mutta saahan sitä aina toivoa :smiley-angelic001...
 
Puhaltelen plussatuulia täältä Hankikanto! :gen014

Itsehän soitin viime viikolla neuvolaan ja laitoin itseni kapselinpoistojonoon samalla kun varasin kuopukselle 2-vuotisneuvolan. No, tilasin samalla satsin kortsujakin, mutta jos sitä saisi jossain vaiheessa tuon ukon suostumaan siihen että jos niitä ei tarvittais :smiley-angelic006

Vaikka onhan tässä vielä aikaa siihen kun olisi ees ajankohtaista ottaa koko asia puheeksi, nimimerkillä oon ollu kaks viikkoa uudessa työssä ja koeaika ois tosiaan sen 6 kk :laughing021 pitkät kaks viikkoa, alko jo tuntua siltä että kyllähän tässä vois alkaa raskautumista haaveilla (töissä on kyllä ollu ihan kivaa, paljon uutta toki mutta voi jee tätä vauvakuumetta, roikun tyyliin joka ilta täällä foorumilla kyttäämässä toisten kusitikkuja :laughing025)
 
Oi vitsi Haukikanto, pidän peukut pystyssä plussan puolesta. Sellanen 9kk mahatauti :dummy:

Mulla on nyt varattuna kierukan poisto kuukauden päähän, en vielä tiedä ostelenko kortsuja vai uskalletaanko heti ryhtyä yrittämään. Aikaisemmin en ole kahta kertaa miettinyt ja nyt ihan yliajattelen koko juttua samalla kun haaveilen potkuista ja vatsan kasvatuksesta :hilarious: Mulla on Huomio vähän sama homma, joka ilta kyttäämässä forumia :grin Toivottavasti saat ukon pian mukaan yritykseen!
 
Oi vitsi Haukikanto, pidän peukut pystyssä plussan puolesta. Sellanen 9kk mahatauti :dummy:

Mulla on nyt varattuna kierukan poisto kuukauden päähän, en vielä tiedä ostelenko kortsuja vai uskalletaanko heti ryhtyä yrittämään. Aikaisemmin en ole kahta kertaa miettinyt ja nyt ihan yliajattelen koko juttua samalla kun haaveilen potkuista ja vatsan kasvatuksesta :hilarious: Mulla on Huomio vähän sama homma, joka ilta kyttäämässä forumia :grin Toivottavasti saat ukon pian mukaan yritykseen!
Kiitos. Mutta no se oli ihan oikeasti likaisesta vedestä, joo, Suomessakin mahdollista, "mausta sen muistat" vai miten se meni....

Toivotaan, että plussa sieltä tulisi:love7
Koska meinaat testailla?
Kiitos, vähän epäileväinen fiilis kuitenkin. Tosin plussa tulee usein hyvin heti jos toipuminen on valmis... Ellei sitten ole ovis nyt?
Täs pohdin juuri, 1.5testiä käytettävissä. Aamuisin en oikein ehdi testata mutta nyt on varmasti liian aikaista iltatestille. Ehkä ens kuun alkuun pitää malttaa...kun voihan se kp1 sieltä tulla taas, vastahan oli eka kerta sopivasti uudeksi vuodeksi...
 
Kiitos, vähän epäileväinen fiilis kuitenkin. Tosin plussa tulee usein hyvin heti jos toipuminen on valmis... Ellei sitten ole ovis nyt?
Täs pohdin juuri, 1.5testiä käytettävissä. Aamuisin en oikein ehdi testata mutta nyt on varmasti liian aikaista iltatestille. Ehkä ens kuun alkuun pitää malttaa...kun voihan se kp1 sieltä tulla taas, vastahan oli eka kerta sopivasti uudeksi vuodeksi...
Jännäillään täällä sun kanssa:happy:

Täällä normaalisti notkutaan kanssa foorumilla joka ilta, tällä viikolla kiireitten takia nyt vasta kerkesin ekaa kertaa:oops::rolleyes:
 
Veikkaan ovista. :) Koska jos olis tärppi, vollottaisin kaikesta kummallisesta. Puolikas luiska oli nega. Tosin taapero ehti häsäämään väliin ja se uiskenteli lavuaarin lammikossa hetken mutta ehdin vilkaista sitä eka :hilarious:
 
Taidan ankkuroitua tänne, moi vaan!:shy:
Haluan kolmannen lapsen, vaikkei todellakaan olisi järkevää tässä elämäntilanteessa, mies ei halua lähitulevaisuudessa ainakaan, jos ikinä. Muutettiin just miehen ylennyksen perässä ja tässä talossa ei ole hissiä, portaissa olisi siis vaikeaa ja seuraavatkin mahdolliset lapset tulevat syntymään sektiolla, lisäksi pahat liitoskivut raskaana ja tukiverkko jäi vanhalle paikkakunnalle (vaikkakin auto ja juna kulkee ja kerran viikossa-kahdessa on kyllä apua saatavilla kun mummi hoitaa lapsia). Laitettiin juuri muuton yhteydessä vauvakamat myyntiin. Että tässä järjettömässä ja älyvapaaassa vauvakuumeessa odotan, että lapset kasvavat, tulee muutto takaisin Helsinkiin ja että mies näyttää vihreää valoa kolmoselle. Minkäs sille kuumeelle voi kun ei järkeä tunnu löytyvän:wacky:
 
Taidan ankkuroitua tänne, moi vaan!:shy:
Haluan kolmannen lapsen, vaikkei todellakaan olisi järkevää tässä elämäntilanteessa, mies ei halua lähitulevaisuudessa ainakaan, jos ikinä. Muutettiin just miehen ylennyksen perässä ja tässä talossa ei ole hissiä, portaissa olisi siis vaikeaa ja seuraavatkin mahdolliset lapset tulevat syntymään sektiolla, lisäksi pahat liitoskivut raskaana ja tukiverkko jäi vanhalle paikkakunnalle (vaikkakin auto ja juna kulkee ja kerran viikossa-kahdessa on kyllä apua saatavilla kun mummi hoitaa lapsia). Laitettiin juuri muuton yhteydessä vauvakamat myyntiin. Että tässä järjettömässä ja älyvapaaassa vauvakuumeessa odotan, että lapset kasvavat, tulee muutto takaisin Helsinkiin ja että mies näyttää vihreää valoa kolmoselle. Minkäs sille kuumeelle voi kun ei järkeä tunnu löytyvän:wacky:
Tervetuloa mukaan vaan :) Toivotaan, että kaikkien miehet vielä muuttaa mielensä vauvojen suhteen :love7

Toppuuttelin nyt omaa vauvakuumetta sillä, että päätin pudottaa painoa 16 kg ennen kuin raskautuisin. Sanoin asiasta miehellekin niin ei sanonut juuta eikä jaata, mutta ei siis tyrmännytkään. Tai ehkä se ajatteli etten onnistu ikinä :laughing025Syksyn ja talven aikana oli painoa päässyt kertymään +8kg:banghead: ja sitä edeltävästi olin tiputtanut 16 kg. Uusilla työkuviolla oli tähän oma osansa, mutta nyt olisi siis melkoinen urakka taas edessä:wacky:
 
Mäkin voisin tulla tänne puolelle. Tyttö on ens lauantaina 6kk ja kuumeilu on nyt jo kovaa sekä mulla että miehellä. Sektion takia joudutaan odottamaan yrityksen aloittamista ens heinäkuuhun. Tarkoituksena olis päästä raskautta edeltävään kuntoon ennen sitä, kun tällä hetkellä oon aika rapakunnossa ja kilojakin jokunen tiputettavana :grin
 
Mäkin voisin tulla tänne puolelle. Tyttö on ens lauantaina 6kk ja kuumeilu on nyt jo kovaa sekä mulla että miehellä. Sektion takia joudutaan odottamaan yrityksen aloittamista ens heinäkuuhun. Tarkoituksena olis päästä raskautta edeltävään kuntoon ennen sitä, kun tällä hetkellä oon aika rapakunnossa ja kilojakin jokunen tiputettavana :grin
Tervetuloa mukaan :)
 
Takaisin
Top