Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervehdys!
en ole koskaan ajatellu että tälläseen ketjuun joutuisin kirjottelemaan :( eli meillä kaksi poikaa -08 ja -10 syntyneet. kolmas toiveissa :) viimeset pillerit söin kesäkuussa, keskenmeno tuli nyt joulukuussa viikoilla 5+6 :( tossa kierrossa otin käyttöön greippimehun mutta nyt oon miettiny että uskallanko ottaa tässä? kp 4 olis tänään.. oviksen huomaan kyllä kivuista. pääsis vaan ajassa eteenpäin niin sais ajatuksia jo tulevaan..

Tervehdys etk. Voimia sinne!

Niin, eihän sitä kukaan usko, ennen kun omalle kohdalle osuu :(. Vaikee sitä on käsittää ja hulluksihan sitä tulis, jos olis heti varma, että joku menee kuitenkin pieleen. Mutta kaks keskenmenoo kokeneena se pelko on persiissä alituiseen. 
Mä en ole mitään kikkoja käyttänyt. Siis tollasia greippimehu, helokkikapseli, liukkari ym. Lähettiin suorilla tolle lääkkeelliselle linjalle =P. Ehkä pitäis ottaa kaikki kikat käyttöön, varmuuden vuoksi...

Joulukin puskee päälle ihan tosissaan :). Ihanaa ja rentoa joulun aikaa kaikille! 

Heippa!
Käyn täällä teidän juttuja lueskelemassa, mutta koitan olla muuten hiljaisuudessa kirjottelun ja ajattelun suhteen :D Pakko silti tulla toivottamaan teille kaikille rauhallista joulua ja rentoa mieltä! Ja positiivista vuotta 2013! :)

Heippa kaikille!

Eipä ole tännekään tullut kirjoiteltua kun on laiskottanut niin... Joulu meni kuitenkin hyvin ja ovispäivä osui aatonaatolle. Ehdittiin se sitten aamulla hyödyntämään ennen reissuun lähtöä, eikä tarvinut siitä sitten enempiä murehtia. Tänään olisi menossa dpo5.

Minä olen tällainen joulusta tykkäävä tapaus ja olenkin tyytyväinen siihen, että joulu toi ennemminkin muuta mukavaa ajateltavaa näiden vauva-asioiden sijaan kuin mitään mielipahaa. Kyllähän pari kertaa oli hieman haikea olo, mutta ne olivat oikeastaan lähinnä ennen joulua. Jouluna oltiin sitten sellaisella porukalla, jossa ei lapsia ollutkaan tällä kertaa. Ehkä se oli hyvä.

norellille kiitoksia, ja samoin sinulle oikein mukavaa ja rentoa Uutta Vuotta!

JMH, toivotaan, että ensi vuonna olisi parempi onni myötä eikä tulisi yhtään keskenmenoa teille. Ehkäpä sinä et mitään kikkoja tarvitsekaan :)

etk, pahoittelut keskenmenosta :( Mutta, sellainen voi osua kenelle vaan...en minäkään aikaisemmin olisi uskonut, että minulle käy niin. Mutta kävipä vaan. Hyvä, että olet kuitenkin selvinnyt nopeasti siitä, ja nyt sitten vaan uuteen yritykseen!

sarah81lle tsemppiä loppukierrolle odotteluun...

Onnellista Uutta Vuotta kaikille! Eiköhän me jokainen ne plussat vielä saada uudestaankin ja nyytit syliin asti.

Uuden vuoden kynnyksellä: Edessä on sata ovea, tuhat tietä. Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella, käytä hiven järkeä. Ovet on tehty avattavaksi, tiet tallattavaksi, elämä elettäväksi. Jos erehdyt, uskalla itkeä, uskalla nauraa,uskalla muuttaa suuntaa. Ei mikään kasva ilman vettä, ei ihminen kypsy kyynelittä. Mutta silti odota parasta, äläkä pelkää pahinta, niin saat mitä ansaitset. Onnellista uutta vuotta 2013 !

Plussatuulia meille kaikille :)

eilen dpo 10 aamupissasta haalean haalean haamu jota piti tiirata että näkee.
Tein sitten päiväpissasta taas ja se tuli heti 5min sisällä ja ei tarvinnut tiirata, vaaleanpunainen haamujen haamu sekin.
Testaan huomenna sitten uudestaan :) ja perjantaina ois virallinen menkkojen aloituspäivä

Onnea haamuista sarah81 :) Toivottavasti siitä vahvistuvat.

Meillä on meneillään dpo9 tänään. Eli sunnuntaina sitten se täti saapuu tai näin ainakin luulisin. Oviksen aikaan oli kauhean optimistinen olo, mutta nyt on taas tullut vähän jäitä hattuun. Ehkä kun eilen aamulla oli hieman huonoa oloa ja se on viime aikoina ollut mun menkkaoire. Vaikka eipä kai näin aikaisessa vaiheessa voi sanoa vielä suuntaan tai toiseen. Olisi kyllä tosi kiva aloittaa vuosi plussalla, kun on jo tuota yritysaikaakin takana...

Oli miten oli, kaikille paljon tsemppiä ja onnea tälle vuodelle!

Sarah81: samoissa mennään. Onnea haamuista! Mä en ole testaillut, odotan alkaako vai ei. Kun sitä ovistakaan ei saanut bongattua sitten millään, vaikka ma-ma tikutin :(. Ovisoloja oli kyllä ja nyt on juilinut alavatsaa ja tissejä päivittäin. Viikon sisään varmasti varmistuu, että kummasta syystä.

Elenna, pessimisti ei pety. Niinhän se menee, varsinkin kun on keskenmeno alla... 

Tsemppiä ja onnea kaikille tämän vuoden yrityksiin! Vai pitäiskö sanoa optimistisemmin yritykseen..? :)

Sarah81: Onnea haamuista, toivottavasti vielä vahvistuvat siitä ja pieni pysyy kyydissä!

Tsemppiä kaikille jotka odottaa testaamista!

Meillä taitaa olla ovispäivät meneillään. Oon testaillu kaseteilla ja vielä ei oo piikkiä näkynyt, mutta tummenevaan päin ja muutenkin oireet viittaa siihen suuntaan. On yritetty rennosti mutta tehokkaasti hyödyntää viime päiviä ja toivo elää vahvana, että uusi vuosi alotettaisiin plussauksella parin viikon päästä. Koskaanhan sitä ei tiedä.... Ja mullakin usein toivo nousee jossain kohtaa, heikentyäkseen taas pian, kun alkaa jo valmistautumaan kuukautisiin kun ei halua niin korkealta tipahtaa..

testasin tänään aamulla =( joo ei tullu 5min sisään mitään. pissa oli ihan älyttömän kirkasta koska kiskoin vettä koko yön kun muut nautti alkoholia. Joo sitten kun testi kuivui siihen tuli taas todella haalea, haaleampi kuin eilen =( masentaa =( miksi piti niin ajoissa testata.
Ehkä se munasolu oli vain hipaissut kohtua, miksi sitä sanotaan sitten kun menkat alkaa ja on haamuja saanut? Kemiallinen vai erittäin varhainen keskenmeno?

sarah81, kemiallinen raskaus on sama kuin erittäin varhainen keskenmeno. Eli ihan tavallisesti alkanut raskaus mutta päättyy alkuunsa. Harmi että viiva ei nyt ollut vahvistunut sen enempää... voithan vielä kokeilla uudestaan, jos vaikka niillä juomisilla on ollut vaikutusta asiaan... Toivotaan että viiva lähtisi kuitenkin vahvistumaan vielä.

Eleanora, samansuuntaiset toiveet täälläkin vaikka ollaankin vähän pitemmällä jo menossa... tsemppiä ovispäiville!

JMHlle tsemppiä yritykseen yksikössä :)

Äähh....huomenna pitäis mennä töihin.

Sarah81: Se hailakampi viiva johtu varmaan siitä, että olit juonu vettä niin paljon. Onnea ja tarrasukkia! :)

toivotan kaikille plussarikasta uutta vuotta, onnea sarah81 haamusta, toivottavasti vahvistuu vielä :)
täällä odotellaan perjantaita ja seuraavaa sairaalakäyntiä sitte nähää mitä on tapahtunu 2 viikon aikana, toivottavast tulis hyvii uutisia et pikkunen/pikkuset kasvaa normaalist.

mä saan kait huomenna tietää mikä nyt tilanne. eli 10 päivä käytiin varhaisultrassa, kohdussa ei ollut mitään. Rusehtavaa limavuotoa tuli ja jäätiin odottamaan keskenmenoa. Piti soittaa lekurille joulun alus viikolla jos vuoto ei ala, lääkäri oli varma että alkaa. No eipäs alkanut, yritin soittaa, jätin soittopyyntöjä. Mitään ei kuulunut
Joulupäivänä aloin jo hermostumaan, tilanne sama, rusehtavaa limavuotoa mut ei sitä kunnon vuotoa, ei myöskään kipuja. Soitin jorviin, sanoivat että soittaa uudelleen eka arkipäivä. soitin sti heti to aamuna sinne jossa töykeä nainen tokas vaan et ilman lähetettä turha tulla. jos ei ole yltiömäisiä kipuja tai valtavaa vuotoa, ei voi tulla. No ei muutakuin yrittää saada lekuria kiinni, soittopyyntö taas hälle. Noup, ei kuulunut mitään. Pe aamuna sit yritin uudestaan ja soitin neuvolan neuvontaan. Sanoi että yrittää vaan saada lekuri kiinni tai mennä terveysaseman normi päivystävälle lekurille et sais se lähetteen. Onneks pääsin tk:hon, tekin sisätutkimuksen, ei ainakaan tulehusta. konsultoi jotain ylilääkäriä ja totesivat et keskenmeno ollut jo ja tää oli jälkivuotoo vaan, ei lähetettä, ei ultraa. yksityiselle jos haluaa ultran.
No jäin sit tunteeseen et kaikki pitäis nyt olla ok, kunnes se yksityiseltä tavoittelemani lekuri soitti maanantaina vihdoin! Kerroin mikä tilanne ja sanoi että ei tuo ole normaalia, huomenna mennään nyt sitten hänen pakeille yksityiselle. Nyt on ollut lämpöä muutaman päivänä, eilen alkoi sitten punainen vuoto että ekaa kertaa pikkuhousunsuojaa joutui käyttämään. Sama jatkunut tänään mut lievempänä.
Et kiva kiva, mtiään ei tiiä ja kukaan ei tunnu haluavan auttaa, joulu mennyt sit murehtiessa et mikä vikana ja ettei taphdu vain pahempaa vahinkoa kropassa tämän odottelun kanssa. 
jos jokin voi mennä pieleen ni mä osaan kyl löytää sen, Ei kovin positiivinen olo ole.

Mut katotaan mitä huomenna nyt sanoo, kahdestoista viikko nyt alkais jos siellä olis jotain ollut. Onko se sitten nyt ok, kaavinta (tällä lekuri jo peloitteli) vai mitä

jahas, kohdussa paksuuntunut limakalvo toisella puolella, toinen normaali. Jotain kuulemma ei ihan normaalia. Terolut käyttöön aj niiden jälkeen pitäis tulla vuoto. Jos ei tule niin sitten taaaaas selvitellään. Ohan se kumma kun ei edes keskenmenossa voi onnistua

Onpa outo juttu tosiaan...Toisaalta riippuu varmasti lääkäristäkin että miltä hänen mielestään näyttää, jollakin toisella saattaisi olla taas ihan eri mielipide asiaintilasta. Ota nyt sitten noista selvää, huoh... koita kestää <3

Mun onni et lääkäri sattuu oleen suomessa alansa ammattilainen :) yks ilmeisesti parhaista joita voi löytää

No voihan :(. Ei oo sulla Niian yhtään kiva tilanne. Epätietosuus on kaikkein pahinta ja oot joutunu kärsiin siitä monta päivää! Ja sit vielä toi, että ei oteta vastaan, tai oteta yhteyttä tai ollaan tylyjä jne. Syvältä!

Mulla kans gyne, jolla oon käyny jo yli 10 vuotta, on erikoistunu lapsettomuuteen. Aika luottavaisena siis kaikelle mitä ehdottaa...

Mulla olis tänään se päivä, kun pitäis tädin tulla kylään =P. Eipä oo ees mitään tuhrutellu. Mut toisaalta eipä sitä ovistakaan löytyny ja mistä sitä tietää miten tää nyt menee... Ekan kerran oli siis tässä kierrossa clomit käytössä. Oireita on ollut alavattassa ja tisseissä + armoton väsymys. Saapa nähdä miten käy, tai jospa se ovis olis sittenkin ollu ja se oltais onnistuttu hyödyntään... hui, aika näyttää. En elättele liikoja toiveita.

Takaisin