Pahoittelut LilyF. Jaksuja ja toivoa tulevaan.
Kyllä mulla kanssa päivittäin käy mielessä ne miksi miksi-kysymykset. Nyt alkaa pikku hiljaa olemaan täälläkin kuitenkin sellainen fiilis, että pikku hiljaa alkaa taas hyväksymään tilanteen. Silti en voi olla miettimättä, että olenko itse aiheuttanut nämä keskenmenot jotenkin. Neuvolaan asti (rv9) söin vitamiineja, joissa a-vitamiinia, kun en ollut tota asiaa aiemmin tajunnut. Tämähän saattaa aiheuttaa epämuodostumia. Ja lisäksi tänään kävin hammassärkypäivystyksessä, jossa löytyi ja paikattiin yksi iso reikä. Tämähän saattaa myös altistaa nimenomaan alkuraskauden keskenmenolle.
Toisaalta tuntuu aivan hirveältä ajatella, että jos olenkin itse aiheuttanut km:t näillä asioilla. Toisaalta tuntuu helpottavalta ajatella, että jos näin olisikin niin nyt km:ille olisi jokin syy ja näille asioille voi tehdä jotain. Mies yrittää kovasti tsempata ettei näitä nyt auta miettiä ja eteenpäin vaan.
Täällä nyt kaavinnan jälkeen eka kierto kp10. Ovis on ennen tapahtunut kp18-19 tai 20-22. Mulla on jostain syystä joka toinen kk kierto ollut vähän pitempi. Nyt pitäisi kohta alkaa talletuksia tekemään varuilta parin-kolmen päivän välein. Me kun ei odoteta niitä yksiä menkkoja ensin tähän väliin. Mutta vähän sellainen epäileväinen fiilis on koko raskautumisen saatika sitten sen jatkumisen suhteen.
Koko ajan tulee mietittyä missä vaiheessa raskaudet nyt olisi jos kaikki olisi mennyt hyvin. Tuskaista.