Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Timbe, ei nyt sentään. Täti kolkuttelee ovella. Taisit ymmärtää mun viestin väärin :grin

Minä jo luulin että olisi käynyt niin hieno juttu että olisit anskunen plussannut. Mutta kyllä se plussa vieläkin voi tulla ;)

Kyllä se plussa jäi haaveeksi, tässäkin kierrossa. Nimittäin kp 1, virallisesti.

No uutta matoa koukkuun :joyful: pääsin jo pahimman masiksen yli joten hyvillä mielin uuteen kiertoon vol. 123456 :grin

Esikoinen, musta vaan tuntuu että mies on hiukan mustis kun roikun niin paljon täällä :wink siks se foorumitaukokin voisi tehdä hyvää.

Timbe, kyllähän se plussa tietysti olis voinut tulla :rolleyes:

Voi harmi anskunen, mut hyvä että siellä ollaan jo valmiina uuteen kiertoon, toivotaan että se olis sit se tärppi kierto :)

Kyllähän tähän jää liianki helposti koukkuun, iteki on "pakko" seurata oman lasketun kuukauden odottajia ja nyt muutenki käyny enempi yleisesti täällä lueskelee, en oo oikee pahemmin mihinkää kirjotellu vaa.. mut päivät on nii hiljasia ku kotona vaa oleskelen yksinäni että eksyy helposti sit tänne..

Pahoittelut negatestien saaneille :sad001. Mutta hyvä kuulla, että Anskunen ainakin oot päässyt pahimpien fiilisten ohi.

Olen itsekin miettinyt että olisiko helpompaa, jos ei ihan joka vapaa hetki kävis täällä lueskelemassa, mutta mulla on myös vähän samat fiilikset et en tiedä pystyisikö silti oleen ajattelematta näitä asioita.

Eilen illalla katsottiin miehen kanssa 1001 Rikua ja siinä sai kyllä hyvät naurut ja vähän ajatuksia muualle. Aika terapeuttista..suosittelen :grin

Anskunen, minäkin oisin toivonu muuta ku tätin vierailua teille :sad001

ON: tätiä ei vielä näy. Odotan saapuvaksi hetkellä minä hyvänsä.

Anskunen; Pahoittelut pahattaren saapumisesta :sad001
Suvetar toivottavasti saa plussan :Heartred
Yritän pitää etäisyyttä tän foorumin kanssa,silti liian usein tulee katsottua et mitäs tänne.
Pah seuraavaksi täti tulee noin 3-5 viikon päästä,siihen asti yritän saada itseni kasattua.Et jaksaa taas letrojen ja muiden voimin toivoa. :sorry: Palaa käpy totaalisesti jatkuvan tuhrun kanssa. :angry4:angry5:angry4:angry5

Täällä testattu nega tänään aamulla. Kp 28/30-31. Toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy, mutta tän kierron suhteen on kyllä mun kirves jo kaivossa. Jotenkin taas niiiiiiin paska fiilis :(
Tsempit teillekkin.

Pahoittelut negoista ja kp1 :(

Taalla hcg oli torstaina jo vaan 69 eli nyt varmaan jo nollassa, vuotokin loppunu taysin. Kuulemma mielellaan pitais yks kierto odottaa jotta (jos heti tarppais) La on helpompi laskee... En usko etta heti kumminkaa tarppaa ku kumminki lahes vuos yritettii enne tota km plussaa.

Esikoinen2015: sulle piti sanoa, pahoittelut enkelista :( ja onnea matkaan etta seuraava plussa tulee syliin saakka.

Onpa nyt tylsiä uutisia. Pahoittelut Anskunen! Timbelle tsemppiä!

Toivottavasti Dikun tuhru alkaisi pian helpottaan!

Mä pähkäilen tikutanko ovista vai en. Mies lähtee matkoille tänään ja tulee ke iltana. Mulla pitäis olla ovis torstaina, kuten aina, joten en tiedä onko tikuista mitään hyötyä. Jos taas ovis tulee liian aikaisin niin sille ei vaan voi mitään. Ehkä mä silti varmistelen :)

Suvetar, mikä tilanne? Kuka nyt aloittaisi meidän plussa-aallon!?!

Ei mitään tapahdu. Aattelin et hehkutan tänne, että oon varmasti raskaana, niin varmasti alkaa tapahtua.. :p
Eli: rinnoista on hävinny se "menkkaolo" joka lauantaina oli päällä. Tunteikkuus on ihan eri tasolla ku normisti mihinkää pms-oireisiin liittyen. Että ihan ihan satavarmasti oon raskaana!!! :laughing025
Joopa joo..

DarkMimosa mekin tehtiin ekaa plussaa 1,5 vuotta, sit km:n jalkeen tarppas heti ekasta kierrosta, joten toivotaan teillekin yhta hyvaa tuuria! :) Sitahan ne sanoo etta km:n jalkeen usein tarppaa nopsaan uudelleen. Kylla se la sit ultrassa selviaa jos ei tuu niita menkkoja valiin. Ei muuta kun puuhastelemaan! ;)

DarkMimosa aloitat vain yrittämisen jos tuntuu siltä. Tuskin keho raskautua jos ei ole valmis :) tsemppiä♡

Timbe halaus. Tyhmä nega :(

Mimmu. Testaa vaan, eipähän tarvi arpoa osuiko kohdalle vai menikö ohi sitten kun on piinapäivät :) toivotaan että tulee tilauksesta vasta reissun jälkeen :)

Täällä dpo -1 :) pian saa alkaa tutkailla oloja :)

Anskuselle kaikki sympatia täältä :Heartred teillä on ollut niin kivinen tie, että todellakin toivon tämän olevan teidän kierto ja saisitte lopulta oman pikkuviiperin syliinne!

Myös muille tuhruista, menkoista tai muusta epätietoisesta tilanteesta kärsiville tsemppiä!

Täällä on ollut raskausoireita, aamuyöstä heräsin kaameaan nälkään eikä kahvi maistunut tänään. Muuten jees, muttakun oviskin olisi odotettavissa vasta loppuviikolle :p Pari päivää ollu hyvä fiilis, toivottavasti saan hyvän mielen pysyyn päällä loppukierronkin :)

Mäkin DarkMimosa sanoisin, että aloitatte, kun teistä tuntuu siltä. La kyllä selviää ultrassa, jos tärppi käy.

Mä ajatteli Sabetti, että tikutan huomenna ja keskiviikkona. Eilen talletettiin varmuudeksi ja sithän sitä kerkee keskiviikkona vielä. Tietää sitten helpommin milloin aloittaa keltsut.

Jellona :D Mä kanssa ihmettelin raskausoireita tossa menkkojen aikana :D Mä olen oikeesti sitä mieltä ettei niitä oireita kannata paljoa kuunnella.

Takaisin