sabetti
Päivystävä dosentti
Pauveli toivotaan että jomottelut on mieluummin raskaudesta kuin menkoista johtuvaa. :)
Mulla ovis kivut tuntu tällä kertaa aluksi selkeästi vasemmalla puolella viiltävänä ja myöhemmin jomotteli enemmän oikealla puolella. Voiko se jomottelu olla enemmän kohdun alueella...
Suvetar mulle kävi myös kerran tuttavan luona niin, että kun hän kysyi vauva haaveista rupesin itsellekkin yllätyksenä itkemään. Hänen lapsetkin oikein säikähti että mitä tuo täti itkee. Kyllä se niin arka paikka välillä on.
toivottavasti saat uuden plussan nyt! Tietenkin järkevä neuvo ois odottaa testaamista huomiseen, mutta testejä saa aina uusia jos se testaaminen antaa mielen rauhaa! :) mutta tule ainakin heti ilmoittamaan! Mua jännittää sun puolesta jo! :P
Mimmu olisipa joku sana tai lause, mikä helpottaisi ahdistustasi
minä jaksan kyllä edelleen uskoa että sulla on mahdollisuudet kyllä! ♥
Mulla ovis kivut tuntu tällä kertaa aluksi selkeästi vasemmalla puolella viiltävänä ja myöhemmin jomotteli enemmän oikealla puolella. Voiko se jomottelu olla enemmän kohdun alueella...
Suvetar mulle kävi myös kerran tuttavan luona niin, että kun hän kysyi vauva haaveista rupesin itsellekkin yllätyksenä itkemään. Hänen lapsetkin oikein säikähti että mitä tuo täti itkee. Kyllä se niin arka paikka välillä on.
Mimmu olisipa joku sana tai lause, mikä helpottaisi ahdistustasi
mille päiville sulla yleensä osuu ovis?