Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diku, toivottavasti kivut pysyy poissa! Saako kysyä (ei ole pakko vastata, jos et halua) onko teillä tutkittu noita monia km:ja?

Mulla taitaa olla dpo 10 (vai oliko eilen). Perjantaina on pakko testata, kun muuten ei saa noita keltsuja lopettaa. En yhtään usko plussaa ja siksi en edes haluaisi koko testiä tehdä mutta minkäs teet.

Täällä kp 15, yritetty metsästää ovista, huomenna pitäis hymynaama digitaaliseen tulla jos on tullakseen. Saas nähdä.

Voimia dikulle!

Mimmu; Keltsun toiminnassa vajausta,siksi ne luget on ajateltu sinne rv 9 asti vähintään,jos sinne päästään.600mg/vrk/Limis saisi olla myös paksumpi.
Ovuloinnissa ongelmia myös..niihin femar.
Clomeilla on eka saatu,ohentaa liikaa limistä niin ei voi enää käyttää.
Timbe; Toivottavasti hedelmällinen ovis tulis sinne :wink

Ok, kiitos Diku. Sulla on sitten samoja ongelmia kuin mullakin. Mulla on keltsut 200mg käytössä ja jos ei olisi kilpirauhaslääkitystä niin en ovuloisi olleskaan.

Katapultti, toivottavasti kaikki on hyvin!!!

Täällä kp 10 tänään ja eilen aloitin oviksen tikuttamisen. Tikkukonkarit hoi! Tuleeko sen ovisplussan jälkeen tikkuun enää ollenkaan kahta viivaa vai voiko tulla kaksi viivaa edelleen, mutta testiviiva vain kontrolliviivaa vaaleampi? Entä voiko testiviivan vahvuus vaihdella ennen ovista vai vahvistuuko testiviiva järjestelmällisesti ennen ovista? Varmaan ehkä vaikuttaa sekin, kauanko edellisestä vessakäynnistä on, juomisen määrästä jne.?

Katapultin uutisia mäkin käyn kattelemassa.

starling, mulla tulee aika haaleaa haamua aina plussaan saakka. Siis tyyliin tänään haamu, huomenna suht vahva ja ylihuomenna plussa. Plussa sitten saattaa tulla parina päivänän peräkkäin ja siitä se parissa päivässä hiipuu taas haamuksi. Toinen viiva siis ilmestyy kyllä kierron läpi. Mä yritän testata suunnilleen samaan aikaan päivästä (illalla) ja katon, että edellisestä vessakäynnistä olisi ainakin pari tuntia.

Niin ja sen sanon vielä, että mulla ei välttämättä tule edes plussasta tasavahvat viivat. Pitää vaan osata tulkita niitä viivoja.

Ok, kiitti Mimmu! Mulla siis eilen kp 9 hieman vahvempi viiva kuin tänään ja aloin miettimään, että eihän se ovis vielä voinut olla. Haaleat viivat sekä eilisen, että tän päivän tikussa. Normaalisti ovikseen liittyviä tuntemuksia on ollut kp 14 hujakoilla. Tämän päivän pissa ehti kuitenkin olla rakossa kauemmin kuin eilen, mutta tänään taas olen juonut enemmän ennen testiä. Myös kellonaika testaukselle oli eri, koska olen vuorotyössä enkä halua työpaikan vessassa alkaa tikkujen pelaa. Tämä on eka kerta, kun ovistikut on käytössä.

Juu ei saa juopotella ennen kun pissii tikkuun :) Sitä olis hyvä kanssa himmata just pari tuntia ennen.

Kiirettä pitänyt, niin on täällä pyöriminen jäänyt hätäisiksi vilkuiluiksi josko Soma tai Katapultti olis voinnistaan käyneet kertoilemassa. Toivottavasti kummallakin omissa tilanteissaan olis hyvin...

On: olispa niin kiva vetää tämä kierto miettimättä kp:tä, ovulaatiota ja dpo:ta... No, käytännössä numerot voikin jäädä pois mielestä, mutta nyt muutaman päivän tauon jälkeen alkaneet tuntemukset muistuttavat, että vauvakuumeessa ei pysty unohtamaan ajatusta hedelmällisimmistä päivistä. Joka tapauksessa ei viikkoakaan ole uutta kiertoa menty...

On muuten ollu erikoiset menkat; tooosi runsaat eiliseen iltapäivään asti, sitten loppu kuin seinään puoleksi vuorokaudeksi ja nyt taas jatkuvat. Kipuja ei onneksi ole niinku ei ollut ennen raskauttakaan. Vähän muutenkin mietityttää onko mun elimistö mennyt rikki... Eritevaroitus! Kun tuo vuotokin on jotenkin niin puhtaan veren oloista, puuttuu sellanen limaisuus ja limakalvoriekaleet (?). Ja kierto onkin lyhentynyt näiden kahden kierron perusteella päivällä 26 päivään, laskin aikaisemmin tyhjennyskierron pituuden väärin. Mutta kai tuo pituus on vielä riittävä...? Toki, jos tikuttelis ovulaatiot, tietäis enemmän kierron vaiheiden kestoista... Mutta ei nyt vielä.

Dikulle piti kommentoida, että toivottavasti tärppää sitten pian niin, että kipulääkityksen lopetuksesta tulee palkinto syliin asti ja pääset kuitenkin jatkamaan lääkitystä, jos oma vointisi sen vaatii. Tsemppiä!

Allos huoliko, mulla loppui puhelimesta akku niin en paassyt paivittamaan kuulumisia aikaisemmin! Kiitos kaikki ihanat tsempityksista, suloinen pikku tyyppi siella masussa kollotteli ja satkytteli menemaan! Kylla siina sydan suli ja itku paasi ilosta. :shy:

Viikkoja 11+4 eli jopa ihan karvan verran enemman kuin itse olin paatellyt. Ja kun mittaa oli riittavasti niin tehtiin np-ultra sitten samalla rykaisylla.

Mutsin kanssa paiviteltiin ultrakuvaa, etta hassua kuinka semmoinen vajaa viisisenttinen raapale voi nayttaa jo niin ihmiselta. :grin

Onnea Katapultti!

Mulla on nyt kp 18 ja eilisestä asti väsyttäny vaikka olen nukkunut hyvin. Tosi piinallista odottaa et onko siellä tapahtunu mitään vaiko ei. testailen varmaan 25.1, jos en oo reissussa silloin. Pitäisi lähtee yhden kaverin mökille sinä viikonloppuna, mutta jos olo tuntuu "kipeeltä" niin jätän menemättä. Viimeksi kun tulin raskaaksi olo oli ihan kuin olisi ollut kuumetta ja flunssa. Toivotaan samaa oloa sille viikonlopulle.

Takaisin