Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauveli Kiitos kysymästä,hengissä ollaan.Eilen siis kotona tuon tyhjennyksen cytoteceillä(?) tein ja huhhuh oli kyllä todella järkyttävä kokemus.Kivut oli lähes sietämättömän,oksensinkin.Vuotoa ei juuri tullut mutta tänään jotain (anteeksi ällötys) vähän isompaa ulos tuli.Taustailen hetken,käyn kyllä kirjoituksia lukemassa välillä.Jotenkin olen nyt niin turta ja tuntuu ettei ole vielä mitään sanottavaa.En oikein itsekään tiedä missä mennään.Yritys kyllä tulee jatkumaan,mutta ensin varmaan hengähdetään hetki jotta päästään tämän yli ja toivo tulevaisuuteen taas palautuu.Nyt mielessä vielä menetys,kivut ja epäusko siihen että saadaanko me vielä joskus oma pieni.Ja pelko siitä tuleeko tämä toistumaan.kovin negatiiviset ajatukset vielä,mutta toivottavasti fiilikset paranevat.Anteeksi omanapailu,mutta muuhun ei tällä hetkellä pysty.Palailen kunhan olot helpottaa.

Hyvä DarkMimosa, että näyttäis tyhjentyminen kuitenkin sujuneen hyvin. Eiku vaan yrittämään oman halun mukaan.

LilyF:lle voimia.

Piti jotain muutakin kommentoida... Mutta voimia negatiivisten ajatusten kanssa kamppailuun ja osuvia talletuksia ovuloiville! :wink Suvettaren plussaukselle yhä sormet ristissä.

On; kp?/dpo?. Jotenkin ihanan oireetonta ollut tässä kierrossa. Siis, kun tyhjennyskierto ja sitä seuraava oli yhtä jomotusta, kaiverrusta ja vihlomista, niin nyt on rauhallisempaa. Voihan oireettomuus olla huonokin asia (=en ovuloi). Talletuksetkin erinäisistä sattumuksista johtuen jäi vähän vähemmälle kuin olisin toivonu. Mutta lähdetään siitä, että on se 20% mahdollisuus olemassa...

LilyF ota oma aikasi suruun, kyllä se siitä ajan kanssa :Heartred tsemppihalaus ja paljon voimia tulevaan :hug013

Hei sabetti, mä muuten näin toissa yönä unta että sä plussasit :grin

Nauratti että ei helkkari, onkohan täällä foorumilla sittenkin viettänyt vähän liikaa aikaa :laughing002

Aikaisemmin en oo moisiin lahjoihin törmännyt mutta kertahan se olis ensimmäinenkin :wink

Voi möh. Menin sittenkin testaamaan ja sieltä tuli niin vahva viiva, että on taatusti huomenna jo plussa. On siis keskiviikkona jo aikalailla myöhäistä, kun pitäisi olla liikkeellä ennen ovista. Vielä enemmän harmittaa se, että ovis tulee ihan tosi aikaisessa ja silloinhan sieltä lähtee liikkeelle munis, joka ei edes voi hedelmöittyä. On tää taas.

Mut Mimmu jos ootte eilen talletellu ja huomenna dpo - 1 niin sen Larissan postaileman taulukon mukaan ois just ne parhaimmat prosentit sille raskautumiselle. :) älä menetä toivoa vielä.
Onko sulla siis mikä kp? Minä en tiedä niin noista munisten kypsymisistä, mutta haluan silti uskoa sinun mahiksiin. :)

Tätä taulukkoa tarkotin. :)

Liitteet

• 1422304770409.jpg
    1422304770409.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 159
Kiitti Sabetti! Tänään on kp 9 eli ovis on varmaan kp 11. Ei nyt mikään ihan mahdoton kp mutta olis se kiva, että ovis ois vähän myöhemmin ja munis kerkiäisi kunnolla kasvamaan. Lääkäreiden mukaan, kun menee yli 10 päivää niin on ok. Ei siis mikään ihan mahdottomuus mutta ihan ok :)

Hyvät on mahdollisuudet! :) nyt nauti omasta ajasta ja rentoudu! saadaan aika samoilla päivillä jännätä sitten loppu kierrosta :)

Höh, kun pääsin kivuttomuudesta kehuskelemaan, on tänään ollut menkkajomoja! Piti vaivautua kp:tkin laskemaan, että voiko jo menkat alkaa... Kalenteristakin olin jättänyt harmistuksissani merkinnän pois, mutta onneksi täältä löytyi metkintä. Ei pitäis vielä viikkoon alkaa. Enkä kyllä yhtään lyhyempää kiertoa toivo, ettei tarviis stressata kehon toimivuudesta/ toimimattomuudesta. :sad001

Ne menkkajomot voi Pauveli ihan yhtä hyvin olla raskausoireitakin. Elä vielä heitä kirvestä kaivoon.

Mulla jomottaa vasuria. Mulla ei ikinä tunnu ovulaatio vasemmalla puolelle, olisko tämän yli vuoden aikana kerran aikaisemmin jomotellut vasenta puolta. Sais nyt sitten jomotella pari päivää vielä, koska mies tulee tosiaan vasta huomenna kotiin. Toistan itseäni mutta kyllä tää on kanssa yhtä :)

Mimmu, mulla muuten ekaa kertaa elämässäni tunsin ovulaatiojomot vasemmalla tässä kierrossa. Mulla kanssa tuntemukset olleet aina oikeella. Siis, varmaan munasolu on irronnut vuorotellen molemmin puolin, mutta hermotuksesta / turvotuksista johtuen tuntemukset aina oikealla. Jospa se olis hyvä enne!

LilyF, kovasti voimia teille. Tiedän tunteen :love022

Onkohan tuo yleistä, että kaikki ovis- ym. kivut painottuu oikealle? Mulla ihan sama juttu. Nytki pistää koko ajan oikeaan munasarjaan.

Pauveli, samat samat kuin Mimmu, eli ne jomotukset voi johtua myös mukavista syistä :)

Tänään tapasin pitkästä aikaa erään ei niin läheisen ystävän, joka tiesi keskenmenosta muttei oltu puhuttu siitä tarkemmin. Olen käynyt tapahtumia läpi monet kerrat viime kuukausien aikana, ja harvalla kerralla olen ruvennut itkemään. Nyt ihan spontaanisti tuli pieni itku, kun hänelle kertasin niitä asioita. Hämmästyin itsekin. Varsinkin kun kyseessä ei ollut niin läheinen ihminen. Vielä paljon tunnelatausta sisältyy menneeseen..

Ja niin, eipä menkkoja vieläkään näy. Digitesti polttelis kaapissa. Olin kyllä ajatellut testata vasta huomenna, kun silloin voin vasta varsinaisesi aatella menkkojen olevan myöhässä. Mutta... En tahtoisi tuhlata kallista testiä, jos hetimiten täti lehahtaa paikalle!! Kai sen digin pitäis tänään jo olla ihan satavarma. Kiusaanko itteäni turhaan?

Joo, ehdottomasti Pauveli tuo voi olla raskaustuntemuksia. Mulla ainakin viimeksi just viikkoa ennen kuin kuukautiset piti alkoi, tuli se kiinnittymiskipu, jota tuo kipuilu voisi olla. Mulla taas munasarjatuntemukset aina vain vasemmalla. Kun lääkäri ultrasi jälkitarkastuksessa huomasin kuvista et vasen munasarja on huomattavasti isompi kuin oikea ja jotenkin kuulemma takana. Ehkä ne ei oo symmetrisiä. Mulla on kp 5 ja edelleen kuukautiset päällä, ei merkkiäkään loppumisesta... aargh, meinaa hermo mennä. Mietin et oisko mulla voinu olla varhainen keskenmeno kun kp 26 alkoivat menkat ja alkoi sellaisella klöntillä joka tuli ulos.

Tsemppiä Mimmu, muakin kyllä rassais jos mies ois matkoilla kriittisinä päivinä. Mut toivotaan et niitä talletuksia olisi ihan sopivasti siellä. Meillä mies lähtee viikon matkalle kun mull kp 17 joten se ei mua haittaa lainkaan.

Suvetar, jännää!!! Tsemppiä!

LilyF , olen pahoillani. Minustakin tuntui ettei siitä pääse yli millään. Helpotti kun pääsi yrittämään. Mut huomasin et en oo vieläkään ihan toipunut kun olin niin iloinen (helpottunut kai) et menkat alkoivat.

Äh, mulla menee nyt kyllä ihan ylistressaamisen puolelle. Koko ajan vaan ovis mielessä ja se tosiasia etten voi tehdä mitään. :shifty: Aamuiset olot on kadonneet eli oletan kyllä oviksen olleen tänään nyt päivällä. Haluasin vaan päästä kotiin testaamaan ja varmistamaan asian. Jos oikeesti on jo ollut niin tää kierto on kyllä mennyt kaiken puolin persiilleen, oikeesti vasta kp 10. Mua ahistaa, miksi tää on näin vaikeeta :sad001

Takaisin