Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauveli toivotaan että jomottelut on mieluummin raskaudesta kuin menkoista johtuvaa. :)

Mulla ovis kivut tuntu tällä kertaa aluksi selkeästi vasemmalla puolella viiltävänä ja myöhemmin jomotteli enemmän oikealla puolella. Voiko se jomottelu olla enemmän kohdun alueella...

Suvetar mulle kävi myös kerran tuttavan luona niin, että kun hän kysyi vauva haaveista rupesin itsellekkin yllätyksenä itkemään. Hänen lapsetkin oikein säikähti että mitä tuo täti itkee. Kyllä se niin arka paikka välillä on. :( toivottavasti saat uuden plussan nyt! Tietenkin järkevä neuvo ois odottaa testaamista huomiseen, mutta testejä saa aina uusia jos se testaaminen antaa mielen rauhaa! :) mutta tule ainakin heti ilmoittamaan! Mua jännittää sun puolesta jo! :P

Mimmu olisipa joku sana tai lause, mikä helpottaisi ahdistustasi :( minä jaksan kyllä edelleen uskoa että sulla on mahdollisuudet kyllä! ♥

Mimmu, tää on helpommin sanottu kun tehty mutta yritä olla stressaamatta liikoja :Heartpink

Vitsit kun osaiskin vaan ottaa nää puuhat ihan rennosti. Unohtaa vaan kaiken maailman kp:t, ovikset yms. Ja aina kun tekee mieli niin hyppää vällyjen väliin ja sit joku kerta huomaakin että hetkinen... Mullahan on menkat myöhässä. Pitäisköhän testata. No en testaa vielä kun menkat alkaa kumminkin kohta. Oho sehän on plussa :grin mä oon onnistunu käyttämään tota taktiikkaa kolme kertaa joten miksei se neljäskin onnistuis mutta tää foorumi sotkee sitä kuvioo :p

Sepä se, kun vaan osaisi :) varsinkin, kun en voi tilanteelle mitään.

En tiiä. Ehkä mulla ressaa sekin, että edellisen km:n jälkeen tärppäsi heti toisesta kierrosta, joka siis olisi nyt. Ja mä olen hyvin tietoinen, ettei toistamiseen käy semmoinen onni. Tämmösinä päivinä mietin, että ehkä meille ei vaan ole tarkoitettu toista lasta ja ollaan vaan idiootteja, että edes toivotaan :(

No, ehkä huominen on parempi :)

Mua ahdistaa tällä hetkellä se että lauantaina tosiaan olisi ollut tämän viimeisimmän raskauden laskettu aika :sad001 samana päivänä on sukulaisen hautajaiset, joten taidan hiljaa mielessäni pitää kahdet. Aika on mennyt loppujen lopuksi todella nopeasti. Liiankin nopeasti. Ehkä helmikuu on mulle parempi kuu :rolleyes: yritän pitää lippua korkeella, mutta aina minäkään en sitä jaksa kannatella. Mutta parhaani teen :)

Jaksamisia Anskunen, raskas viikonloppu tulossa. Meillä myös olisi lauantaina ollut tyttären laskettu aika, eiköhän se asia pyöri viikonloppuna mielessä.

Raskas viikonloppu tulossa, totta tosiaan.

Pöh ja höh Mimmu, sanon vaan :sorry: mille päiville sulla yleensä osuu ovis?

Mimmu; Eiks se ovulaatio kp 10 ole se ihan minimi munasolun kehtittymisen kannalta? Siis, että voiskin olla ihan kelpoinen? Vaikka varmasti oman mielenrauhas takia olisit toivonut myöhäisempää ovulaatiota.

Jaksamista Anskuselle ja miukille.

Mulla on ovis normaalisti kp 12 ja kun munis kerkee vuorokaudessa kasvamaan sen 2-3 mm, on ero aika iso. Kyllähän lääkärit sanoo, että jos ovis tulee yli kp 10 niin hyvä mutta esim. mun oma gyne oli siitä kyllä huolissaan. Tätä vaivaa oli siis myös silloin, kun aloitettiin yrittäminen. Sain siihen siveydenpuupuristetta ja se siirsikin sen oviksen pari päivää myöhemmäksi. Viime kierrossahan ovis oli "vasta" kp 13.

Anskuselle ja miukille voimia raskaaseen viikonloppuun! :Heartred:Heartred Sydän teille molemmille!

Näin viime yönä ensimmäistä kertaa ikinä unta keskenmenosta. Istuin vessanpöntöllä ja katsoin pönttöön ja kaikki oli punaista. Raskaus oli unessa vasta aivan alussa.

Nännit kipeytyivät eilen, samaan tapaan kuin normaalisti oviksen jälkeen. Mitään ovisoireita en viikonloppuna havainnut, mutta todennäköisesti ovis on nyt kuitenkin ollut viikon myöhässä. Tänään meneillään kp 24, joten venähtää tämä kierto. Olen siis piinailemassa yhdessä sabetin ja Mimmun kanssa.

Olen ylpeä itsestäni. Pystyin tänään ottamaan puheeksi tuttavan raskauden, jonka huomasin vatsasta pari viikkoa sitten. Aiemmin en ole pystynyt sanomaan mitään. En mä nytkään onnitella pystynyt (mikä moukka!), mutta kuitenkin juteltiin, kuinka raskaus on edennyt ja lasketusta ajasta jne. Totta puhuen mua pelotti pirusti, jos tuttavan laskettu aika olisi osunut lähelle meidän keskenmenneen laskettua aikaa.

Aavistuksen negatiivisesta viestisisällöstä huolimatta mulla on hyvä ja rauhallinen olla. Ihan kuin olisin pystynyt vähän päästämään irti.

Starling hurja uni :( ei ollu varmaan kiva herätys. Ehkä alitajunta on nyt työstänyt ja hyväksynyt asian? Mukavaa kuulla että olo alkaa olla hyvä. Mulla samanlaiset tuntemukset. Katse on edessäpäin ja uusissa yrityksissä pikkuhiljaa :)

Toivottavasti helmikuu on plussatestien aikaa ja negat kuolee sukupuuttoon :P

Sabetti, en tiedä, voi olla. Eniten mua hämmensi se, kun heräsin unesta. Ei ahdistanut ja nukahdin samantien uudestaan. Parina viime viikkona on ollut samanlaisia uniongelmia kuin heti keskenmenon jälkeen, mutta viime yönä nukahdin heti uudestaan enkä jäänyt valveille. Tavallaan pystyi järkevästi ja ilman ahdistusta ajattelemaan, että se oli vain uni. Ja näin vastapainona näin alkukierrosta unta, että tein positiivisen raskaustestin. Näen hirveän vähän raskauteen tai vauvahaaveisiin liittyviä unia, joten tämä kierto ollut ihan kummallinen unien suhteen.

Olikin starling vastannu toiseen ketjuun että ei ole raskausoireita vaan ovis tullut myöhässä, ootko varma? Nuo unetkin kyllä jo vois kieliä plussasta :D mulla on nyt joku super optimistinen kausi menossa, tyrkytän teille kaikille mahdollisuuksia ja raskausoireita... :P toivon teille vaan sitä plussaa yhtä kovasti kuin itsellekkin! ♥

Sabetti, kyllä mä olen varma. Jokaisessa kierrossa keskenmenon jälkeen nännit aristaneet 2-3 päivää heti ovulaation jälkeen. Mutta toki raportoin, jos aristus muuttuu samanlaiseksi kivuksi kuin silloin, kun tulin kesällä raskaaksi.
Ihana, kun jaksat olla noin optimistinen ja tsemppaava! Enkä mäkään tässä mitenkään negatiivisilla fiiliksillä ole. Mutta on sellainen rauhallinen olo, ettei tässä mikään kiire mihinkään ole ja sitä paitsi mahdollisuus plussaan on, vaikka ovis oliskin ollut vasta menneenä viikonloppuna. :wink

Digitesti tehty: ei raskaana, kuten jo tiesinkin. Nyr sitten vaan ootellaan tätiä, että kierto ei menis ihan pyllylleen.
Mulla oli niin voimakkaita tuntemuksia toissa vkonloppuna, että arvelen, että ovis olikin vasta sillon. Muuten en ymmärrä niiden kipujen alkuperää.

Surin jo ekan negan tehtyäni, nyt ei tunnu niin ikävältä. Mut jos kierto ei ihan heitä häränpyllyä, niin meillä on seuraavat mahikset raskautua kesäkuussa.. Se on vähän apea ajatus :sad001

Starling, unimaailma on kyllä ihmeellinen.. Monia asioita voi käsitellä turvallisesti :)

Jaksamista jokaiselle!

Voi möh Suvetar, pahoittelut! Miksi teidän yritys venyy kesään? Sori mulla on mennyt ohi.

Se on sabetti hyvä, että pidät lippua korkealla, kun ainakin mä taas vaan synkistelen. :)

Mä puhistin eilen illalla kyynelkanavia ja nyt on vaan turta olo. Just pohdin, että vuosi sitten samaan aikaan mietin, että ihan kohta olen raskaana, koska kyllähän kroppa nyt tietää mitä tehdä. No, tässä sitä ollaan eikä kroppa toimi ollenkaan. Jos ensi kierrossa on sama tilanne, että ovis tulee näin aikaisin niin sitten istahdan taas gynen penkille enkä lähde sieltä ennen, kun saan clomireseptin käteen. Eli kohti helmikuuta :)

Mimmu, mies on ulkomaankomennuksella toukokuun loppuun ja käy tulevina kuukausina kaksi kertaa lomilla. Lomat (helmi- ja huhtikuussa) eivät osu otollisille ajoille, ellei joku mee ihan vinksin vonksin..

Takaisin