Pahoittelut Esikoinen2015 tapahtuneesta. Toivon todella paljon voimia sinulle
Pahoittelut myös DarkMimosa sinulle kokemastasi.
Toivon, että te molemmat saatte täältä foorumilta voimaa ja uskoa tulevaan.
Pauveli: sulla on ollu kyllä erikoinen ja yksityiskohtainen uni, mutta ihana tulkinta.
Tsemppiä kovasti piinailijoille. Toivottavasti plussa pärähtää.
Soma: kuten täällä on sanottu, niin noi tunteet on aivan normaaleita. Itsekin niitä koen, enkä ikävä kyllä kykene tällä hetkellä iloitsemaan oikein mistään
Mulla tulee vähän väliä mieleen reilun viikon takainen käynti ultrassa ja se kuinka ultraaja oli pitkän aikaa hiljaa ja se paha tunne ja aavistus jo ennen ultraajan sanoja alkoi velloa päälle. Muistan sanatarkasti kuinka hän aloitti "täällä on nyt ikävä kyllä sellainen tilanne.." ja mä pärähdin aivan lohduttomaan itkuun, enkä meinannut saada sitä millään loppumaan. Noi hetket tulee välillä mieleen ja sitten tulee päälle se äärettömän paha olo ja epäusko, että ehkä musta ei koskasn tule äitiä

Meilläkin mies on ollut aivan ihana ja tsempannut kovasti, että kyllä sen pieni meillekin vielä suodaan
Mulle tehtiin kaavinta tasan viikko sitten ja vuotoa on tullut lähinnä vain salin/lenkin jälkeen piano määrä ruskeaa. Mietinkin, että joskohan tässä loppuviikosta uskaltautuisi touhuilemaan. Halut kun ovat aika hyvin palanneet

. Ajattelin loppuviikosta tehdä ensin kuitenkin raskaustestin ja toivon kovasti, että negaa näyttäisi. Miten nopeasti muilla on kaavinnan jälkeen näyttänyt testi negaa?