Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minniliini täällä sama homma, tämä päivä on taas vuorostaan menty aika syvissä vesissä... Oon mm. satavarma että mulla on tuo keltsun vajaatoiminta enkä sen takia saa koskaan ikinä lapsia :sad015 piti vähän jo editoida itseä tuossa aiemmin kun ei viitsinyt aivan kuitenkaan itkupotkuraivareita täällä vetää... Tosi kurjaa tuo, että sulla vielä hormonia on veressä! Jospa se pian lähtisi kunnolla laskuun ja häviäisi pois ja pääsisi uuteen yritykseen!

Pahoittelut rosann kp ykkösestä :(

ja mä kans tahdon ruksin persuuksiin, tartte jossitella ja jännäillä sitte! :laughing005

Toi rasti perseeseen on just niin hyvä juttu! Nyt muuten menkat ihan tavalliset. Eka kkm:n jälkeinen vuoto oli erilainen, sellainen tyhjennysvuotomainen, vaan kirkasta verta. Nyt näyttää siltä että kroppa palautuis normaaliksi. Muistelin et joku muukin kirjoitteli tästä. Ja hei, tänään on jo kp2:wink

Negan testasin. Heti aamusta kyllä aattelin, että rinnat tuntuu siltä kuin menkat ois tulossa. Siis on hyvin voimakkaasti fiilis, etten oo raskaana. Nuo tissituntemukset on mulla menny niin että raskausaikana ei ollu esim. nännit missään vaiheessa erityisen arat, kun se monesti mainitaan yleisenä oireena. Eikä ennen plussaa rinnat muutenkaan olleet sen kipeämmät kuin ennen menkkojakaan.

Niinhän se on, että toivoa on niin kauan kun ei ole tätiä, mutta nyt haluan olla pessimisti!

Suvettarelle sympatiat, vaikka toivonkin, että vielä plussaksi muuttuu!! :)

Hieno juttu Rosann, että kroppa alkaa palautua normaalitilaan! :)

Suvetar, pahoittelut negasta! Toivottavasti se silti vielä plussaksi kääntyisi!

Mulla alkaa kans vahvistumaan että täti pamahtaa paikalle koska tahansa. Vaikka en ole edes testannut.

Isot pahoittelut negasta Suvetar!

Mulla sitten kuitenkin loppui ne menkat kp 5 kuin seinään, hyvä! Tästä kierrosta ei ole kyllä mitään odotuksia, koska ovis on ens viikolla varmaankin torstaina ja mies on ma-ke matkoilla. No talletetaan, kun voidaan ja toivotaan parasta.

Voi ei Suvetar. Mutta onko sulla mikä kiertopäivä? Jos testaat vielä päivän parin päästä uudestaan. Mites Anskunen?

Jellona, hyvä kuunnella fiiliksiään :) Ota aikaa itsellesi.

Rosann, aikaisessahan minä olen testieni kanssa, mutta nyt vaan en jaksa uskoa muuhun kuin menkkoihin. Nyt kp 27/28-30. Ens viikolla testaan uusiksi, jos ei keskiviikkoon mennessä oo alkanu. Mutten usko. Tai sitten ovis oli myöhässä.

Uh, oon inhottavassa flunssassa joka aina iltaisin nostaa lämpöä ja olo on kurja :( Ois kiva kun vois mennä ja tehdä kaikkea hauskaa, niin sais muuta ajateltavaa, muttei nyt onnistu.

Miehen kans juteltiin tästä puhelimessa (kun se on siellä ulkomailla töissä) ja eipä se oikein voinut käsittää mielialojani. Vaikka arvasin sen, silti sekin vähän painaa mieltä matalaksi.

Mutta Anskunen: mikä fiilis??

Täällä alko tuhruttelu joten täti saapunee yön aikana/huomenna. Mä pillahdin kans ihan itkuun kun tajusin että eipä sitä plussata tässäkään kierrossa. En vaan pysty käsittään että miten onnistuin taikomaan niin vahvat oireet, jotka osan huomasin mieskin ilman että olin sille maininnut, ja nyt sitten tuli tuttuakin tutumpi tuomio. Mua turhauttaa, suututtaa ja mitä kaikkia negatiivisia tunteita voisin edes mainita tähän.

Mies oli ulkojäillä pelailemassa kaverinsa kanssa. Oli törmännyt vanhaan joukkuekaveriin joka oli poikansa kanssa siellä opettelemassa luistelemaan. Huomasin ilmeestä että kyllä tolla miehelläkin vaan näköjään tekee pahaa nähdä kavereitaan, varsinkin poikiensa kanssa puuhastelemassa, kun meillä ei ole onnistuttu samaan edes yhtäkään onnistunutta raskautta. Tänään otettiin pikku riitakin tästä asiasta. Mies sanoi että ei enää tiedä jaksaako jos tulee vielä neljäs keskenmeno. En edes miehelle vielä uskaltanut kertoa että eipä tarvitse ainakaan km pelätä että eipä tässäkään kierrossa onnistuttu.

Mietin tässä jo että pitäiskö vaan poistaa tunnukset täältä ja lopettaa tää vauvapuuhastelu hetkeksi. Unohtaa koko asia ja palata vaikka vuoden päästä takaisin asiaan. Ei tän kuuluis mennä ihan näin että joka kerta kierron loppua odottaa kuin kuuta nousevaa ja joka hemmetin kerta saa pettyä, pahasti. Tää ei vaan ole enää hauskaa. Tuntuu että vaikka täällä foorumilla on ihania ihmisiä, jotka jaksaa tukea kun sitä tarvitsee, mutta tuoko tää foorumi vielä omat lisäpaineet tähän kuumeiluun?

Ja anteeks pieni avautuminen. Mutta tiedän etten ole asian kanssa yksin joten uskalsin antaa tulla :)

Ihanaa lauantaita teille kuitenkin :Heartred

Voi Anskunen :Heartred Samat sanat sulle kuin Jellonalle: ota itelles aikaa jos siltä vaan tuntuu. Tauko foorumilta voi olla varmasti ihan hyvä asia.
Voimia roppakaupalla!

Anskunen haluaisin niin toivoa että tiputtelu ei vielä tarkoittaisi tätiä♡
Foorumista irtiotto voi tehdä hyvää jos haluaa tuulettaa ajatuksiaan. Ainakin tämä sovellus kun ilmoittaa uusista viesteistä, huomaa itsekin että viettää ihan turhan paljon aikaa täällä ja aina ajatukset pyörii kiertopäivissä, dpossa ja raskaustesteissä.
Toisaalta, meillä ei tjottailu toimisi kuitenkaan. Tai ainakaan toisi haluttua lopputulosta. :(

Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia lähetän kaikille! ♡

Voi teille Anskunen kyllä soisi sen pienen, uskon että masennus iskee joka kerta ja voimistuu kerta kerralta pettymysten jälkeen.

Tää foorumi on kyllä todella koukuttava. Mulla on vielä viikko töitä, sit jään graduvapaalle ja pakko pistää tähän foorumitouhuun vähän rajaa, siis yritän vähentää, täysin pois täältä en voi olla... kaheksassa viikossa kun on tuo opinnäytetyö väsättävä. Ehkäpä siinä huomaamattani raskaudun, kuka tietää… Tosin luulen että olen täysin tietoinen päivistä. Meillä ainakin mielestäni raskaudet ovat onnistuneet juuri ajoituksen oltua kohillaan. Ja Mimmu, jos sulla on sama 26 pv kierto kun mulla, niin eikö talletuksia ehdi hyvin tehdä vielä ke-to?

Suvetar, pahoittelut ettei testi tuonu helpotusta. Raskauden mahdollisuus on vielä kuitenkin siis olemassa, pidän sormet ristissä sille.

Ja Anskuselle iso, hetkeksi-surulliset-asiat-pois-vievä, halaus. Vaikka teillä onkin jo raskas tie takana, eikä vielä valoa tunnelin päässä näy, toivon paljon voimia teille ja pikaisesti sitä päivää saapuvaksi, että kaikki kokemanne tuska palkitaan.

Rosanille pahoittelut uudesta kierrosta. Mutta hyvällä asentella perjantai-iltaa olet viettänyt. :)

Mitenkähän LilyF:llä on mennyt...?

Voi teitä, isojen asioiden äärellä ollaan. Minen henk.koht. osaa olla pois täältä saatikka jättää yrittämistä "herran haltuun". Mutta jos se tuntuu paremmalle niin ottakaa aikaa, että saatte itsenne kuntoon.

Isot pahoittelut tuhrusta Anskunen! Jospa se ei kuitenkaan tietäisi menkkoja.

Rosann, oviksen pitäisi olla torstaina, joten ke jos tallettaa niin pitäisi olla nappisuoritus. Riippuu mihin aikaan mies kotiutuu ja jaksaako. En jaksa ressata, kun en usko, että muutenkaan tässä heti raskaaksi tulen.

Anskuselle valtavan suuri halaus! Toivon hartaasti, että tuhru ei tietäisikään tätiä, vaan loppuisi ja ensi viikolla saat plussata. Kokemustenne jälkeen toivon teille plussaa enemmän kuin hartaasti. :Heartred

Suvettarelle myös halaus. Se nega tai täti kierron lopussa on vaan niin musertava tunne täälläkin ollut joka kerta, vaikka kuinka olisi itseään psyykannut siihen.

Pitäkää naiset hyvillä mielin taukoa foorumilta, jos siltä tuntuu. Jos nyt katoatte tauolle, niin lupaattehan tulla kertomaan, kun plussaatte? :Heartpink

Kiitos kannustavista sanoista :Heartred

Tästä foorumista on ollut niin paljon hyötyä! Tänne saa avautua kun huomaa että mies ei enää jaksa asioita vatvoa, täällä on paljon niitä jotka jaksavat tukea vaikka oma tilannekaan ei olisi paras mahdollinen. Mutta niinkun sanoin se tuntuu kuitenkin tuovan omat paineensa tähän juttuun. Sitä toivoo vielä enemmän saavansa sen kaksi maagista viivaa tikkuun, jotta sen pääsisi tänne laittamaan. Mieskin aina jaksaa nauraa, että jos plussaat niin ensin käyt kertomassa foorumille ja sitten muistat hälle ilmoittaa loppupäivästä, ainiin mä muuten plussasin aamulla :grin

Takaisin